Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"Auttamishaluiset" rajattomat mielensäpahoittajasukulaiset

Vierailija
10.11.2016 |

Niiiin kypsä.

Äidilläni ei ole mitään omaa elämää. Olen lasten kanssa kotona, joten hän on alkanut tunkea tänne. Pari kertaa olen teeskennellyt, ettei olla kotona. Nyt ajaa "sattumalta" bussilla ohi ja tulee rimputtelemaan, koska "näki että meillä on valoa". Eli ainoa keino saada olla rauhassa on istua pimeässä?

Kun kerran on tunkenut, ei lähde millään. Lapsilta menee unirytmi sekaisin, kun heitä riehutetaan kymmeneltä.

Aamulla saattaa puhelin alkaa soida kello 7.30 että koska menemme kylään.

Ja sitten se mielensäpahoittamonen. Tuo meille nakkisoppaa ja jos emme tanssi ilotanssia ja riehu riemusta, hän marmattaa suvun läpi, että edes soppa ei kelpaa ja ikinä ei arvosteta. Kantaa romua ja kitschiä ja sirottelee ne itse huusholliimme. Ostaa liian pieni ävaatteita, jotka ei mahdu lapsilla päälle ja itkee sitten, miten ei arvosteta. Aina naama nurinpäin milloin minkäkin tuomisen takia.

Toisella lapsella on krooninen sairaus, eikä meillä ole muita tukiverkkoja, joten olen yrittänyt jotenkin sietää mutta mutta...

Kommentit (70)

Vierailija
41/70 |
10.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No on sulla vaikeeta. Äiti tuppaa käymään ja tuo nakkisoppaa ja vielä kehtaa pyytää kylään. Mulle jäi tästä ainoastaan ajatus,että kuinka edes voi puhua äidistään noin penseästi. Kun ei tuo äitisi käytös nyt niin kamalalta kuulostanut. Luulenpa, että sun lapsilla on enemmän kestämistä sitten tulevaisuudessa.

Niin. Kun se tunkeminen on sitä tasoa, että kotirauhaa ei ole. Koko perhe kärsii. Koskaan ei tiedä koska tullaan sen soppakattilan kanssa ja mistä laukeaa se hervoton sukulaisille mankuminen.

Ei ole rajoja eikä kunnioitusta siellä äidin puolella yhtään. Eikä hän voi kuunnella, kun niitä yritetään laittaa.

Miksi se haittaa, ettet tiedä etukäteen?

Talo elä tavallaan eli sinä jatkat töitäsi ja äiti sopeutuu siihen. Jos olette menossa ulos, menette ulos. Jos haluat lapset nukkumaan, laitat heidät nukkumaan jne. Voi myös sanoa ajoissa, että lasten pitää rauhoittua kello XX, koska menevät nukkumaan xxx ajan päästä. 

Vierailija
42/70 |
10.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No on sulla vaikeeta. Äiti tuppaa käymään ja tuo nakkisoppaa ja vielä kehtaa pyytää kylään. Mulle jäi tästä ainoastaan ajatus,että kuinka edes voi puhua äidistään noin penseästi. Kun ei tuo äitisi käytös nyt niin kamalalta kuulostanut. Luulenpa, että sun lapsilla on enemmän kestämistä sitten tulevaisuudessa.

Niin. Kun se tunkeminen on sitä tasoa, että kotirauhaa ei ole. Koko perhe kärsii. Koskaan ei tiedä koska tullaan sen soppakattilan kanssa ja mistä laukeaa se hervoton sukulaisille mankuminen.

Ei ole rajoja eikä kunnioitusta siellä äidin puolella yhtään. Eikä hän voi kuunnella, kun niitä yritetään laittaa.

Talo elä tavallaan eli sinä jatkat töitäsi ja äiti sopeutuu siihen. Jos olette menossa ulos, menette ulos. Jos haluat lapset nukkumaan, laitat heidät nukkumaan jne. Voi myös sanoa ajoissa, että lasten pitää rauhoittua kello XX, koska menevät nukkumaan xxx ajan päästä. 

Voi luoja, ei kai se kyse ole siitä etteikö voisi kotitöitä tehdä,vaan siitä voiko olla vaikka kalsarit jalassa netflixiä katsellen koko päivän. Tai nauttia omien lasten seurasta ihan yksin!

