Oletko tehnyt tämän lapsena? - peukutusketju
Yläpeukku: Kyllä tuli kokeiltua
Alapeukku: Eipä oo ollu tarvetta moiseen.
Mä aloitan.
Laittanut kielen pakkasessa johonkin metalliseen, mihin se on sitten jäätynyt kiinni. Sitten se piti repäistä heti irti ja kyllä tuntui pahalta.
Kommentit (107)
Tiputellut salaa palavasta kynttilästä steariinia sormenpäihin, antanut kovettua ja kuorinut sitten niitä "sormenjälkiä".
Leikkinyt lääkärileikkejä kavereiden kanssa eka-tokaluokkalaisena. Siis alapäät paljaana ja jollain "instrumenilla" tai sormilla kaiveltu. Tai sitten vaan sekstailtu pippeli jalkovälissä....
Leikkinyt hammaslääkäriä virkkuukoukku työkaluna.
Lukenut kirjaa peiton alla taskulampun valossa vaikka olisi pitänyt nukkua
Leikkinyt ystävien kanssa pervoja barbi-leikkejä :D
Tehnyt kaverille tai itselle läpireiät korviin.
Hyppinyt sadettajan läpi uimapuvussa
Esittänyt teiniä chatti-palstalla, vaikka ollut reilusti nuorempi. Harrastanut "nettiseksiä" tuntemattoman kanssa eli kirjoittanut huohotusta yms. 9-vuotiaana.
Hyppinyt ruutua käyttäen Squashia. Olikse sellanen iso kumiörkki jolla oli kädet ja kasvot:D?
Etsinyt piilotetut joululahjat. Avannut varovaisesti osittain ja kurkkinut sisällön ja pakannut uudelleen kiinni.
Oli muuten tylsää kun tiesi etukäteen mitä saa.
Syönyt Joulukalenterista suklaat etukäteen ja esittänyt aamuisin avaavasi (sen tyhjän luukun) täyttä luukkua.
Tehnyt tahallaan reiän pyöränkumiin tai kumisaappaaseen vain nähdäkseen miten isä paikkaa sen.
Yrittänyt tehdä fritsua omaan käsivarteen siinä epäonnistuen.
Käynyt perinteistä kirjeenvaihtoa.
Ollut kirjeenvaihtokaveri ulkomailta.
Pakannut reppuun muutamia tärkeimpiä leluja, vähän vaatteita ja eväitä ja karannut sitten päättäen, että et palaa koskaan takaisin vain että perheesi huomaisi, että kuinka epäreilusti he ovat kohdelleet sinua, olisivat sitten surullisia ja itkisivät kauheasti kun eivät voisi koskaan pyytää sinulta anteeksi. Siitä lähtien olet elänyt yksin kadulla kunnes olet ollut tarpeeksi vanha hankkimaan työpaikan ja sitten myös oman kodin etkä olisi vieläkään yli 20 vuoden jälkeen missään tekemisissä perheesi kanssa eikä perheesi ole tehnyt sinusta katoamisilmoitusta, koska vanhemmat ovat hävenneet niin paljon tajutessaan olleensa hirveän huonot vanhemmat ja sisaruksesi ovat vähitellen unohtaneet olemassaolosi. Minä karkasin tällä lailla 12-vuotiaana, pakkasin reppuun uninallen, pari muuta tärkeää lelua, vaatteita, koulukirjat ja eväitä, karkasin kotoa ja elin kadulla kunnes sain 19 vuotta täytettyäni työpaikan ja pääsin vuokralle omaan kotiini, jossa asun vieläkin. Sisarukseni olivat karatessani 8v, 7v, 5v, 3v ja 1v eli he varmasti vähitellen unohtivat minut, sillä olen onnistunut ottamaan heihin kaikkiin anonyyminä yhteyttä ja saanut tietää, että heillä on minun niminen isoveli ollut joskus kuin mikä nimeni oli lapsena. Olen tietenkin myös vaihtanut nimeä ja muuttanut pois syntymämaastani tänne Suomeen yksin salaa 13-vuotiaana.
Leikannut hiuksiin takertuneen purkan ja vanhempien kysyessä asiasta väittänyt/esittänyt, ettei mitään ole tapahtunut.
Autolla matkustettaessa katsellut ikkunasta ja kuvitellut puunlatvojen, liikennemerkkien ja talojen muodostavan tasohyppelypelin kentän, jota pitkin pelihahmosi täytyi edetä loikkien tasolta toiselle. Liian pitkä matka hypättävksi johti game overiin.