Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaisia (hauskoja) tapoja teidän miehillä on rauhoitella vauvaa?

Bumtsibum
09.11.2016 |

Jos meidän kolmen kuukauden ikäinen vauva ärsyyntyy kun on isänsä sylissä, mieheni lähtee kävelemään makkariin, mistä näkyy naapurin Opel. Jos Opel ei ole pihassa, niin hän selittää, että auto on jäänyt matkalle, jos on pihassa niin ihmettelee, että onpas naapurikin päässyt tänään vielä kotiin. Matkalla makkariin ja sieltä pois mies tanssahtelee ja laulaa "bumtsibum bumtsibumbum" saman nimisen ohjelman tunnarin mukaan.

Tämä on toiminut tähän mennessä aina. :)

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
09.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokailtainen huutokonsertti loppui niin, että mies istui sohvalla pelaamassa pleikkaa vauva käsivarrella pötköttäen. Hytkytteli välillä kättä ja höpötteli korvaan samalla jotain. Oi niitä aikoja.

Vierailija
2/5 |
09.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi erityisesti miehillä? Onko miesten tavat rauhoittaa vauvaa jotenkin erilaisia? Vähän tulee mieleen, että isää taas pudetään jonain vähän vajakkina äidin pikku apulaisena. Mä olen ainakin 100 % lapseni vanhempi. No osallistutaan sitten:

Vaimoni laulaa ukko nooaa ja hytkyy ees taas aika hönön näköisesti. Tosi söpöö, ois parempiakin tapoja mut emmä jaksa sille vajakille aina sanoa, naureskelen vaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
09.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pullo nelosta rauhoittaa vauvan tehokkaasti. Tutti vain putelin päähän ja lupsuttamaan.

M

Vierailija
4/5 |
09.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi erityisesti miehillä? Onko miesten tavat rauhoittaa vauvaa jotenkin erilaisia? Vähän tulee mieleen, että isää taas pudetään jonain vähän vajakkina äidin pikku apulaisena. Mä olen ainakin 100 % lapseni vanhempi. No osallistutaan sitten:

Vaimoni laulaa ukko nooaa ja hytkyy ees taas aika hönön näköisesti. Tosi söpöö, ois parempiakin tapoja mut emmä jaksa sille vajakille aina sanoa, naureskelen vaan.

Juuri tulin suihkusta niin hymyilytti kun kuulin miehen taas lauleskelevan bumtsibumiaan, siksi kysyin yleisesti miehien tavoista rauhoitella vauvaa. :D Olen todella tyytyväinen mieheni panokseen hoitaa vauvaa ja hänkin hoitaa mielellään kun kokee pärjäävänsä yksinkin näiden mielestäni hauskojen rauhoittelukeinojen ansiosta. Toki myös miesten mielestä naisten hassuista tavoista voi kertoa. :)

Itse saan rauhoitettua vauvan nopeasti imettämällä, se nyt on ainoa tapa, mikä ei miehiltä onnistu. Ap

Vierailija
5/5 |
09.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bumtsibum kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juuri tulin suihkusta niin hymyilytti kun kuulin miehen taas lauleskelevan bumtsibumiaan, siksi kysyin yleisesti miehien tavoista rauhoitella vauvaa. :D Olen todella tyytyväinen mieheni panokseen hoitaa vauvaa ja hänkin hoitaa mielellään kun kokee pärjäävänsä yksinkin näiden mielestäni hauskojen rauhoittelukeinojen ansiosta. Toki myös miesten mielestä naisten hassuista tavoista voi kertoa. :)

Itse saan rauhoitettua vauvan nopeasti imettämällä, se nyt on ainoa tapa, mikä ei miehiltä onnistu. Ap

Toivottavasti mies on myös tyytyväinen sun panokseen vauvanhoidossa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kolme