Ei kenenkään täydy sopeutua vieraisiin kotonaan, ei vieraita kuulu pitää kotonaan kuin perheenjäseniä. Toki jotkut näin tekevät,mutta jokaisen koti on oma rauhan paikka, eikä siellä täydy pitäö muita ihmisiä ennalta sopimatta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/70 |
10.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hehe, muakin jäi ihmetyttämään, mistä ap kuulee äitinsä soitteluista suvulle. Miksi se sitä paitsi häntä niin vaivaa, mitä joku yksinäinen ja kahjo ihminen suvulleen valittaa? Hanki nyt ap jo se oma elämä, ja lakkaa piittaamasta. Äitisihän jojottaa sinua ihan mielensä mukaan ja selvästi on osannut syyliistää sinut hyvin.

Ai mistäkö kuulen? Niiltä sukulaisilta. Äitini esittää suvulle armon enkeliä, jota ilman meidän lapset otettaisiin huostaan.

Ja siis yksi nakkisoppa riittää siihen että koko Pohjanmaa pirisee.

Ap

Siis ne sukulaiset soittaa sitten sulle ja paheksuu...? Onko ne aikuisia ne sun sukulaiset? Vai eikö niillä ole omaa elämää, kun ne jaksaa puuttua tuollaiseen...? Ihme juorukööriä olette.

Miksi sinä kuuntelet sitä? Mikset sano suoraan, että "minua ei jaksa kiinnostaa, mitä hyvällä mielikuvituksella varustettu äiti satuilee suvulle. Miten asia edes oikeastaan kuuluu sinulle? Äiti on aina ollut kova tuppautumaan minun asioihini, mutta sinun luulisi jo tietävän äidin ja osaavan olla puuttumatta meidän suhteeseen. Olikos sulla jotain muutakin asiaa?"

Sinua pompotellaan tasan niin pitkään kuin sallit sen tapahtuvan. Et voi miellyttää kaikkia, älä siis edes yritä. Nyt ryhdistäydy, ja käyttäydy kuin aikuinen.

Eivät soittele vaan just esim sukulaistapaamisissa sitten paljastuu. Suunnilleen tietävät kummalla puolella pönttöä meillä on vessaharja.

Tai enon leski tulee paasaamaan miten en saisi passuuttaa vanhaa ihmistä.

Vierailija
44/70 |
10.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun äidinäiti oli juuri tuollainen väkisin kylään tunkeva ja muutenkin sellainen äiti,joka ei osaa päästää irti aikuisesta lapsestaan(vaikka tällä olisi jo omia lapsia). AP:n äiti kuulostaa aivan mummoltani.

Eipä tuollaiselle rajattomalle tyypille oikein mitään mahda, ongelma ratkesi vasta kun muutimme toiseen kaupunkiin.

Vierailija
45/70 |
10.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitini on ihan ihana ihminen mutta olen onnellinen 170 kilsan välimatkasta. Ottaa lapset silloin tällöin hoitoonsa ja on välittävä ja rakastava mummo, mutta voi pojat... silloin kun asuin äitini lähellä, hän ei tuppautunut luokseni ( olin sinkku eikä lapsia ) mutta vaatimus oli JOKA SUNNUNTAI mennä kotiin päivälliselle!!! Jos yritin luistaa ja keksiä menoja niin kamala utelu että miksi ei ja mitä varten. Jos joskus tapailin jotain miestä, piti keksiä tekosyitä ja valheita miksi en mennyt... ja aina piti olla hänen ja isän luona klo 15. Jos en ollut niin johan puhelin soi perään että ruoka jäähtyy. Kun asiasta yritti keskustella, tuli aina marttyyrivaihde kuinka hän vain haluaa auttaa ja kuinka on kiva nähdä... juu, mutta kyllä se oli kolmekymppiselle sinkkunaiselle tosi raskasta. Nyt asutaan sopivan kaukana toisistamme.

Vierailija
46/70 |
10.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anoppi tuo kanssa usein sisustusroinia, kirpparivaatteita ja ruokaa. Ruoka on näistä ainoa ok juttu. Hän vaatii kauheasti kiitollisuutta kamoista. Tuntuu ihan kiusaamiselta kun kohteliaat kiellot ei tepsi.

