Poika haluaa olla tyttö...
Kommentit (8)
Se selviää kun kun seuraat jatkossa hänen puheitaan tarkalla korvalla jonkun aikaa.Mikäli halu jatkuu (eli se ei ole vain tilapäinen juttu) niin sitten voitte mennä keskustelemaan asiasta vakavasti lastenpsykiatrin kanssa. (toivottavasti et nyt vain provoile).Ns.genderdysforia voimakkaana voi pilata kyllä vaikka ihmisen koko elämän. Parempi lapsettomana mutta onnellisena (kehoonsa tyytyväisenä) naisena ,kuin niinikään lapsettomana,mutta täysin onnettomana miehenä.
Jos ei näet kehoonsa voi olla (sukupuolisesti) tyytyväinen,niin ei voi elämässä olla tyytyväinen oikein mihinkään. Nykyisin on onneksi saatavilla hormonihoitoja ja on mahdollista päästä jossain vaiheessa leikkaukseenkin.
Vierailija kirjoitti:
Jätä se sika jonnekin lastenkodin oville.
Itse olet ja puheesi lapsesta on törkeän tunteetonta ja epäsensitiivistä.
Vierailija kirjoitti:
Onko se ok?
Täällähän noita on monta. AP, katkarapu, anaali-anaali, panisitko-trumppia-valintatalossa ja sitten ne jotka itse vastailevat itselleen. Onko tällainen mielestänne ok?! Ja sitten lopuksi kysellään saisiko täältä pillua. Tolla tyylillä ja asenteella ei saa ikinä mitään. Tsiisus...
Lapsen ikä aika oleellinen tieto tässä asiassa. Mutta tutustu netin tarjontaan aiheesta. Setalla on hyvät sivut ihan tietoa ja vanhemmille ohjetta.
Täällähän noita on vaikka kuinka monta.
jos lapsesi on viellä leikki iässä, niin osta hänelle sukupuolineutraaleja leluja ja vaatteita joita voi kumpikin sukupuoli käyttää.
Iän myötä vaikeuksia.. Itse toimisin miten jo ajattelen vaikka oma olisi... päästä irti hänestä se on ainoa järkevä tapaus. Tuollainen ihminen on sairas päästään ja tarvitsee apua. Sääli että ihmiset noin sairaita nykyaikana. Pitäisi diagnisoida jotenkoäi suoraan synnyttyä niin olisi heti helpompi lopettaa.
Jätä se sika jonnekin lastenkodin oville.