Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Outoja/tyhjänpäiväisiä asioita, jotka ovat joillekin ihmisille "se heidän juttu"

Vierailija
08.11.2016 |

Mitä tällaisia asioita tulee mieleen?

Kommentit (60)

Vierailija
21/60 |
08.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veganismi ja siitä meuhkaaminen.

Vierailija
22/60 |
08.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruoka- ja vitamiinitrendit. Äitini on vuoron perään tankannut tai vältellyt ties miten montaa aivan normaalia raaka-ainetta. Mikä siinä kultaisessa keskitiessä on niin vaikeaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/60 |
08.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Henkisyys, jooga, meditointi, erilaiset uskonnot jne.

Vierailija
24/60 |
08.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rakennekynnet, tekoripset, tekotukka ja ylipäätään itsensä puleeraaminen.

jos sulla ois rahaa niin olisit heti laittanut itsellesi. köyhä juntti. mun ripset maksaa 180 e.

Vierailija
25/60 |
08.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Penkkurheilu, ja sitä sitten monta päivää analysoidaan että miksi joku teki joitain eikä sitä mitä olisi pitäny. Tosi-tv:n töllääminen. Raha-automaattien pelaaminen, mitä järkeä kun voi voittaa parhaimmillaankin vain roposia. Teinitähden fanittaminen. Iskelmämusiikki.

Vierailija
26/60 |
08.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Facebook-kirppikset. Luodaan mitä monimutkaisempia ja yksityiskohtaisempia sääntöjä ja tapellaan ylläpito-oikeuksista ja parin euron räteistä. En ymmärrä, mitä varsinkaan ylläpitäjät saavat touhusta saa irti.

Vierailija
27/60 |
08.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

tekoripseton kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rakennekynnet, tekoripset, tekotukka ja ylipäätään itsensä puleeraaminen.

jos sulla ois rahaa niin olisit heti laittanut itsellesi. köyhä juntti. mun ripset maksaa 180 e.

Hehehe, tyhmä juntti. Mun ripset oli ilmaiset! Tosin, ehkä niitä onkin saatavilla vain joissakin premium-malleissa vakiovarusteena aivan ensimmäisestä päivästä saakka. Tällöin ei tarvitse erikseen maksaa lisäosista, koska on jo alkuperäisessä tuotteessa valmiina paikallaan.

Vierailija
28/60 |
08.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En missään nimessä keräilisi esim. postimerkkjä tai perhosia, mutta eipä ole minulta pois jos joku muu sitä harrastaa. Itse asiassa monet jotka tekevät vähän outoja asioita ovat oikein hyviä tyyppejä. Yleensäkin, jos ihmisen persoona on hyvä ja aito, niin mua ei haittaa yhtään vaikka tekisi mitä, kunhan ei tee muille pahaa.

Vierailija
29/60 |
08.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paranormaalit ilmiöt ja historia. Ne ovat mun juttu. Mutta eivät syvällisesti. En jaksa syventyä nippelitietoon, mutta välillä on kvaa lukea historiaa, kummitusjuttuja ja rajatietoa.

Vierailija
30/60 |
08.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuon blogittamisen ja vlogittamisen ymmärtää. Olen itsekin tehnyt sitä ihan vain harjoittelun vuoksi. Mutta noiden fanittaminen se vasta tyhjäpäistä onkin.

Parempaa sisältöä se taitaa usein olla kuin mitä televisiosta tulee ja "uusia jaksoja" tulee lähes päivittäin.

En itse seuraa, mutta voin kuvitella, että bvloggaajien seuraaminen on varsinkin tietyn ikäisille kiinnostavampaa kuin a-studio tai radio suomi jos ei noista existä rannoilla yms hömpästä kiinnostu.

Vierailija
31/60 |
08.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fitness

Koiranäyttelyt

Vierailija
32/60 |
08.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avantouinti. Saatanan kylmää vettä.

Vierailija
33/60 |
08.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus luin jostain lehdestä pariskunnasta, jonka suurin ylpeydenaihe oli että he olivat olleet mukana jokaisella risteilyllä, jolla nauhoitettiin jotain tyhjänpäiväistä visailuohjelmaa (olisiko ollut Onnenpyörä tms?) Ajattelin silloin että voiko turhempaa olla.

Vierailija
34/60 |
08.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koirat, kissat, yms kotieläimet.  Tatuoinnit. Ruoka-hifistely. Suurin osa naisille suunnatuista tuotteista, kuten käsilaukut, korut, hiusjutut, meikit. 

Vierailija
35/60 |
08.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kissat ja jyrsijät lemmikkieläiminä ja etenkin näyttelyeläiminä. Kuka tulikin keksineeksi sen, että kanien ja maatiaiskissojen ulkonäöllä on jotain merkitystä?

mitä pahaa ja pinnallista on siinä että pitää kissaa lemmikkinä, nauttii sen söpöydestä ja kehräyksestä ja laskee verenpainettaan rapsuttamalla sitä? Sehän on äärettömän syvällistä.

