Oletko tehnyt tämän lapsena? - peukutusketju
Yläpeukku: Kyllä tuli kokeiltua
Alapeukku: Eipä oo ollu tarvetta moiseen.
Mä aloitan.
Laittanut kielen pakkasessa johonkin metalliseen, mihin se on sitten jäätynyt kiinni. Sitten se piti repäistä heti irti ja kyllä tuntui pahalta.
Kommentit (107)
Syönyt kastemadon tai muurahaisen.
Purrut hammaslääkäriä.
(vai olenko ainoa...)
Kuunnellut klassisia musiikkisatuja kuten Pekka ja Susi ajanvietteenä.
Joillakin on ollut ankea lapsuus. Siis viittaan noihin muutamiin, joiden rivienvälistä saa lukea lapsuudenkodin olleen väkivallan ja autoritäärisen vanhemman värittämää, nuo eniten alapeukkuja saaneet...
Leikkinyt ilotulitteilla, papateilla, kiinalaisilla, tulella tms.
Kuunnellut yöradiota, vaikka olisi pitänyt nukkua.
Kuunnellut toisten puheluita talouden toisesta puhelimesta.
Kaivanut jalkakäytävästä irti vähänkäytettyjä purukumeja kun ei ollut rahaa ostaa uutta.
Varonut kävellessä astumasta asfaltin saumoihin, muihin viivoihin tiessä tai jalkakäytävän reunuskivien saumojen kohdalta lähtevien kuvitteellisten poikkiviivojen päälle.
Vierailija kirjoitti:
Joillakin on ollut ankea lapsuus. Siis viittaan noihin muutamiin, joiden rivienvälistä saa lukea lapsuudenkodin olleen väkivallan ja autoritäärisen vanhemman värittämää, nuo eniten alapeukkuja saaneet...
Häh?
Ajatelleet että pitää ehtiä juosta tiettyyn kohtaan portaita tms, ennen kuin kerrostalon alaovi tai pyöräkellarin ovi pamahtaa kiinni perässä.
Kerännyt spice girls tai pokemon kortteja.
Hypännyt nopeasti sänkyyn valojen sammuttamisen jälkeen, jotta möröt eivät ehdi nappaamaan nilkoista.
Murtanut jonkun luun pulkkamäessä
Sulkenut silmät jotta Nukkumatin unihiekkaa ei mee silmiin
Pelännyt yliluonnollisia asioita.
Tehnyt itselle fritsun/losson tms. Imuttelun jälkiä kaulaan.
Vierailija kirjoitti:
Kuunnellut yöradiota, vaikka olisi pitänyt nukkua.
Ei ollut yöradioa silloin, kun minä olin lapsi. Maamme-laulun jälkeen etsittiin ulkomaalaisia kanavia, joista parhaiten kuului Moskova.
En rintamamiestalossa, mutta kerrostalon rappukäytävässä, pohjakerroksessa. Näin jälkikäteen ajateltuna, naapurit varmasti arvostivat sitä jatkuvaa ravaamista ja koko talossa kaikuvia tasajalkapamauksia...