Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies ei kai tykkää kondomista ja pihtaa.

Vierailija
09.11.2016 |

Eli olemme olleet yhdessä useamman vuoden ja meillä on yksi lapsi. Takana yksi keskenmeno ja nyt yritämme taas toista lasta.
Aina yritysvaiheessa mies on todella halukas ja jaksaa vaikka joka viikko.
Silloin kun emme yritä ja käytämme kondomia hän on halukas ehkä kerran kuussa tai kahdessa. Ei hän sitä ääneen sano tai myönnä, mutta huomaan asian liittyvän siihen.
E-pillerit taas tekevät minusta hullun mustasukkaisen ja kilaroin kaikesta.

Mikä olisi hyvä ehkäisymenetelmä jatkoa ajatellen, ettei tämä toistu? Jos tai kun lapsen joskus saamme ja pitää taas ehkäisyä miettiä.
Sektio takana lantioalueen trauman vuoksi ja toinenkin syntyy ongelman vuoksi sektiolla. Kierukka ei gynen mukaan mahdu, kun jo tavan tutkimuksia on tästä syystä hankala suorittaa, liian ahdasta.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
09.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehelle sterilisaatio.

Vierailija
2/21 |
09.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei ole vielä mahdollista mennä vasektomiaan, niin ehkäisytietokone.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
09.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kondomi miehistä niin huono, että on mielummin sitten ilman seksiä?

Vierailija
4/21 |
09.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä. Sen mitä itse luulen on, että mies inhoaa sitä räpellystä ja sotkua. Pakko mennä suihkuun kun kumia pois ottaessa sotkeentuu=seksistä tulee liian vaivalloista. Ehkä en tiedä, näin ajattelisin. Hän on aika siivoushullu ja likakammoinen muutenkin :D

Saako vasektomiaa 33 v kahden lapsen jälkeen? Emme ole pohtineet sitä ratkaisua koskaan.

Vierailija
5/21 |
09.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä. Sen mitä itse luulen on, että mies inhoaa sitä räpellystä ja sotkua. Pakko mennä suihkuun kun kumia pois ottaessa sotkeentuu=seksistä tulee liian vaivalloista. Ehkä en tiedä, näin ajattelisin. Hän on aika siivoushullu ja likakammoinen muutenkin :D

Saako vasektomiaa 33 v kahden lapsen jälkeen? Emme ole pohtineet sitä ratkaisua koskaan.

Saa.

Vierailija
6/21 |
09.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse ainakin herrasmiehenä jätän mieluummin panematta, kuin kuksin muovipussia.

Vierailija
7/21 |
09.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun mielestä on. Siksi meillä on pääasiassa muunlaista seksiä kuin yhdyntää

Vierailija
8/21 |
09.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun mies ei vain tykkää seksistä.

Onnea.

Vierailija
9/21 |
09.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai sitten se toivoo kovasti vauvaa...? Kyllä se varmaan olisi saanut suunsa auki, jos kumit olisivat suuri ongelma.

Vierailija
10/21 |
09.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gynekologin nyt ainakin pitäis tietää ne kaikki tämänpäivän mahdolliset ehkäisymuodot, siis pitäisi.

Vierailija
11/21 |
09.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Gynekologin nyt ainakin pitäis tietää ne kaikki tämänpäivän mahdolliset ehkäisymuodot, siis pitäisi.

Vastasin gynen kysyessä ehkäisystä "kondomi" en silloin osannut yhdistää haluttomuutta siihen. Mies on kyllä joskus ääneen sanonut, että seksi tuntuu kovin vaivalloiselta ja vaikeaa sovittaa aikatauluun, vaikka itse tykkään enemän sellaisista 4-8 min jutuista, enkä odota mitään puolen tunnin jyystöä.

Nyt kun ei ole kondomia aika lyhenee ja voidaan spontaanisti edetä, tuntuu paremmalta.

Mitä enemmän tätä pohdin sitä enemmän varmistua ajatus kumista aiheuttamassa haluttomuutta. Ei ynmärtääkseni kovinkaan tavatonta.

