Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi naiset ovat nirsoja, passiivisia ja eivät tee miehille aloitteita?

Vierailija
08.11.2016 |

Tulee varsin mieleen, että suurin osa naisista vihaa miehiä ja vihaavat ennen kaikkea sitä että tarvitsevat yhteiskunnassa miesten suojelua, työpanosta ja infrastruktuurin ylläpitoa. Naiset ovat heikompia kuin miehet ja naiset vihaavat sitä.

Naiset ovat myös nirsoja, passiivisia ja tekevät vain 1% aloitteista miehille. Naiset rakastavat sitä mitä voivat yhteiskunnassa hyötyä miehiltä mutta vihaavat miehiä itsessään.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
08.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska me voimme. Siksi.

Vierailija
2/16 |
08.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todennäköisesti joku parempi mies lähestyy joskus. Jos ei, voi alkaa kissamummoksi. Win-win.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
08.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä noin suunnaton naisviha kumpuaa? Oikeasti?

Vierailija
4/16 |
08.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monesko aloitus samasta aiheesta? Onko hiljaista parisuhdemarkkinoilla, kun täällä roikut tekemässä aloituksia kuin liukuhihnalta? :D

Vierailija
5/16 |
08.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska voimme. Pullaa on joka tapauksessa tarjolla, rusinat valittavissa.

Vierailija
6/16 |
08.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tulee varsin mieleen, että suurin osa naisista vihaa miehiä ja vihaavat ennen kaikkea sitä että tarvitsevat yhteiskunnassa miesten suojelua, työpanosta ja infrastruktuurin ylläpitoa. Naiset ovat heikompia kuin miehet ja naiset vihaavat sitä.

Naiset ovat myös nirsoja, passiivisia ja tekevät vain 1% aloitteista miehille. Naiset rakastavat sitä mitä voivat yhteiskunnassa hyötyä miehiltä mutta vihaavat miehiä itsessään.

Älä jaksa jauhaa vaan hae hakutoiminnolla ne sata aloittamaasi aikaisempaa ketjua samasta aiheesta

Vierailija
7/16 |
08.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen muutamasti tehnyt aloitteita ja ne jutut ovat päättyneet huonosti, miehet jättivät. Ilmeisesti jos nainen tekee aloitteen, mies luulee että nainen ei saa mistään parempaa, ja kohtelee sitten naista huonosti.

Vierailija
8/16 |
08.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohta tulee islam ja te ämmät olette jalat levällään halusitte tai ette.

Vierailija
9/16 |
08.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monesko aloitus samasta aiheesta? Onko hiljaista parisuhdemarkkinoilla, kun täällä roikut tekemässä aloituksia kuin liukuhihnalta? :D

Toi aloittaja ole parisuhteessa koskaan ollutkaan ja aloituksistaan käy hyvin ilmi miksi.

Vierailija
10/16 |
08.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mä olen huomannut sellaisen asian itsessäni tässä vuosien saatossa, että kiinnostun miehestä joka ensin kiinnostuu minusta. Ehkä se ihastuneen miehen lämmin ja turvallinen hymy, katse ja pehmeä ääni vaan lupaa niin monta ihanaa asiaa, en tiedä.

Olen kuitenkin tehnyt itsekin monia aloitteita, mutta ne jutut eivät ole pitkälle kantaneet. En varmaankaan sitten tunne itseäni halutuksi tai jotain, jos mies alkaa tapailla minua ilman sen kummempaa ihastusta.

Vierailija
11/16 |
08.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäpä ap, jos menisit rapsakkaalle iltalenkille? Sen jälkeen saunaan ja päälle pullo hyvää olutta. Taikka muki teetä, jos et ole oluen ystävä. Tulee kuule unikin paremmin ja huomenna sulla voi olla parempi päivä kuin tänään!

Vierailija
12/16 |
08.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin ja sinua harmittaa taas, koska sinähän jäät joka tapauksessa ilman. Nyyh.

Vierailija
13/16 |
08.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi mä lähestyisin ketään, joka ei mua kiinnosta?

Vierailija
14/16 |
08.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen muutamasti tehnyt aloitteita ja ne jutut ovat päättyneet huonosti, miehet jättivät. Ilmeisesti jos nainen tekee aloitteen, mies luulee että nainen ei saa mistään parempaa, ja kohtelee sitten naista huonosti.

Juurikin tuolta minustakin on tuntunut, jos teen aloitteen miehelle ja tapailu alkaa. Se on varmaan ihan sama toisinkin päin. Eli jos mies tekee naiselle aloitteen ja nainen ei ole ihastunut mieheen eikä ihastu. Miehet vaan jostain syystä jää siihen sellaiseen suhteeseen. Ehkä luonto on tarkoittanut miehen niin riippuvaiseksi seksistä, että suvun jatkaminen on taattu vaikkei pelimies olisikaan.

Vierailija
15/16 |
08.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ap kulta. :D Naiset eivät pyydä sinua treffeille koska olet kuvottava sovinistisika, tyhmänoloinenkin vielä. Ei me ihan mitä tahansa kelpuuteta.

Vierailija
16/16 |
08.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Islamin tuloako sinä toivot? Siksi että voisit pakottaa jonkun ämmän jalat levälleen eteesi?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi neljä