Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Suutelin ystävän exää, kerronko?

Vierailija
08.11.2016 |

He seurustelivat neljä vuotta ja erosivat joitakin kuukausia sitten, ehkä 4-5 kk?
Erosivat ystäväni aloitteesta, joka löysi uuden. Välit menivät poikki. Eivät mitenkään riitaisesti, eivät vain ilmeisesti nähneet syytä pitää yhteyttä.

Törmäsin tähän ystäväni exään baarissa pari viikkoa sitten ja istuimme samaan pöytään vaihtamaan kuulumisia, olimme kuitenkin hyvissä väleissä heidän seurustellessa.

Yhtäkkiä hänen naamansa vaan oli siinä ja hän suuteli mua. En varsinaisesti ollut mukana, mutta en työntänyt häntä poiskaan. Suudelma kesti hetken (alle minuutin kuitenkin), kyseessä ei ollut mikään nopea kohteliaisuuspusu.

Nyt. En tiedä pitäisikö mun kertoa asiasta ystävälleni. Toisaalta hän on sanonut, että ei tiedä mitä ajattelisi jos/kun tuo hänen exänsä löytää jonkun uuden, eli selvästi on vielä jotain tunnetta/mustasukkaisuutta pelissä. Mutta toisaalta hänellä itsellään on tuo uusi suhde ja se ilmeisesti voi hyvin. Ja kyseessä on kuitenkin vain suudelma, joka ei edennyt siitä mihinkään.

Kertoisitteko itse, miten?
Jos teille kerrottaisiin moisesta, miten reagoisitte?

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
08.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vetäisin asiasta omat johtopäätökseni ja toteaisin, että olet ex sinäkin. Ex-ystävä. Luotettavia ihmisiä on vaikeaa löytää ympärilleen, valitettavasti.

Niin mitkä johtopäätökset sä siis vetäisit asiasta?

Sellaisen muunmuuassa että olet moraalisesti arveluttava ihminen ollaksesi ystäväni. Oikeat ystävät eivät hommaile toistensa miesten kanssa, edes ex-sellaisten.

Ohis, mutta mun mielestäni on melko arveluttavaa jos luulet voivasi omistaa ystäviesi ja exiesi sukuelimet ja kontrolloida heidän seksielämäänsä. Saati sitten sitä, että ketä he kännissä pussailevat.

Itse en voisi olla sun kaltaisesi henkilön ystävä. Ymmärrän, ettei ystävien nykyisiin käydä kiinni, mutta tuo menee vähän pitkälle.

En omista heidän sukupuolielimiään en, mutta vaadin ystäviltäni jonkinlaista kunnioitusta minua kohtaan jolloin en todellakaan katselisi sellaista "ystävää" hetkeäkään joka kenties kieli pitkällä odottaa minun eroani nykyisestäni oikeuttaakseen iskemään heti kyntensä kiinni häneen. Mikä ystävä se semmoinen on? Siinä olet oikeassa ettei meistä koskaan voisi tulla ystäviä. Inhoan kaltaisiasi selkään puukottavia käärmeitä.

Sulla taitaa olla joku oma henkilökohtainen traumasi nyt taustalla, jotenkin en tuosta aloitusviestistä saanut sellaista kuvaa, että olisi kieli pitkällä odotettu yhtään ketään :D

Sä tunnut ottavan asiat kauhean henkilökohtaisesti. Sä oletat, että jos sun ystäväsi pussaa jotakin exääsi niin se on ihan juuri sua varten tehty haistavittu-performanssi, vaikka kyse on kahdesta täysin erillisestä ihmisestä, jotka elävät omia elämiään ja käyvät läpi omia tunteitaan ja kokemuksiaan. He eivät ole sun marionettinukkejasi tai alamaisiasi. Mun mielestäni tuo sun asenteesi on aika epäkunnioittava ystäviäsi kohtaan. En tiedä minkä ikäinen olet, mutta kuulostat aika nuorelta.

En kehtaisi tulla puhumaan epäkunnioittavasta kun sinun mielestäsi on ihan ok vampata _ystävän_ ex-kumppani! Minä vastasin ap:n kysymykseen rehellisesti niinkuin itse tuon kaltaisen tilanteen kokisin. Jos on suutelemaan asti päädytty niin se nyt vaan kertoo jo paljon sekin. Itse en ystävieni exiin koske ja odotan sitä samaa myös ystäviltäni. Jos heidän moraalinsa sotii niin vahvasti omaani vastaan etten sitä voi hyväksyä niin sitten on ex-ystävä. Koita nyt vaan hyväksyä se.

Vierailija
22/24 |
08.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en oo koskaan tajunnu, että miksei kaverien exien kanssa voi seurustella. Onx siinä joku kohteliaisuussääntö? Sehän on kuitenkin ex.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
08.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en oo koskaan tajunnu, että miksei kaverien exien kanssa voi seurustella. Onx siinä joku kohteliaisuussääntö? Sehän on kuitenkin ex.

Kyllä siinä on nimenomaan sellainen "kohteliaisuussääntö".

Vierailija
24/24 |
12.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro pois, annat ystävälle mahdollisuuden näyttää rajansa ja sietokykynsä venyvyyden sekä mahdollisuuden valita itse,haluaako jatkaa ystävyyttä. Se on aitoa toisen ihmisen kunnioitusta, että kunnioitat hänen itsemääräämisoikeuttaan valita seuransa. Jos et kerro,suhteenne myrkyttyy ja perustuu valheelle, sitäkö haluat?