Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naputtelin juuri äsken vikan joululahjan ostoskoriin. Muita?

Vierailija
10.11.2016 |

Hyvässä mallissa nämä joulujutut.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
10.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samoin. Puutuu enää muutama pikkujuttu, ja tiedän jo, mistä ne hankin. Harvoin olen ollut näin etuajassa. Aika hemmetin rentouttavaa. :)

Vierailija
2/6 |
10.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki lahjat hankittu ja kauppalista laadittu. Hyvin suunniteltu on puoliksi tehty :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
10.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelen lahjoja vasta viikkoa ennen joulua.

Vierailija
4/6 |
10.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki lahjat ostettu, onneksi. Meidät lomautetaan loppuvuodeksi niin, että miehen palkalla eletään tammikuulle asti. Onneksi jouluruuat ovat halpoja.

Vierailija
5/6 |
10.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen työpaikan virallinen jouluhullu ja työkaverit esittävät että joulu on heille pakollinen paha. Kuitenkin jokainen vuorollaan hipsuttelee salaa työhuoneeseeni ja pyytää milloin mitäkin jouluun liittyvää reseptiä tai ohjetta. Salajouluilijoita! 😬

Vierailija
6/6 |
10.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen käsitöitä joululahjoiksi.

Mulla on ilmoitus työpaikalla otan vastaan kynttilän jämiä ja saan niitä kivasti. En ollut ainakaan kahteen vuoteen sulatellut, kynttilän jämiä oli iso saavillinen. Ja yhtä paljon fairy purkkeja.

Kesällä sulatin kynttilän jämiä tyhjiin fairypurkkeihin, jotka sain työpaikan ruokalasta ja virkkasin puuvillalangasta sydämet. Ja mulla oli vanhastaan kynttiläväritabletteja. Tein paljon kynttilöitä ja vaihtokaupoissa sain supernättejä servettejä ja liimasin silitysraudan kanssa servetit kiinni kynttilöihin. Kultatussilla vielä extrat ja lahja on valmis.

Annan näitä kaikille. Niitä on tosi kauniita 50 ja vähemmän kauniita reilu 10.

Lapsille en ole vielä ostanut mitään koska lapset eivätole vieläpäättäneet

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä neljä