mistä töitä?
siis te jotka etsitte duunia, mistä kaikkialta etsitte?
itse katselen oikeastaan vain molin sivuilta, mutta olenkin hoitovapaalla enkä varsinaisesti aikonut vielä mennä töihin. silti koko ajan katselen jos jotain ilmaantuisi, mutta kertokaa nyt muitakin tapoja kuin tuo mol!
omaa alaani olis hoiva-ala, mutta tällä hetkellä tahtoisin tehdä jotain ihan muuta. mitä tahansa. mielellään tekisin osapäiväduunia nyt, että saisin silti viettää lapseni kanssa aikaakin enemmän kuin jos olisin koopäiväduunissa.
kertokaa mitä vaan aiheeseen liittyvää...
Kommentit (2)
vaikka työpaikkailmoitusta ei edes olisi. tiedän että näinkin voi töitä saada. mutta minulle ajatus tuntuu vieraalle.
olen tietoinen siitä ettei kaikki ilmoitukset tule nettiin, siitäkin sen voi päätellä, että esim. meidän kunnassa huutava pula lastenhoitajan sijaisista mutta yhtään sijaistenhakuilmoitusta ei ole netissä.
olen siis työskennellyt päiväkodeissa, ja toki voisin soittaa varsinkin tuttuhin paikkoihin, mutta kun se työ ei nyt oikein nappaa... haluan jotain " vähemmän vastuullista" tässä elämän vaiheessa... vaikea selittää, toki kaikissa töissä on oma vastuunsa, mutta nykypäivänä päiväkodin työntekijät ovat todella todella vastuullisessa asemassa, kaikenmaailman syytösten ja uusien säännösten takia, joten ennemmin vaikka siivoisin tällä hetkellä. eipä olisi ainakaan joka päivä pelkoa toisen ihmisen hengestä...
ap
Eli ei todellakaan kannata pelkästään sieltä etsiä. Lähetä meiliä sellaisiin paikkoihin, joista haluaisit töitä. Tee avoin hakemus! Tai soita!!!