En saa orgasmia
Moikka! Otsikossahan se tärkein jo tulikin eli mennään suoraan asiaan. En saa orkkuja, en sitten millään. Useita seksikumppaneita on ollut, on ollut pitkiä suhteita jossa upeaa seksiä ilman sitä ''loppuhuipennusta''.. Olen 22v nainen, enkä ole KOSKAAN saanut orgasmia. Alan oikeasti olemaan epätoivoinen asian suhteen. En ole oikein uskaltanut keskustella asiasta kenenkään kanssa (tietysti poikaystävien sekä muiden partnereiden kanssa on keskusteltu) mutta ystävien kanssa en ole ns. kehdannut ottaa asiaa puheeksi. Leluja yms kaikennäköistä on kokeiltu, mutta minä en vain tule. En edes masturboidessa. Mikä avuksi?
Kommentit (3)
Ei minukaan emäntä saa muuten kuin nuolemalla
Syö masislääkkeittä ei pidä olla itsekäs
Suosittelen käymään seksuaaliterapeutilla,mulla oli sama ongelma,14v sain orgasmeja,poika ystävä jätti minut ja 15v tapasin mieheni,en saanut orgasmia ennenkuin 25v,siitä lähtien olen saanut joka kerta,nyt oon 39v.mulla oli tunnepuolella häikkää,pelkäsin niin paljon jätetyksi tulemista,käsittelin asian mieheni kanssa ja kun en ottanut mitään paineita orgasmi tuli ihan helposti.nautin seksielämästämme aiemminkin paljon,nautin että tyydytin mieheni ja läheisyys oli ihanaa ilman orgasmiakin
En minäkään. Olen syönyt SSRI-lääkettä 8-vuotta. Ennen sain, vielä lääkkeen aloituksen jälkeenkin, mutta en enää.