Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi pitää olla eri vessat miehille ja naisille?

Vierailija
09.11.2016 |

Eikö olisi helpompaa yksi unisex-vessa, ei tarvitsisi kiroilla jos oman sukupuolen vessaan sattuu olemaan pidempi jono kuin siihen toiseen?

Kommentit (54)

Vierailija
1/54 |
09.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi, että on edes yksi paikka, missä saa olla miehiltä rauhassa!

Vierailija
2/54 |
09.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässäkin pullassa naisia  kiinnostaa  vain rusinat. Urinaalithan pitäisi  poistaa??

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/54 |
09.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen käynyt unisex-vessassa panemassa silloisen mieheni kanssa. Tuskin olemme ainoa pari, joka niin on tehnyt. Eli ähinää ja voihketta luvassa baarien vessoihin, jos ne muutetaan unisex-vessoiksi.

Vierailija
4/54 |
09.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen käynyt unisex-vessassa panemassa silloisen mieheni kanssa. Tuskin olemme ainoa pari, joka niin on tehnyt. Eli ähinää ja voihketta luvassa baarien vessoihin, jos ne muutetaan unisex-vessoiksi.

Eikös seksi oo iloinen asia? Eli muutos olisi vaan parempaan suuntaan.

Vierailija
5/54 |
09.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä saisi olla dark roomeja tuota varten, ettei turhaan varata koppia.

Vierailija
6/54 |
09.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omien kokemusten perusteella unisex-vessat ja pukuhuoneet ovat oikein toimiva ratkaisu.

Vierailija
7/54 |
09.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juu, toki! Seksiä harrastetaan kuulemma nykyisin vähemmän kuin ennen. Se on huono juttu.

Vierailija
8/54 |
09.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä saisi olla dark roomeja tuota varten, ettei turhaan varata koppia.

Hyvä pointti tuokin. Sellaisessa paneminen voisi muutenkin olla miellyttävää kuin haisevassa käymälässä.

Vierailija
9/54 |
09.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei missään nimessä. Miesten vessat on kusisia, ruikitaan renkaille, pöntön kanteen, lattioille. T. Siivooja

Vierailija
10/54 |
09.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kovin iloinen niille jotka jalat ristissä odottaa vuoroaan päästä pissalle.

Vierailija
11/54 |
09.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruotsissa aika usein ei ole erillisiä vessoja. Kyllähän niissä haisi, ja olivat pissaroiskeisia. Voin kuvitella, että ostarin kolikkovessa on epämiellyttävä paikka nuorelle tytölle, kun samassa tilassa on karvaisia miehiä.

Vierailija
12/54 |
09.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta se on vähän niin ja näin. Jos vessat tehdään molemmille sukupuolille, sinne ei voi tehdä urinaaleja - ja kappas, sitten sinne jo pitääkin jonottaa.

Katsos ap kun se on ne urinaalit, jotka tekee miesten asioinnista nopeaa. Urinaalin ääreen mahtuu paljon miehiä per neliömetri, ja homma hoituu ovia sulkematta, sen kun vaan avaa sepaluksen.

Mutta naisten nähden he eivät sitä tee... eikä useimmat naisetkaan välitä kävellä pippeliään pitelevien vieraiden miesten vierestä.

Vierailija
13/54 |
09.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesten vessat on aivan järkyttäviä. Ne kusee pitkin poikin juuri osumatta pönttöön. Oon muutaman kerran niihin erehtyny menemään ja oksennusta pidelle tullu pois. Ei voi edes kuvitella, että perseeni olisin siihen pöntölle laskenu.

Vierailija
14/54 |
09.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei helvetissä kikattavia ja meikkaavia kanoja vessaan, jossa haluan istua edes paskalla rauhassa.

Vierailija
15/54 |
09.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Baareissa ym. aikuisten paikoissa vois toimia, mutta ikävä kyllä monet poikalapset eivät osaa pissata sinne minne pitäs ja sit on rengas kusessa ja naisilla kusiset oltavat..

Vierailija
16/54 |
09.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarvitaan erilaisuutta ja rajoja. Tässäkin asiassa.

Vierailija
17/54 |
09.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi koska miesten vessat haisee kuselta.

Vierailija
18/54 |
09.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran katottiin pimeälampulla miesten ja naisten vessat. Miesten vessassa oli kaikki kusessa, jopa seinät ja katto! Ei kiitos. T. Siivooja

Vierailija
19/54 |
09.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No oletko lainkaan ajatellut ihmisiä jotka saavat leipänsä wc-kalustetehtaissa? Miten heidän sitten käy? Jos tulee unisex-vessat niin heidän työnantajansa myynti vähenee ja tulee irtisanomisia.

Vierailija
20/54 |
09.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska emme halua teitä naisia tukkimaan vessoihimme. Jonottanaa aan omiinne.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kaksi