Miten jaksatte sitä ulkovaaterumbaa talvella pienten lasten kanssa?!
Lapset 2,5v ja 6kk ja tuskaa on joka aamu raahautua ulos. Molemmat kiukkuisia jo ennenkuin päästään ulos.
Kommentit (6)
Eipä siinä paljoa ole vaihtoehtoja. Paksut toppavaatteet, niin ei tarvitse kerroksia ihan älyttömästi.
Ei sitä oikein jaksakaan... Me koetetaan usein lähteä ulos sillai, että mies ei ole vielä lähtenyt töihin ja voi auttaa. Oon kädetön äiti?
Minä ihmettelen, miten te saatte taaperolle saappaat jalkaan niin sujuvasti? Kauhulla odotan ensi viikon loska- ja kumisaapaskelejä...
Joo, kyllä se aika paljon rajoittaa. Että kun kerran on ulkoa pois päästy, niin ei sinne jaksa enää uudelleen lähteä. Oltiin juuri flunssassa koko perhe, ja kaupassa piti käydä. Kauppa ei ole kaukana, ja pieni happihyppely olisi ollut lapsellekin paikallaan, mutta siinä kehnossa kunnossa en jaksanut edes ajatella lapsen mukaan ottamista, koska en jaksanut alkaa pukea häntä! Oli pakko herättää mies vahtimaan, että pääsin yksin raahautumaan kauppaan. Karkailevan 1-vuotiaan pukeminen on todella oma hommansa ja vielä itsellekin pitää saada lämmintä päälle. Pukemistuskan aiheuttama mieliharmi kuitenkin lapselta yleensä unohtuu, kun päästään ulos asti.
Vierailija kirjoitti:
Ei sitä oikein jaksakaan... Me koetetaan usein lähteä ulos sillai, että mies ei ole vielä lähtenyt töihin ja voi auttaa. Oon kädetön äiti?
Minä ihmettelen, miten te saatte taaperolle saappaat jalkaan niin sujuvasti? Kauhulla odotan ensi viikon loska- ja kumisaapaskelejä...
Meillä mies lähtee töihin joka aamu klo 6. ei ole yhtenäkään arkiaamuna 2.5v aikana ollut kotona kun lapset herää. siis niin tuskaa se uloslähtö. Ja eipä se siellä ulkonaolokaan juhlaa ole kun isommalla uhmakohtaukset ja pienempi itkee :/ ap.
Up