Jes, en ole ainoa jolla on tuollainen anoppi. Tuo roinan ja ruoan tuputtaminen ja siitä kiitosten kerjääminen on tyypillistä narsistin epätoivoa ylläpitää valtaa. On haukkunut myös minun vanhempani jotka eivät koskaan tuo meille mitään, minun ja mieheni yhteisestä toiveesta. Emme muka tiedä miten syödä oikein (anoppi ostaa aina kaikista epäterveellisintä moskaa) ja kuinka sisustaa. Petollinen narsku, jonka pauloihin moni haksahtaa. Minä en. 

Vierailija
47/70 |
10.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juu, tämä on se kaunis teoria.

Meillä jos tunkija tulee kun olemme lähdössä ulos, hän alkaa riisua lapsilta varusteita. Jos tarkoitus on saada lapset nukkumaan, hän alkaa leikkiä hippaa ja nostattaa riehunnan, jolloin ei nukuta ainakaan kahteen tuntiin. Tai vastavuoroisesti ramppaa siellä lasten huoneessa niin kauan että kukaan ei nuku sinä yönä. Ja jos sanon, että lasten pitää päästä nukkumaan, olen "taas se typerä niuho kuin olen aina ollut". "Lasten pitää antaa olla lapsia".

Ap

Vierailija
48/70 |
10.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdotan aikatauluja.

Juttele äitisi kanssa ja kerro, että hän on tervetullut kylään esimerkiksi joka toinen lauantai klo 14-18 välisenä aikana.

Kerro, että arvostatte hänen seuraansa, mutta haluatte viikolla elää perhe-elämää. Töissä on kiire ja kotona on paljon tekemistä, lasten menoja, harrastuksia, kotitöitä jne.

Jos hän haluaa auttaa, niin ota apu vastaan, mikäli mahdollista. Anna hänen imuroida, jos hän haluaa tai silittää lasten vaatteita. 

Juttele ruoan tuomisesta. Minä en syö makkaraa, joten en ilahtuisi nakkisopasta, vaikka hänen tarkoituksensa on hyvä. Onko sinulla jokin herkkuruoka, jota äitisi osaa tehdä? Pyydä kyseistä ruokaa.

Kerro, että on mukavaa, että hän tuo lahjoja, mutta yrität välttää tavaran kertymistä kotiin. Tuttu tilanne, koska äiti toi sisarelleni ja minulle niin paljon keittiövälineitä, että niistä olisi riittänyt useammalle ihmiselle. Annoimme tuotteita hyväntekeväisyyteen. 

Anna äidillesi lasten mitat säännöllisesti. Hän voi niiden perusteella ostaa oikean kokoisia vaatteita. Ei hän välttämättä hahmota, minkä kokoisia lapset ovat. 

Vierailija
49/70 |
10.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin äidille, että sinulle saa soittaa esimerkiksi klo 9-21 välisenä aikana.

Äidillä oli avain asuntooni. Hän meni kotiini kylään ystävänsä kanssa ollessani töissä ja esitteli asuntoani, jonka olin vuokrannut häneltä. Ilmoitin siinä vaiheessa hänelle, että muutan pois, jos hän menee kotiini ilman lupaa ja vielä jonkun kanssa. 

Hän ei oikeasti tajunnut tunkeilevansa.

Hän soitti minulle useita kertoja viikossa. Jos en vastannut, niin hän soitti joka paikkaan ja varmisti, ettei minulle ole tapahtunut mitään. Ymmärrettävää huolestumista hyvin nuorella, mutta olin yli 30-vuotias, kun hän jäljitti minua.

Vierailija
50/70 |
10.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehdotan aikatauluja.

Juttele äitisi kanssa ja kerro, että hän on tervetullut kylään esimerkiksi joka toinen lauantai klo 14-18 välisenä aikana.

Kerro, että arvostatte hänen seuraansa, mutta haluatte viikolla elää perhe-elämää. Töissä on kiire ja kotona on paljon tekemistä, lasten menoja, harrastuksia, kotitöitä jne.

Jos hän haluaa auttaa, niin ota apu vastaan, mikäli mahdollista. Anna hänen imuroida, jos hän haluaa tai silittää lasten vaatteita. 

Juttele ruoan tuomisesta. Minä en syö makkaraa, joten en ilahtuisi nakkisopasta, vaikka hänen tarkoituksensa on hyvä. Onko sinulla jokin herkkuruoka, jota äitisi osaa tehdä? Pyydä kyseistä ruokaa.

