Tosi-tv tähden Saara Aalto tatuointi!
Minusta tuo näyttää Rasmuksen Laurilta :D
Kommentit (27)
http://www.iltasanomat.fi/viihde/art-2000001950127.html
Ja viiden vuoden päästä jengi kysyy sulta, kuka toi on..? Minä jo nyt kuvan perusteella.. :D
Missä se tosi-tv tähti on?
Tuo nyt ei ainakaan ole sellainen, muuta kuin omissa unissaan.
Sen lisäksi, että Saara ei omasta mielestäni muutenkaan ole tatuointiaiheiden kärkikastia, kuvahan on täysin epäonnistunut! Siinä on vihainen drag queen, mahdollisesti juurikin Laurin sukua. Missä on ko. henkilön ihailema "kaunis Saara"? Ihan kaikkien ei kannattaisi näköjään tatskoja tehdä.
ei hyvä ihme taas...
toi joni oli komea ennen kuin on mennyt pistämään kaikkia täytteitä kasvoihinsa.
Päivän paras :D
Voi hyvää päivää! Ja tuo tatuointi ei edes näytä Saaralta
Eihän se ole se laulaja Saara. Se on joku muu Saara Aalto, 60 v. Saara Aaltoja on paljon Suomessa. Googlatkaa vaikka.
Missä ohjelmassa toi on ollut?
Tatuointi on karsee, suorastaan ruma kuva, ihan suht nätistä naisesta.
Ois kiva tietää missä otettu, niin voin vältellä paikkaa. Tosin emmä tatskaa ikinä ottaiskaa, joten ihan se ja sama.
Näyttää siltä että Saara olisi humalassa ja haistaisi jotain etovaa samaan aikaan.
Katon aika paljon telkkaria enkä ole kyseistä "tähteä" ikinä nähnytkään.. mutta ruma on tatuointi. Ei näytä Saaralta.
Esitteleeköhän Saara tätä faninsa kunnianosoitusta somessa?
Vai onko liian kiusaannuttavaa, kun eka ajatus tuosta on että onpa jotenkin ruman näköinen muotokuva.
Onpa ruma tatuointi. Ite jumaloin Saaraa, mut en mä sentään Aallon kasvoja lähtis tatuoimaan. Voi mennä pahasti pieleen (kuten näemme).
Tämän takia otinkin Saaran logon tatuoituna 3.3.17 (pääsette näkemään sen instassa jare_aalto). Se tatska onnistui oikeasti ja oon tyytyväinen lopputulokseen.
Vierailija kirjoitti:
Minusta tuo näyttää Päivi Räsäsen ja ajokoiran risteytykseltä.
Minulle tuli kuvasta mieleen Eini.
Eihän se ole vielä parantunut tuossa kuvassa. Muuttuu vielä. Daijut.
Saara on alfa!