Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Esimies huusi ja aloin itkemään..

Vierailija
08.11.2016 |

Esimies siis huusi, kun syytti minua yhdestä asiasta mikä ei oikeasti ollut mitenkään vastuullani. Omassa elämässäni on tapahtunut aika paljon, niin aloin ihan vahingossa itkemään. En huutamista, enkä itse asiaa vaan tilanne oli vain piste iin päälle. Esimies tuli pyyhkimään kyyneliäni, silitti hiuksiani ja pyysi vielä anteeksi. Loppuun vielä halasi. En jotenkaan saanut sanotuksi, että en tämän asian takia itkenyt. Nyt hävettää aivan helvetisti!! En siis ole mikään itkupilli. Laitanko hänelle nyt viestiä? Ahdistaa jo huominen! Ei olla tuon jälkeen nähty.
Eikä ole provo.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
08.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huutavat esimiehet on noloja. On se kumma ettei pomo saa asiaansa sanottua kiljumatta. 

Vierailija
2/10 |
08.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No on ne itkevät alaisetkin varmaan :D Ja juu, eihän tuo ole maailman paras esimies, mutta ihan ok tyyppi kuitenkin. 

Ap 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
08.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itkeminen on inhimillistä, että älä välitä <3 pistä viesti perään jos se helpottaa oloa. Ei ole noloa. Nolompaa on olla pökkelö joka ei näytä tunteitaan, ei itke eikä naura. Se on elämää, itseäkin itkettää noloissa tilanteissa kerran kuussa.

Vierailija
4/10 |
08.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyydä jatkossa luottamusmies todistajaksi.

Nauhoita keskustelut älypuhelimella.

Huutaminen tulee jatkumaan kun esimies haluaa taasen sankarirooliin "lohduttamaan".

Vierailija
5/10 |
08.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli joskus ihan idiootti huutajapomo. Kiersi tehtaassaan huutamassa työntekijältä toiselle. Kerran erehtyi mulle huutamaan. Huusin takaisin. Seuraavalla huutokierroksella meni siististi mun ohi :)

Oli siis ihan ääliö muutenkin, työpaikalle oli kerran saatu oikein luottamusmieskin, nuori nainen. Tätäkin uhkaili että ajaa pimeällä tiellä autolla päälle. Yhdelle työntekijälle meni antamaan saikulla potkut, siitä tulikin kallis lasku.

Onneksi toinen omistaja oli reilu ja mukava, siksi jaksoin siellä olla töissä kunnes muutin toiselle paikkakunnalle.

Vierailija
6/10 |
08.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esimies laittoi itse viestiä. Pyysi anteeksi ja sanoi olleensa kohtuuton johtuen omasta stressistään. Vastasin, että asia ok, omassa elämässänikin vähän hankalaa. Kysyi haluanko lähteä yhdille! En vastannut mitään. Hänellä on vaimo ja lapsia 😳

Ei käydä ikinä yhdillä. Hyvin hyvin harvoin lounaalla, jos muitakin.

Ap

Vierailija
7/10 |
08.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahaa tää onkin provo. Ap haluaa että me mehustellaan miten sen pomo niiin tykkää siitä salaa :)

Vierailija
8/10 |
08.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Esimies laittoi itse viestiä. Pyysi anteeksi ja sanoi olleensa kohtuuton johtuen omasta stressistään. Vastasin, että asia ok, omassa elämässänikin vähän hankalaa. Kysyi haluanko lähteä yhdille! En vastannut mitään. Hänellä on vaimo ja lapsia 😳

Ei käydä ikinä yhdillä. Hyvin hyvin harvoin lounaalla, jos muitakin.

Ap

Inhimillinen ihminen pomokin on. Pyysi käytöstään anteeksi, joten minusta asiaa on turhaa muistella.

Vierailija
9/10 |
08.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei se mitään. TUollaista sattuu joskus. Ja muista, että et ole tehnyt mitään väärää. Olet vaan herkistynyt mikä on hyvin inhimillistä. Eri asia jos olisit valehdellut, huijannut, laiskotellut -se olisi paha. Mutta se että itkit, ei ole mitenkään väärin eikä paha. Sinun ei tarvitse hävetä mitenkään. Luultavasti kuitenkin häpeät, mutta todennäköisesti esimiehesi häpeää vähintään yhtä paljon.

Itselläni on kyllä sellainen työ, että on tarvinnut kehittää teflonpinta jo kauan sitten. Olen aina töissä sillä asenteella, että mikään ei kosketa minua, mikään ei tunnu miltään. Asiakkaat voivat haukkua minut, esimiehet voivat haukkua minut, mutta minä en ota mitään henkilökohtaisesti, vaan pelkästään asioina: miettien onko syytä ja voinko parantaa näiden osapuolien tyytyväisyyttä omilla toimillani vai en. 

Vierailija
10/10 |
08.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esimiesasemassa huutaminen on alistamista ja henkistä väkivaltaa.

Sitä ei tarvitse kenenkään sietää.

Siitä on syytä ilmoittaa luottamusmiehelle tai esimiehen esimiehelle.

t. pomo

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kahdeksan