Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sain mahtumaan isoon viinilasiin yli puoli pulloa - Joulu pelastettu!

Vierailija
10.11.2016 |

Täytin ison viinilasin ihan piripintaan ja siihen meni reippaasti yli puoli pulloa.

Kommentit (54)

Vierailija
41/54 |
11.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väiti kirjoitti:

Jännä juttu, mut jos menee kysymään joltain henkilöltä jolla ei tod. ole mitään ongelmaa alkoholin kanssa, niin ei se kyllä viiniä tai muutakaan alkoholijuomaa pidä hyvän makuisena. Kyllä sellainen mielummin ottaa lasin jotain muuta. Mut se on sellaista päällikultaista sievää pientä hifistelyä sen viinan kanssa, harrastan viinejä= olen umpi juoppo.

Voi pyhä yksinkertaisuus miten yksinkertainen ja ahdasmielinen ajattelu. Kenen mielipide on oikea makuasioissa? Eiköhän jokainen ihminen pysty ihan itse sanomaan mikä maistuu hyvältä ja mikä pahalta omassa suussaan. Itse en viiniin koske, koska se on pahaa minusta. Mieheni, joka treenaa tosissaan ja elää vuodesta useita kuukausia todella tiukalla kilpailuruokavaliolla, ottaa muutaman kerran vuodessa treenin ja ruokavalion vaihtelun sen salliessa lasin punaviiniä, pihvin ja kermaperunoiden kanssa. Se on hänen herkkunsa. Vielä en ole sellaista päivää nähnyt, että miestäni voisi kukaan sanoa umpijuopoksi vain koska hän ottaa noin kolme kertaa vuodessa lasin punaviiniä. Pystytkö muuten jättämään jonkun oman herkkusi syömisen maksimissaan kolmeen kertaan vuodessa vuosien ajaksi? Mieheni elää oletettavasti terveellisemmin kuin sinä ja tietää ruokavaliosta, ravintoaineista ja ihmiskehosta enemmän kuin sinä. Itse olen muuten drinkki-ihmisiä ja siksi välttelen viinin laittamista suuhuni.

Vierailija
42/54 |
11.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suoraan pullosta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/54 |
11.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saako sitä lasin reunaa "jatkettua" mitenkään kotikonstein? Jotenkin nolottaa juhlapöydässä ryystää se ensimmäinen pitkä ryyppy lasin ollessa pöydällä, kun ei uskalla nostaa sitä.

Juo pillillä.

Ja imemisen voi aloittaa jo kaataessa, ehtii ryystää pahimman janon vauhdissa, ennen kuin lasi tulee täyteen.

Jos imee samalla vauhdikkaasti kun toinen kaataa, voi saada koko pullon!

Vierailija
44/54 |
11.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä sain uitettua puolikkaan kossun mun joulusukkaan!

Vierailija
45/54 |
11.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väiti kirjoitti:

Jännä juttu, mut jos menee kysymään joltain henkilöltä jolla ei tod. ole mitään ongelmaa alkoholin kanssa, niin ei se kyllä viiniä tai muutakaan alkoholijuomaa pidä hyvän makuisena. Kyllä sellainen mielummin ottaa lasin jotain muuta. Mut se on sellaista päällikultaista sievää pientä hifistelyä sen viinan kanssa, harrastan viinejä= olen umpi juoppo.

Joo, kuulun viinaseuraan, jossa tutustumme maailman eri viinoihin ja meillä käy esittelijöitä ympäri maailmaa kertomassa sikäläisistä viinoista, viimeksi kävi Toscanasta. Haistelemme ja maistelemme sitten näitä viinoja ja yritämme usein sokkona arvata, mistä viinasta on kyse. Suomessa on jopa kilpailu, josta lähetetään parhaat Ranskaan tunnistamaan viinoja. Menestystämme usein hämmästellään, koska monen muun maan kilpailijat ovat viinatilallisia tai muuten työskentelevät viinan parissa. Miksi sitä nyt seuraan kuulua, harjoitella, kilpailla ja matkustella tosiaan jonkun maun takia, kyllä se on vaikuttava aine mikä sinne Ranskaankin vetää.

Vierailija
46/54 |
11.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on viinilasissa vetoisuus 80 cl, eli helposti menee yhteen lasiin koko pullo! Jos sitä muutaman lasin tirvaisis lärviin... ;)

Vierailija
47/54 |
12.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on paras ja mukavin ketju aikoihin. Jopa lauantaiaamuna pikkujoulujen jälkeen.

48/54 |
12.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Väiti kirjoitti:

Voi pyhä yksinkertaisuus miten yksinkertainen ja ahdasmielinen ajattelu. Kenen mielipide on oikea makuasioissa? Eiköhän jokainen ihminen pysty ihan itse sanomaan mikä maistuu hyvältä ja mikä pahalta omassa suussaan. Itse en viiniin koske, koska se on pahaa minusta. Mieheni, joka treenaa tosissaan ja elää vuodesta useita kuukausia todella tiukalla kilpailuruokavaliolla, ottaa muutaman kerran vuodessa treenin ja ruokavalion vaihtelun sen salliessa lasin punaviiniä, pihvin ja kermaperunoiden kanssa. Se on hänen herkkunsa. Vielä en ole sellaista päivää nähnyt, että miestäni voisi kukaan sanoa umpijuopoksi vain koska hän ottaa noin kolme kertaa vuodessa lasin punaviiniä. Pystytkö muuten jättämään jonkun oman herkkusi syömisen maksimissaan kolmeen kertaan vuodessa vuosien ajaksi? Mieheni elää oletettavasti terveellisemmin kuin sinä ja tietää ruokavaliosta, ravintoaineista ja ihmiskehosta enemmän kuin sinä. Itse olen muuten drinkki-ihmisiä ja siksi välttelen viinin laittamista suuhuni.

Joo :D Tottakai...

Vierailija
49/54 |
13.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väiti kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Väiti kirjoitti:

Joo :D Tottakai...

Voi kun kiva, että olet joskus jonkun samaa mieltä ja olet ymmärtänyt, että sinun ajattelutapasi ei olekaan se totuus :)

Vierailija
50/54 |
14.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistutuksena teille, jotka juotte vaan yhden lasin viiniä jouluna!

Vierailija
51/54 |
22.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en nauti alkoholia jouluna. Joulu on lasten ja lastenmielisten kristitty juhla.

52/54 |
22.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tykkään sellaisesta lasisesta 1 litran tuopista, jossa kahva. Koko pullo punkkua hulahtaa sinne kivasti ja rusinat ja mantelit perään, niin ihan glögistä menee.

🇺🇦🇮🇱

Vierailija
53/54 |
24.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hullua täuttää.lasi piripintaan!

Vierailija
54/54 |
24.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Skål!