Mitä pakettiin aikuiselle opiskelijalle, joka haluaa muutakin kuin rahaa?
Kuulemma pieni paketti tekee joulun tunnelman. En vaan nyt keksi mitään. Kun haluaa, että olisi joku paketti, eli ei lahjakorttia, kuulemma se pieni paketti tekee joulun tunnelman. Leffalippuja saa joka vuosi yhdeltä sukulaiselta, jolla ei ole omia lapsia ja haluaa vieläkin muistaa meidän poikia.
22-v, poika, rauhallinen, ei käytä paljon alkoholia, mutta käy opiskelijabileissä. Asuu kimppakämpässä opiskelijakaverin kanssa. Harrastaa kitaransoittoa, mutta en osaa ostaa oiken muuta kuin plektorja. Toiselle pojalle on paketti, hänellä on tarve yhdelle esineelle ja se maksaa 30-50 euroa, vähän riippuen mitä löytäisi eli jotain vastaavaa. Mukeja hänellä on jo tarpeeksi, samoin pyyhkeitä, toki haluaisin nyt suunnilleen saman arvoisen toisellekin. Lompakkoa ei tarvitse, eikä muistitikkuja. Mulla lyö pää tyhjää.
Kommentit (8)
Herkkuja
Kattila
Paidtinpannu
Vohvelirauta
Voileipägrilli
jotain omaan kotiin. veitsisetti, pyyhkeet, viinipullon avaaja, juudtohöylä, glögilasit, tms tai esim Mulletoi.comista joku hauska härpäke.
22-vuotias ja käy bileissä. Kondomeja, ovat muutenkin melko kalliita. Osta jättipakkaus.
Ymmärrän hyvin poikaasi, itsekin haluan paketin rahan sijaan. Hyviä vinkkejä täällä tulikin, pienen paketin ei tarvitse olla erikoinen, vaan se voi olla pipo, hanskat, kaulahuivi, lämpökerrasto, villapaita, alushousut (jokin hienompi merkki), hajuvesi (Stockmannilta myyjät varmaan tietävät, minkä ikäiset suosivat mitäkin tuoksua), partakone tms.
Leathermanin monitoimiveitsi tai joku laadukas käsivalaisin.Mun poika ainakin tykkäsi noista joululahjoista tosi paljon kun sai.Ihan parhaat lahjat sinä vuonna.Noille on aina käyttö.Minun poika samanikäinen kuin poikasi.
Jos taloustavarat (astiat, ruuanlaittovälineet, tekstiilit) ovat kunnossa, niin niitä tuskin kannattaa ostaa. Itselleni hyvät kattilat ja paistinpannut olivat opiskellessa turhan kalliita hankintoja ja paistinpannu oli iloinen yllätys jouluna.
Kimppakämppään sopisi hyvät (budjetin rajoissa) kuulokkeet, ellei sellaisia jo omista. Jos siis tykkää muutenkin kuunnella musiikkia mutta sovittamatta niitäkin voi olla vaikea ostaa kuten vaatteita.
Opiskelijana rahat ei juuri riittäneet laadukkaiden vaatteiden ostoon ja nekin olivat aina toivelahjoja. Osa noista vaatteista on edelleen käytössä ja hyvässä kunnossa vaikka opiskeluistakin on jo kymmenen vuotta vierähtänyt.
Voisiko joku opiskelualaan liittyvä juttu sopia lahjaksi? Minun opiskeluani uusi laskin helpotti aika paljon, itse en olisi raaskinut uutta ostaa kun lukioaikainenkin vielä toimi ja oli toiminnoiltaan lähes riittävä (matikan kokeissa piti lainata koulun laskinta).
Kapselikahvikone omaan huoneeseen, suklaata, merkkipipo Hilfiger Gant... Jotain pikkuylellistä.
Kirja (kiinnostaisiko vaikka jonkun muusikon/bändin elämäkerta?), pipo&kaulaliina&hanskat&pörrösukat, kylpytakki&tohvelit, pyjama, hyväntuoksuinen miesten suihkugeeli & deodorantti, keittokirja & jokin keittiöväline (sauvasekoitin tms.) ...