Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihanaa olla työpaikassa, jossa ei ole niin minuutin tarkkaa, monelta saapuu paikalle

Vierailija
10.11.2016 |

Jos "myöhästyn", ketään ei oikeastaan kiinnosta, eikä mun tarvitse ilmoittaa kellekään. Kunhan olen tunnin sisällä töiden alkamisesta paikalla. Ihanaa!

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
10.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liukuva työaika on ihana asia.

Vierailija
2/8 |
11.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
11.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei ole kyse jostain lentokapteenin hommasta tai kaupan kassasta niin mielestäni tuon pitäisi olla ihan normitilanne. Suomessa kuitenkin on jostain syystä se kyttäämismentaliteetti että mikromanageeraava esimies on sekuntikellon kanssa ovella vahtimassa että kaikki lampaat ehtivät siihen klo 7:00 paltsuun, tarvittiin sitä tai ei. Mutta silloin on oltava koska eihän mistään muuten mitään tule jne.

Vierailija
4/8 |
11.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin olisi. Mun työpaikassa mikään ei ole niin tärkeää, kuin ajoissa saapuminen. Käytännössä asialla ei ole mitään merkitystä, kaikki tekevät omia hommiaan. Suurin osa porukasta leimaa sisään ajoissa ja viettää aamun juoruillen. Itse tulen pari minuuttia myöhässä ja ryhdyn hommiin. Minä jouduin puhutteluun ja sain kirjallisen varoituksen. Lisäsi huimasti työmotivaatiota.

Vierailija
5/8 |
11.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on lista huoneista mitkä kunkin pitää siivota ennen kolmea. Sen mukaan saa sitten ajoittaa tulonsa eikä kukaan niuhota jos tulee yhdeksän sijaan kymmeneltä.

Vierailija
6/8 |
11.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunpa löytäisin tuollaisen työn. Omassani on kiinteä työaika ja mä inhoan ajoissa olemista. Käytännössähän tuo kuitenkin tarkoittaa, että myöhästymisen välttämiseksi porukka on paikalla 10-30 minuuttia etuajassa, ilman palkkaa. Aamulla sen vartin käyttäisi mielummin lasten kanssa kuin työkavereiden kanssa kahvia ryystäen tai palkatta töitä tehden.

Vierailija
7/8 |
11.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just näin.

Vierailija
8/8 |
11.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on liukuma 6.30-9.30 ja silti oli se vakituinen jengi, jolle tuo 9.30 oli ylivoimaista. Oli lapset ja koirat ja free spirit. Sama se muuten, mutta kun duunit alkoivat vähän kärsiä, kun koskasn ei voinut tietää, joko ollaan ajoissa.

Meille tuli uusi henkilöstöpäällikkö, jolle ei mennyt mikään selittely läpi (sillä on itselläänkin lapsia ja koiria). Meidän myöhästelijät soittivat jopa liittoon ja valittivat asiasta, mutta liitosta oltiinnltu vähän nihkeinä... no, nykyään he osuvat tuohon 9.30 aikaan eikä muiden tarvitse enää odottaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kuusi