Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oikeasti yöks. En mene ikinä enää harjottelupaikkani.

Vierailija
10.11.2016 |

Työlisyyskokeilu vanhusten hoitopaikassa. Oksensin kaksi kertaa. Syöttäminen ei onnistu kun ne vellit valuu suupielistä. Naama on ruuassa ja joillain paksut likaiset kynnet. Siis yöks. Vaippojen vaihto ei mihinkää ällöttäny mutta ne tulet ja kausi jäisi ukoilla hirveältä. Anteeksi nyt mutta mä en voi sitä jatkaa.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
10.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en saa jatkaa.

Vierailija
2/7 |
10.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän. Itselläni sama tilanne. En voi jatkaa. Oksettaa nämä vanhukset, jotka ovat täysin pihalla. Toisaalta suututtaa henkilökunta näissä paikoissa, jotka eivät välitä vanhuksista. Paksuja likaisia, pitkiä kynsiä. Likaisia, limaisia hampaita/tekohampaita. Iho kuiva kuin korppu. Meitä opiskelijoita patistetaan hoitamaan näitä asioita, kun henkilökunta ei itse viitsi. Opiskelijoille annetaan aina ne hankalimmat hoidettavat, joita henkilökunta ei halua hoitaa. Opiskelijat vanhuspuolella ovat vain ilmaista orjatyövoimaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
10.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua itkettää. Jos olisin itse se avuton vanhus.

Vierailija
4/7 |
10.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääseekö muuten opiskelijana helposti kesätöihin vanhustenhoitoon? Siis hoitoalan opiskelijana.

Vierailija
5/7 |
10.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

up.

Vierailija
6/7 |
10.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua itkettää. Jos olisin itse se avuton vanhus.

Mä haluisin hoitaa niitä mutta luonto ei Anna periksi. En niitä vanhuksia syytä vaa kerroin oman tuntemuksen. Mä en vaa pysty

Vierailija
7/7 |
10.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä että tiedostat ettet sovellu alalle.

Toisaalta, mitä voisit itse tehdä niiden vanhusten hyväksi, joilla näit näitä "epäkohtia". Syöttää rauhallisemmin, leikata ja siistiä kynnet .... ?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän seitsemän