Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

mikä ihmeen alkoholista vänkäämispäivä tänään on?!

Vierailija
10.11.2016 |

minua ei kiinnosta tippaakaan juoko joku lasillisen tai pullollisen jouluna, vappuna, juhannuksena..

ikävää tietysti, jos on pieniä lapsia eikä osaa lopettaa siihen pariin bisseen/ viinilasilliseen...

tiesittekö muuten, että monissa maissa viini on normaali ruokajuoma? ! tätähän ei suomalainen tietenkään ymmärrä, vaan uskoo sitkeästi että mikä tahansa alkoholipitoinen on sitä varten että se nousee päähän!

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
10.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

minua ei kiinnosta tippaakaan juoko joku lasillisen tai pullollisen jouluna, vappuna, juhannuksena..

ikävää tietysti, jos on pieniä lapsia eikä osaa lopettaa siihen pariin bisseen/ viinilasilliseen...

tiesittekö muuten, että monissa maissa viini on normaali ruokajuoma? ! tätähän ei suomalainen tietenkään ymmärrä, vaan uskoo sitkeästi että mikä tahansa alkoholipitoinen on sitä varten että se nousee päähän!

Eihän alkoholistia kiinnosta tippaakaan muiden juominen - ainoastaan oma. Myönnä sairautesi, niin siitä se raitistuminen voi alkaa.

Vierailija
2/3 |
10.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin ilmenee, mikä vika täällä on alkoholikulttuurissa. Kun sitä ei osata, eikä tunneta, ja kun ei ole opeteltu. Kivikautista väittelyä viinilasillisesta. :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
10.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä veikkaan että nää absolutistivänkkääjät on Alkon myynninedistämistyötä tekeviä palkattuja trolleja. Mitä enemmän vänkkäävät, sitä makeammalta lasillinen hyvää punaviiniä maistuu. Ihan hyvä kampanja!