Ei siisnä mitään pahaa ja pinnallista ole. Outoa ja tyhjänpäiväistä vain. Kissa on samanlainen kapine kuin se japanilainen moottoroitu pehmohylje, jota rapsuttamalla sai verenpainettaan alas. Kissa kuitenkin nostaa sen salamannopeasti uusiin korkeuksiin, kun iskee hampaansa ja/tai kyntensä rapsuttajan käsivarteen tai antaa ainakin ymmärtää, että kohta iskee.

Vierailija
36/60 |
08.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kissat ja jyrsijät lemmikkieläiminä ja etenkin näyttelyeläiminä. Kuka tulikin keksineeksi sen, että kanien ja maatiaiskissojen ulkonäöllä on jotain merkitystä?

Ööööööö...... kani ei kyllä ole mikään jyrsijä. Saitko biologiasta nelosen?

Vierailija
37/60 |
08.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon aina ihmetelly, että onko olemassa sellainen erillinen ihmisrotu, joka harrastaa tiettyjä juttuja kuten tv-ohjelmien nauhoituksissa käyntiä, urheilukilpailuissa käyntiä (esim. rallit maakunnissa, jossa seistään tien varressa ihmettelemässä pölyä), jumbo-hyper-super -marketeissa käyntiä, 24 h risteilyjä (joissa ei mennä minnekään), karaokebaareissa laulamista, lavatansseja, soittamista kaikenkarvaisiin radio-ohjelmiin, yms.

En ole itse osallistunut mihinkään tuollaiseen, enkä taida tuntea ketään, joka olisi.

Vierailija
38/60 |
08.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole outo eikä tyhjänpäiväinen, mutta äitiys menee osalla ihan överiksi. Tiedän näitä äitejä, joille äitiys on _se juttu_. Ja kaikki siihen liittyvä kuten lastenvaatteet ja lastenhuoneen sisustus. Kaikki soseista sisustukseen mietitään ihan vimpan päälle ja samalla arvostellaan muita äitejä. Minulla on pari melkein nelikymppisenä lapsensa tehnyttä sukulaisnaista, joille äitiys on _se juttu_. Oma lapseni on samanikäinen kuin heidän, mutta itse olen 15 vuotta nuorempi näitä sukulaisia. Minulla ei kuulemma ole mitään perspektiiviä äitiyteen, kun olen tehnyt lapsen nuorena ja opiskellut ja kiertänyt maailmaa siinä samassa ja lapsi on ollut aina yksi osa elämääni eikä _se juttu_ elämässäni.

Vierailija
39/60 |
08.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä2628 kirjoitti:

1. Samantyylisen asian ostaminen kerta toisensa jälkeen.

Esim. jollakulla on kymmeniä melkein samanlaisia tunikoita, toisella monta melkein samanlaista laukkua, kolmannella monet miltei identtiset lenkkarit.

2. Muotisisustaminen.

"Ajattomien" ja "oman tyylisten" sisustusjuttujen kanssa puljaaminen.

Nämä ihmiset heivaavat nyt kodeistaan pois tähtikuosia, uusvanhaa valkoista, kuormalavapöytiä ja -sohvia jne. ja hamstraavat tilalle jotain joka on ensi vuonna vanhaa.

Mä ostan itse asiassa tosi usein samaa. Käytän töissä paitapuseroita lähes ainoastaan. Mulla on kuusi lähes samanlaista. Mä ostan lähes aina saman merkkiset ja malliset farkut, mulla on yleensä kahdet. Yhdet priimat ja toiset käytetyimmät. Ostan yleensä samanlaisia sukkia, ei haittaa vaikka hajoaa yksi, kun toinen hajoaa on pari. Olen ostanut joitain kenkiä uudestaan samanlaisia.

Vierailija
40/60 |
08.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

mitä pahaa ja pinnallista on siinä että pitää kissaa lemmikkinä, nauttii sen söpöydestä ja kehräyksestä ja laskee verenpainettaan rapsuttamalla sitä? Sehän on äärettömän syvällistä.

Ei siisnä mitään pahaa ja pinnallista ole. Outoa ja tyhjänpäiväistä vain. Kissa on samanlainen kapine kuin se japanilainen moottoroitu pehmohylje, jota rapsuttamalla sai verenpainettaan alas. Kissa kuitenkin nostaa sen salamannopeasti uusiin korkeuksiin, kun iskee hampaansa ja/tai kyntensä rapsuttajan käsivarteen tai antaa ainakin ymmärtää, että kohta iskee.

Ihmiset, jotka eivät pidä kissoista, ovat pinnallisia. Kissan sielunelämä on syvällistä ja sen tunteisiin pitää eläytyä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kaksi