Outoja/tyhjänpäiväisiä asioita, jotka ovat joillekin ihmisille "se heidän juttu"
Kommentit (60)
Jatkuva uusien vaatteiden tai laukkujen ostelu
Rakennekynnet, tekoripset, tekotukka ja ylipäätään itsensä puleeraaminen.
Kissat ja jyrsijät lemmikkieläiminä ja etenkin näyttelyeläiminä. Kuka tulikin keksineeksi sen, että kanien ja maatiaiskissojen ulkonäöllä on jotain merkitystä?
Vierailija kirjoitti:
Mitä tällaisia asioita tulee mieleen?
Enpä osaa arvioida koska enhän minä ole se mittapuu jolla toinen kokee sen juttunsa.
Itselleni elämässä tärkeää on elämä itsessään:arki,ilot,surut,rakkaat.. Nautin tavallisista asioista:luonnosta,marjojen poimimisesta,kahvittelusta kaverien kanssa. Koen eläväni syvästi,itse asiassa ajattelen että nuorena maailmalla olin paljon enemmän ulkoisen ohjattavissa ja vietävissä,luulin että onni tulee jostain ulkoa,äärijutuista ja suorittamisesta. Mutta juuri sinne se hukkuu. Simple is best:)
Vierailija kirjoitti:
Kissat ja jyrsijät lemmikkieläiminä ja etenkin näyttelyeläiminä. Kuka tulikin keksineeksi sen, että kanien ja maatiaiskissojen ulkonäöllä on jotain merkitystä?
mitä pahaa ja pinnallista on siinä että pitää kissaa lemmikkinä, nauttii sen söpöydestä ja kehräyksestä ja laskee verenpainettaan rapsuttamalla sitä? Sehän on äärettömän syvällistä.
Tupakointi. Tunnen erään ihmisen, joka aina hehkuttaa tupakoinnin autuutta. Puhuu suunnilleen ennen seuraavaa palkkapäivää, kuinka kävelee kauppaan ja ostaa hiveät määrät tupakkaa.
Vierailija kirjoitti:
ortoreksian harrastaminen
Ei se ole harrastus. Mutta, bonuksena on hyväkroppainen mies, jolla riittää energiaa.
Fanaattinen penkkiurheilu. Tv:n katselu joka päivä heti töistä nukkumaanmenoon asti.
Blogittaminen. Vlogittaminen, ja kaikki näihin liittyvät asiat/syyt blogitukseen/vlogitukseen, joka on kyseisen henkilön elämän pääasia, jos joka minuutti pitää kirjata.
Ja allekirjoitan+yläpeukutan myös nuo aiemmin mainitut tekokynnet/tekotukat/tekoripset/mikä vain keinotekoinen itsensä esilletuominen ja puleeraaminen.
Sisustaminen sisustamisen vuoksi.
Keräily. Siis postimerkit, kolikot, muumimukit jne.
En tajua miksi ulkonäköön keskittyminen olisi turhaa, se on ainakin mulla osoittautunut aika hyödylliseksi, saan paremman näköisenä paljon parempaa kohtelua muilta ihmisiltä.
Seinälautasten keräily. Niissä voi olla eri maita, vuosia tai jopa kissoja!
Kaikenlainen kehon muokkaaminen. Fitness, waistraining, hullu määrä lävistyksiä tai tatuointeja.
Sinällään en nää näissä missään mitään väärää, itselläkin on esim tatuointeja ja kiinnitän huomiota kehoni muotoon, mutta jos joku ulkonäköön liittyvä on SE Sun juttu, niin kyllä vähän ihmettelen.
Vierailija kirjoitti:
Fanaattinen penkkiurheilu. Tv:n katselu joka päivä heti töistä nukkumaanmenoon asti.
Blogittaminen. Vlogittaminen, ja kaikki näihin liittyvät asiat/syyt blogitukseen/vlogitukseen, joka on kyseisen henkilön elämän pääasia, jos joka minuutti pitää kirjata.
Ja allekirjoitan+yläpeukutan myös nuo aiemmin mainitut tekokynnet/tekotukat/tekoripset/mikä vain keinotekoinen itsensä esilletuominen ja puleeraaminen.
Tuon blogittamisen ja vlogittamisen ymmärtää. Olen itsekin tehnyt sitä ihan vain harjoittelun vuoksi. Mutta noiden fanittaminen se vasta tyhjäpäistä onkin.
1. Samantyylisen asian ostaminen kerta toisensa jälkeen.
Esim. jollakulla on kymmeniä melkein samanlaisia tunikoita, toisella monta melkein samanlaista laukkua, kolmannella monet miltei identtiset lenkkarit.
2. Muotisisustaminen.
"Ajattomien" ja "oman tyylisten" sisustusjuttujen kanssa puljaaminen.
Nämä ihmiset heivaavat nyt kodeistaan pois tähtikuosia, uusvanhaa valkoista, kuormalavapöytiä ja -sohvia jne. ja hamstraavat tilalle jotain joka on ensi vuonna vanhaa.
Jääkiekon tai jalkapallon seuraaminen. En voi käsittää, mitä kiinnostavaa jotkut näkevät noissa.
Minä elän itseni näköistä elämää-vouhotus samalla kun äänestä paistaa katkeruus siitä että ei ole aviomiestä,lapsia tai varaa designerlaukkuihin.Pitää haukkua muut ja korostaa omien ratkaisujen paremmuutta sen sijaan että elettäisiin hiljaa ja tyytyväisinä sitä ah niin erilaista omaa elämää. Huvittaa.
Merkkivaatteet ja -laukut ihan vaan sen merkin, hinnan ja "statuksen" takia on ehkä vammaisinta mikä tulee mieleen.
Irvistelen kyllä myös esim. kumihuulia ja -tissejä, tekoripsiä ja rakennekynsiä, tyyppejä jotka ottavat selfieitä kuntosalilla, niitä jotka lukevat klassikoita voidakseen kertoa kaikille lukeneensa ne, kaikenlaisia ruokavaliosta saarnaavia, tyyppejä jotka tekevät kärsimästään sairaudesta osan identiteettiään ja mielensäpahoittajia ja elämäntapauhriutujia yleensä.
Koira(t). Oma ulkonäkö.