Kerro, että on mukavaa, että hän tuo lahjoja, mutta yrität välttää tavaran kertymistä kotiin. Tuttu tilanne, koska äiti toi sisarelleni ja minulle niin paljon keittiövälineitä, että niistä olisi riittänyt useammalle ihmiselle. Annoimme tuotteita hyväntekeväisyyteen. 

Anna äidillesi lasten mitat säännöllisesti. Hän voi niiden perusteella ostaa oikean kokoisia vaatteita. Ei hän välttämättä hahmota, minkä kokoisia lapset ovat. 

Meiklä on epäsäännölliset työt. Enkä halua antaa hänelle mitään vakioaikaa, koska käytännössä jos annan tuollaisen aikaikkunan, hän tulee sinä päivänä aamulla kello 7, ja ulos saa kantaa yöllä. Ja lisäksi hän alkaisi säätää ja kärttää ja säätää.

Hän ei halua auttaa, ainakaan tehdä kotitöitä. Olen kerran pyytänyt häntä silittämään esikoisen mekon kun oli kiire (kas kun aikataulu kusi hänen takiaan). Oli soitellut siitäkin ympäriinsä, kuinka hänet oli pantu seisomaan kylmälle kivilattialle (lattialämmitys) ja raatamaan silityslaudan ääressä. Lapsia hän ei myöskään halua kaitsea. En siis voi lähteä mihinkään sillä aikaa.

Hän määrää mikä on laaten lempiruokaa, tuo sitä ja suuttuu, kun lapset ei tykkää siitä...

Lahjoista on yritetty sanoa. Raivari ja puhelinrumba.

Lasten mitat on annettu miljoona kertaa. Hän arvostelee minua siitä, että puen lapsille liian isoja vaatteita (lue: haluan että kykenevät liikkumaan niissä). Siksi hän tuo "oikeankokoisia".

Ap

Vierailija
51/70 |
10.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehdotan aikatauluja.

Ihan hyviä neuvoja jos kyseessä olisi normaalijärkinen, lapsenlapsista hieman liikaa innostunut mummo. Tuon perusteella mitä ap on kertonut, hänen äitinsä ei kuulu tuohon ryhmään. Miltään osin äidin käytös ei vaikuta normaalijärkisen touhuilta. Jos olisin ap, laittaisin ihan kylmän viileesti säännöt, loukkaantui tai suuttui äiti siitä tai ei.

Vierailija
52/70 |
11.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko äidilläsi sukulaisia joita hän kuuntelee? Omaa äitiäni sain kuriin sillä kun en antanut hänen tehdä omia säätöjään vaan ennakoin ja soitin sukulaiselle tyyliin "äitini aikoo sitten kohta kysyä tavaraa x meille, mutta me ei oikeasti tarvita sitä, äiti vaan sai jostain päähänsä sellaisen. Tiedäthän että hän alkaa olla jo vähän höppänä mm. tekee/kuvittelee x. Tämä sukulainen sitten sanoi huomanneensa asian ja hoiti asian sanomalla äidille että he eivät kai tarvitse asiaa x, joten me annoimme sen yylle.

Muutaman tuollaisen kierroksen jälkeen äidin oli pakko lopettaa. Hänelle maine auttajana on tärkeä ja äärimmäisen noloa jos käy ilmi että apua ei ole oikeasti tarvittu.

Ehkä vähän ikävää sukulaisia kohtaan mutta saattaa olla tehokasta. Ja yleensä nämä tapaukset ovat sellaisia että sukulaiset osaavat itsekin ajatella kun joku sanoo etukäteen ettei ne äidin kertomat ole totta.

Vierailija
53/70 |
11.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hehe, muakin jäi ihmetyttämään, mistä ap kuulee äitinsä soitteluista suvulle. Miksi se sitä paitsi häntä niin vaivaa, mitä joku yksinäinen ja kahjo ihminen suvulleen valittaa? Hanki nyt ap jo se oma elämä, ja lakkaa piittaamasta. Äitisihän jojottaa sinua ihan mielensä mukaan ja selvästi on osannut syyliistää sinut hyvin.

