Olen rakastunut kaupan myyjään. Mitä on tehtävissä?
Vaikea siinä keskellä kauppaa ruveta runoilemaan mitään, eikä hänkään voi tehdä aloitetta kun joutuu tekemään töitään. Jos en keksi muuta, niin menen töihin tuonne kyseiseen kauppaan. Onko mitään helpompaa ratkaisua?
Kommentit (39)
Vierailija kirjoitti:
Ei ole kyseessä rakkaus.
Mistä sinä sen tiedät?
No käyt siellä asiakkaana ja olet ihana oma ittes, menet aina hänen kassalle tai jos on myymälän puolella pyydät apua. Hymyile, juttele niitä näitä. Kyllä se tajuu ja alkaa kohta odottaa koska tulet asioimaan. Siitä se sit lähtee. :)
Vierailija kirjoitti:
Ei ole kyseessä rakkaus.
Höh. Ap:han nimenomaan käytti sanaa rakastunut. Ihan kaikki tietää että se on eri asia kuin rakkaus.
Vierailija kirjoitti:
No käyt siellä asiakkaana ja olet ihana oma ittes, menet aina hänen kassalle tai jos on myymälän puolella pyydät apua. Hymyile, juttele niitä näitä. Kyllä se tajuu ja alkaa kohta odottaa koska tulet asioimaan. Siitä se sit lähtee. :)
Onko tunne molemminpuolinen ?
Kirjoita kirje ja anna se siinä kassalla.
Ota selvää, mikä kauppa sillä on myynnissä ja pistä tarjous vetämään. Parhaassa tapauksessa saat kaupan ja kaupantekijäisinä vielä entisen omistajankin.
No sujauta sille lappu jossa numero ja viesti " oot kiinnostavan tuntuinen nainen/ mies, soittele jos kiinnostaa lähteä vaikka syömään, mä tarjoan!;)"
Vierailija kirjoitti:
Do it
Iin mikä?
Tee kuten muutkin palstamiehet, eli mene kysymään kassatyttöä treffeille ja kun hän kieltäytyy, niin hauku huoraksi, kun ei tajua olla kiinnostunut vanhemmasta kypsästä miehestä?
Oon kahviossa töissä ja hyi ku alko ahistaa. Yks mies kävi kerran saman! päivän aikana 8 x kahvilla. Ei ikinä saanu aikaseks ku moikata ja kiittää. Mutta loi tosi suoran katseen muhun tullessa sisään sekä poislähtiessä, joten ei jäänyt arvelujen varaan miks asioi meillä kofeiinimyrkytyksen partaalla
Up