Voiko joku mies harrastaa yhdyntää PITKÄÄN?
Meillä pitkä on jotain 2min, normaalisti mies vaan laukeaa tosi nopeasti.
Mikä on mielestänne sopiva yhdynnän pituus? Onko 1-2min teistä sopiva?
Kommentit (33)
Ihme minuuttimunia teillä.
t: henkilö joka voi todistetusti panna jopa 2h putkeen.
No mikä on lyhyttä ja mikä pitkään.. Itselleni vartti on pikapano. Normaalisti menee tunti-pari. Eikä ne paikat kipeydy, kun nainen vaan on liukas.
Vaimo valittaa että olen liian hidas ja pihtaa sen takia. Kesto yleensä 15-20 min.
Minä en kestä naiseni kanssa kuin hyvä jos minuutin. Hänellä on niin tiukka ja minä olen kookas, että silloin kun sen saan sisään, niin puristus on sen verran voimakasta, että nopeasti tulen.
M33
Vierailija kirjoitti:
Ei se tunnin yhdyntä mitään herkkua ole. Paikat kipeytyy. On kokemusta.
Ex? Se kestää minkä kestää ja aina voi käyttää välillä vaikka käsiä jos se suuhun ottaminen kesken kaiken inhottaa. Pitkän monen päivän puutteen jälkeen ihmetellään nopeutta. Joillekkin miehen pitäisi tulla kellon tarkkuudella. Ei nopeasti eikä hitaasti.
Olen koittanut ja osin onnistunutkin etukäteen sanomalla onko nopee vai kestääkö. Aina sitä ei voi tietää. Lyhyt parin kuukauden suhde oli rehellisin nainen. Sai helposti kerran eikä halunnut lisää samana iltana, yönä tai päivänä. Hoiteli kyllä muilla tavoin ihan kiitettävästi.
Sitten onhan se naisellakin osuutensa. Jos vain makaa niin varmasti kestää pitkään. Koskettelee, ääntelee, puhuu tuhmia ja on mukana niin nopeuttaa.
Tästä oli hyvä juttu hesarissa? Kuinka kauan saa naisen orgasmi odotuttaa itseään ennen kuin puhutaan viivästymisestä? Kuinka nopeasti nainen saa laueta, ettei puhuta ennen aikaisesta orgasmista?
Joo, mutta kyllä pelkkä 20min jyystäminen alkaa tuntua työltä naisestakin... mutta mä yleensä sit otan vähän pakkia ja keskitytään muuhun vähäks aikaa... joskus tosin pidemmäkski aikaa...
Paljon on eksillä vaihdellut kesto, mutta varmaan jotain 1-15min on ollut keskiverto riippuen miehestä. Nykyiseni kuitenkin laukeaa sillon kun tahtoo, ellei edellisestä kerrasta oo todella pitkä aika. Hän odottaa aina, että mä olen tyytyväinen ja laukeaa sitten yleensä samaa aikaa mun kanssa. Alkuaikoina viihdyttiin muutaman kerran yli tuntikin sängyssä. Molemmat nautitaan eniten juuri yhdynnästä ja mä laukean siinä myös helposti.
N27
Pakko muuten tosta miehen kestosta ja peniksen kovuudesta mainita, että kuin moni mies tekee niitä lantiopohjalihaksia, mitä naistenkin odotetaan tekevän? Myös miehen lantiopohjalihasten kunto vaikuttaa seksielämään. Ne vaikuttaa peniksen verenkiertoon ja sitä kautta kovuuteen. MItä kovempi penis niin sitä enemmän se muuten naisessa tuntuu ja luulis miehenkin tuntoaistin sillä paranevan. Lantiopohjalihakset vaikuttaa myös miesten orgasmin säätelyyn.
Mun mies sanoo usein ettei halua vielä tulla, silloin hidastetaan tahtia ja rauhoitellaan välillä. Sängyssä voi vierähtää helposti tunti. Kun tahtia ja asentoja vaihtelee ja välillä on vaikka suuseksiä niin ei mun paikkani kyllä kipeydy.
Vierailija kirjoitti:
Meillä pitkä on jotain 2min, normaalisti mies vaan laukeaa tosi nopeasti.
Mikä on mielestänne sopiva yhdynnän pituus? Onko 1-2min teistä sopiva?
Itse menen seksissä ihan naiseni mukaan. Yritän saada hänen nauttia mahdollisiman paljon kuin mahdollista. Orgasmeja hän saa 1-3een kertaa aktin aikana. Itse kestän 30-50min normaalisti. Tietysti aikoja jolloin pikaset hoidetaan vaikka ennen töihin menoa niin sillon on nopeasti hommat ohitse.
Vähintään tunti pitää olla aikaa että viitsiii ottaa housut pois.
Minä pystyn lykkimään yli 15minuuttia laukeamatta. Minulla on ollut vähän orgasmivaikeuksia yhdynnässä, sillä kiihotun jossain määrin enemmän suuseksistä.
Edellä olevien viestien perusteella näyttää siltä, että kymppikerhossa on paljon jäseniä, mutta 4 h.-kerhoon ei ole kukaan vielä ilmoittautunut.
Kuten tunnettua h. on tunnin lyhenne!