Ai mistäkö kuulen? Niiltä sukulaisilta. Äitini esittää suvulle armon enkeliä, jota ilman meidän lapset otettaisiin huostaan.

Ja siis yksi nakkisoppa riittää siihen että koko Pohjanmaa pirisee.

Ap

Näissä kuvioissa se menee just noin, kuten ap kirjoittaa! Ei riitä yksi mielensäpahoittaja, kun suvussa on vielä muutama mielenpahoittaja, joka katsoo asiakseen tulla kertomaan ne mielensäpahoittajan trollaukset eteenpäin!

Vierailija
54/70 |
11.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaiseen ongelmaan on todella yksinkertainen ratkaisu. LAKKAA VÄLITTÄMÄSTÄ MITÄ MUUT AJATTELEVAT. Mitä ihmeen väliä mitä suku kuulee, mitä ihmeen väliä jos äiti suuttuu tai loukkaantuu tyhjästä?? Niin kauan kuin yrität miellyttää muita, olet ansassa. Älä vastaa puheluihin, älä mene sukukokouksiin, älä päästä äitiä sisälle. Soita vaikka poliisit jos ei muuten poistu. Anna suuttua ja loukkaantua ja soitella suku läpi, ja elä omaa elämääsi.

Vierailija
55/70 |
11.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika vaikea juttu kyllä. Pitää vaan sanoa suoraan napakasti äitille mikä on sopivaa ja mikä ei. Kyllähän äiti varmaan loukkaantuu hetkeksi, mutta tuskin lopullisesti kuitenkaan.

Meillä anoppi oli alkuun raivostuttava. Kun muutin miehen kanssa yhteiseen asuntoon anoppi laski, että onhan huonekalut, matot, astiat jne tasan puoliksi molempien kodeista ettei vaan käy niin, että kotiimme tulisi enemmän niitä minun tavaroita kuin miehen. Anoppi jopa toi eteiseen maton, jotta molempien mattoja käytetään yhtä paljon. Tarjosi myös omia rikkinäisiä astioitaan. Pyytämättä auttaa ja siitä avusta pitää olla kiitollinen ja yleensä siitä jää jotenkin velkaa -miestä juoksutetaan heille milloin mistäkin syystä ja soitellaan apua jatkuvasti ja sitten vedotaan "kun minäkin silloin autoin asiassa X". Loukkaantuu jos hänen apu ei kelpaa. On liian tungetteleva, käy tsekkaamassa jopa meidän makkarin kun tulee kylään. Hän myös tietää kaikesta kaiken, ihan kaiken oikeasti. Vain hänen tapa on oikea.

Eihän näille voi kun vetää rajat, en ole anoppini kanssa tekemisissä ja mies huomattavasti vähemmän kuin ennen.

Vierailija
56/70 |
16.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löysin oman vanhan ketjuni... Nyt tilanne on se että äitini jäädytettiin lopulta kokonaan elämästämme pois. Hän tunki esikoisen (teinin) huoneeseen, penkoi tämän tavarat ja luki päiväkirjan. Sen jälkeen päätti antaa itse (peruskoulun käynyt kaupan kassa) teinille "terapiaa" ja houkutteli tätä luokseen rahalla ja tavaralla ja alkoi kysellä ja kuulustella.

No, teini suuttui hänelle. Syystä. Törkeää yksityisyyden loukkaamista.

Blokkasi puhelimestaan.

Sitten hän yritti lähetellä sähköposteja joissa edelleen esitti diagnooseja teinistämme. Ja väitti että hän nyt "auttaa" teinin pois kotoaan. Ihan sekopäisiä juttuja.

Kun tämäkään ei tehonnut, ryntäsi silmät seisoen meille ja vaati saada kuulustella teiniä, että mikä teinillä on, kun hän on niin "sulkeutunut" ja "selvästi hädissään".

Ja että koko suku ihmettelee nyt meidän toimintaamme. Juu, huomattu on, kun yhtäkkiä pikkuserkun kumminkaima puuhaa jotain tapaamista, johon meidän perhe on pakko saada paikalle. Olen viimeksi tuonkin ihmisen nähnyt taaperona vuonna 1976.

Jouduimme soittamaan poliisit poistamaan hänet täältä.

