Olen odottanut vastausta asiakaspalautteeseen Finnairilta 2 viikkoa
Ensin hänellä meni aikaa vastata 6 päivää ja vastasi vain kysymällä kahden rivin verran lisätietoja. Kului viikko ja taas vastasi. Ihan pian on kulunut 2 viikkoa viime vastauksesta eikä mitään kuulu. Kysymys on siitä, että Finnairin pitäisi maksaa ylivarauskorvaus 400e - tosin minä vaadin 800 euroa, koska mä voin. No ei, mutta ollessani matkatoimiston asiakkaana minulle sanottiin että lentokoneeween et pääse ja esmerkiksi Aurinkomatkoilla on sopimus finskin kanssa että sen asiakkaita ei voi ylivarata lennoilta. Sopimusrikkomus eli 800e kuulostaa kohtuulliselta.
Viime viestissä hän kysyi tilinumeroa ja sen jälkeen ei ole sattumoisin kuulunut. Olen jopa vastannut viesteihin muutamantunnin viiiveellä vain, kerran meni vain kolme minuuttia.
Mitäs tässä voisi tehdä? Soitanko asiakaspalveluun joka hemmetin päivä ja kyselen mikä tässä on niin vaikeaa?