-ap

Vierailija
12/21 |
09.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ehkäisypillerit tekee musta hullun mustasukkaisen." Ai nekö tosiaan? Kaikkea sontaa sitä kuuleekin :D

Vierailija
13/21 |
09.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syö vaan niitä pillereitä suosiolla. Huvittaa kun naiset syyttävät aina kilareistaan e-pillereitä vaikka ihan samanlaisia sekoiluja on kuukautisten aikaan oli pillerit tai ei. Ja raskaanahan ne hormonit vasta heitteleekin...joidenkin mielestä se voi tietenkin olla pienempi paha kun samalla tulee perheenlisäystä.

Vierailija
14/21 |
09.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeilkaapa naiset käyttää naisten kondomia muutaman kerran kun hommailette miehenne kanssa. Sanokaa sen jälkeen ettei kortsu vaikuta mitenkään seksiin.

Vierailija
15/21 |
09.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Syö vaan niitä pillereitä suosiolla. Huvittaa kun naiset syyttävät aina kilareistaan e-pillereitä vaikka ihan samanlaisia sekoiluja on kuukautisten aikaan oli pillerit tai ei. Ja raskaanahan ne hormonit vasta heitteleekin...joidenkin mielestä se voi tietenkin olla pienempi paha kun samalla tulee perheenlisäystä.

No jos haluaa sitä perheenlisäystä, niin pitää sitten kestää ne lieveilmiöt. Ehkä tiedät, että niitä lieveilmiöitä voi olla muitakin kuin mielialanvaihtelut, eikä niitä mielialanvaihteluita välttämättä kaikilla ole (eikä niitä voi ennustaa). Kokeilepa itse syödä hormonivalmisteita jatkuvasti ja sano sitten, että niiden vaikutus mielialaan on kuviteltu ja huvitu keskenäsi. Muuten voit olla ihan hiljaa, kun et näköjään asiasta mitään tiedä tai ymmärrä.

Vierailija
16/21 |
09.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten niin miehistä? Onhan se kondomi huono, mutta jos se on ainoa vaihtoehto selibaatin jälkeen, niin sitten se. Tosin vaimo on mielummin ilman, kuin kondomin kanssa, joten vaihtoehdot jää aika vähiin.

Vierailija
17/21 |
09.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nautipa sinäkin mies niitä hormonivalmisteita, jotka vaikuttaa kehoon 24/7 ja tule sen jälkeen kertomaan, kuinka vaikeaa on käyttää ulkoista kumivalmistetta pari kertaa viikossa muutaman minuutin ajan.

Vierailija
18/21 |
09.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin raskaana lauhkea lammas :D raskauden jälkeen vielä lauhkeampi. Silloin kaiken kaikkiaan oli 3 vuotta takana ilman pillereitä, eli yritysaika+raskaus :D

E-pillerit on pahinta myrkkyä naisen keholle.

Ensin estetän 15 v pillerein ovulaatio ja sitten ihmetellään, kun kroppa ei osaakkaan enää toimia oikein ja joutuu lapsettomuushoitoihin.

-ap

Vierailija
19/21 |
09.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis todellakin! Lapsettomuudesta syytetään mm. vaippoja ja sokerista ruokavaliota samalla ku ladellaan vuosia horppaa naisille ehkäsyksi :D

Vähän sama ku syyttäs tupakoivan keuhkosyövästä sipsejä.

Vierailija
20/21 |
11.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En lukenut alottajan viestiä mutta itsekkin pihtaisin jos olisi ajattele nainen vierellä. Kyllähän se niin on että naiskumppanin yläikäraja on 18 vee. Naisen pitää olla femiini, seksikäs ja söpö joka tyydyttää miehen ainakun mies haluaa. Nainen ei saa saada orgasmia myöskään tai se on synti

Olen feministi joten ajattelen vaan naisten parasta ja suosittelen että pidät turpas kiinni, internet on miehille tarkoitettu