Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Asun kaupungissa jossa neuvola on samassa kerroksessa kuin sossu

Vierailija
09.11.2016 |

Minulla on vauva, joten neuvolakäyntejä on usein. Tämän vuoden aikana olen tehnyt havainnon mitä olen ajatellut vain urbaanilegendaksi: 95% siellä sossussa asioivista on mamuja.
No tämäkin ketju kohta lähtee mutta sanonpa vaan.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
09.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

...ja tissuttelevia pikkuvauvojen äitejä.

Vierailija
2/8 |
09.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän on kätevää. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
09.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin luulin pitkään, että lastensaantiaan katuvia ,katkeruuttaan heikompiosaisiin purkavia avuttomalle lapselleen kurkku suorana karjuvia ja tiuskivia pikkulastenäitejä, jotka saadakseen hetken henkisen helpotuksen kun eivät muuta osaa käyvät sylkäisemässä vaivapalstalle halveksuntansa johonkin omasta mielestään itseään alempaan ihmisryhmään --on vain urbaanilegendoissa.

Vierailija
4/8 |
09.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä monet vanhemmat mamut on työttömiä ns. pummeja mutta uusi sukupolvi ja Suomeen muuttaneiden mamuvanhempien lapset jotka on integroituneet Suomeen on eri maata. Monet heistä on töissä ja jos vaimo on kotona lasten kanssa niin mies elättää. Pienellä palkalla elävät voi tietty joutua hakemaan toimeentulotukea.

Vierailija
5/8 |
09.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti on, johan sen näkee työllisyystilastoista. Miksi tätäkin asiaa pitää kaunistella? Kielitaidottomat tänne sopeutumattomat eivät työllisty.

Vierailija
6/8 |
09.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuohan on hurjan kätevää kun samassa kerroksessa sossu /lastensuojelu  ja neuvola.

Voi tehdä lasun vauhdissa. Tarvii juosta vain pari ovea etiä päin jos mamma tulee taas pikkupieruissa vaippavesselin punnitukseen ?

Alkojen ja aa-kerhon sijainnin vois kans suhteuttaa tollee kivasti.

Vierailija
7/8 |
09.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikoinaan asioin Kelassa 90% ulkomaalaisia ja luultavasti siksi, koska eivät osaa tehdä kirjallisia hakemuksia yms. Kerrankin yksi täti levitti vilttinsä lattialle ja alkoi rukoilla. Penskat juoksee ja hyppi seinille. Sama meno sossussa. Just havaintoja. 

Vierailija
8/8 |
09.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt alkoi kiinnostaa, voitko kertoa missä kaupungissa on näin. Olen itse törmännyt vain neuvoloihin jotka ovat terveyskeskuksen kanssa samassa rakennuksessa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kahdeksan