Että semmoista se on se helppo rajojen vetäminen.

ap

Vierailija
57/70 |
16.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Löysin oman vanhan ketjuni... Nyt tilanne on se että äitini jäädytettiin lopulta kokonaan elämästämme pois. Hän tunki esikoisen (teinin) huoneeseen, penkoi tämän tavarat ja luki päiväkirjan. Sen jälkeen päätti antaa itse (peruskoulun käynyt kaupan kassa) teinille "terapiaa" ja houkutteli tätä luokseen rahalla ja tavaralla ja alkoi kysellä ja kuulustella.

Blokkasi puhelimestaan.

Sitten hän yritti lähetellä sähköposteja joissa edelleen esitti diagnooseja teinistämme. Ja väitti että hän nyt "auttaa" teinin pois kotoaan. Ihan sekopäisiä juttuja.

Kun tämäkään ei tehonnut, ryntäsi silmät seisoen meille ja vaati saada kuulustella teiniä, että mikä teinillä on, kun hän on niin "sulkeutunut" ja "selvästi hädissään".

Ja että koko suku ihmettelee nyt meidän toimintaamme. Juu, huomattu on, kun yhtäkkiä pikkuserkun kumminkaima puuhaa jotain tapaamista, johon meidän perhe on pakko saada paikalle. Olen viimeksi tuonkin ihmisen nähnyt taaperona vuonna 1976.

ap

Eli äidilläsi on sonkinsortin paha mielenterveysongelma. Onko se ollut lääkärissä? Tai no, eihän se enää teidän elämässä ole joten mitäpä se teille kuuluukaan. Onko äitis yrittänyt ottaa yhteyttä blokkaamisen jälkeen?

Vierailija
58/70 |
16.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Henkilönä josta vanhemmat eivät ole koskaan välittäneet paskan vertaa, en voi käsittää näitä tyyppejä, jotka valittavat, että saavat äidiltä apua. Aivan käsittämätöntä.

Tuo ei ole apua vaan häirintää ja pyörii pelkästään siksi, että tämä auttaja saa siitä sisältöä itselleen. Kenellekään hän ei ole avuksi eikä hyödyksi.

Vierailija
59/70 |
16.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Blokkasi puhelimestaan.

ap

Eli äidilläsi on sonkinsortin paha mielenterveysongelma. Onko se ollut lääkärissä? Tai no, eihän se enää teidän elämässä ole joten mitäpä se teille kuuluukaan. Onko äitis yrittänyt ottaa yhteyttä blokkaamisen jälkeen?

Sukulaisille soiteltu ja nämä soittelee meille "muina miehinä" sitten näitä höpötapaamisia. Ja nyt oli onkinut teinin sähköpostiosoitteen ja sinne laittanut viestiä että hän haluaa auttaa teiniä.

Teinillä ei ole minkään valtakunnan ongelmaa. Muuta kuin tämä sukulainen.

Ja arvatenkin hän nyt ajaa bussilla koko ajan talomme ohi... Hän on sairauslomalla, joten aikaa on.

ap

Vierailija
60/70 |
16.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Blokkasi puhelimestaan.

ap

Sukulaisille soiteltu ja nämä soittelee meille "muina miehinä" sitten näitä höpötapaamisia. Ja nyt oli onkinut teinin sähköpostiosoitteen ja sinne laittanut viestiä että hän haluaa auttaa teiniä.

Teinillä ei ole minkään valtakunnan ongelmaa. Muuta kuin tämä sukulainen.

Ja arvatenkin hän nyt ajaa bussilla koko ajan talomme ohi... Hän on sairauslomalla, joten aikaa on.

ap

Minullakin on yksi traumatisoitunut lähisukulainen ja toiminta tuon kuuloista. Paljon tuputtanut itseään minun lapsilleni, jotka hänestä ei innostuneet. Hän on lapseton ja naimaton. Hakee sisältöä elämään sitten muusta suvusta. Nyt repii parhaillaan suvun vanhoja haavoja auki ja soittelee ja tuppaa käymään ihmisten luo joita ikinä ei ole nähnyt. Kun suuttui minulle niin teki lastensuojeluilmoituksen. En ole kyseistä henkilöä nähnyt yli 10 vuoteen. Aina kun hänen elämässään tapahtuu jotain traumatisoivaa tuo käytös lähtee pahenemaan. Katkaisin välit. Tännepäin ei ole ollut enää yritystä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kahdeksan