Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi Suomessa ei nykyään enää ole juuri lainkaan luonnollisen kauniita Elovena-neitoja?

Vierailija
08.11.2016 |

Naiset ovat nykyään vain tatuoituja ja lävistettyjä. Lisäksi ovat joko yliruskettuneita, yleensä tekoruskettuneita, kivisen oloisia ja kulmikkaita fitnessnaisia tai sitten ovat useimmten ylipainoisia. Vaaleahiuksisilla naisillakin useimmilla hiukset on yliblondatut ja se hiustenväri muistuttaa enemmän kusenkeltaista kuin kaunista, vaaleaa hiusväriä. Ei sillä silti, että pitäisin blondia, brunettea tai mustaa hiusväriä jotenkin toisitaan parempana. Hiukset tosin ovat useilla naisilla lyhyeksi kynityt nykyään.

Minne ovat kadonneet entisten aikojen luonnollisen kauniit suomalaiset Elovena-neidot? Silloin oli naisilla puhtaan kaunis, raikas iho ja kauniit, elinvoimaiset, pitkät hiukset, olipa hiusten väri mikä tahansa. Lisäksi naiset olivat hoikkia, eivät siis mitään yliruskettuneita fitnesskoviksia tai ylipainoisia.

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
08.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne katosi suunnilleen samoihin aikoihin kuin jäntevät metsätöitä tekevät nuoret miehet ja tuberkuloosi. Valitan.

Samaa mieltä. Eipä näe ryhdikästä, salskeaa, ulkoilman ruskettamaa nuorta miestäkään missään. Elovena tytötkin hankkivat kauniin ulkomuotonsa ruumiillisessa työssä ulkoilmassa.

Vierailija
22/35 |
08.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

ikävä sanoa, mutta vanhoissa suomifilmeissä naisilla ON meikkiä & laitetut hiukset!

aito blondi hius on myös harvinainen, monella on mitäänsanomaton maantienharmaa..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
08.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juurihan sellainen leikkaamaton ja värjäämätön (yleensä myös pesemätön) peppuun asti ulottuva hevostyttötukka on muodissa teineillä, näyttää tosi hyvältä joo

Olet oikeassa, pitkä ja värjäämätön tukka on nyt muotia. Musta se näyttää tosi hyvältä. :)

Vierailija
24/35 |
08.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nythän juuri nimenomaan on luonnollinen hiusväri suosittu.

Vierailija
25/35 |
08.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen muuten tuollainen luonnollinen elovena-neito, mutta olen valitettavasti pikkuisen pullukka. Ihme kyllä näytän kelpaavan miehille varsin hyvin. En aio laihduttaa teinin mittoihin miellyttääkseni jotain randomia.

Vierailija
26/35 |
08.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ootko milloin kattonut sitä elovenapakkausta? Tytöllä keltaiset hiukset ja todella tumma rusketus ja iso vartalo.

http://www.kauppahalli24.fi/aamiaistuotteet/elovena-kaurahiutale-1kg

Iho on ihan normaali, samoin vartalo. Hiukset ovat tosiaan keltaiset.

Ihmettelen muuten tätä nykyajan trendiä, että vaaleiden hiusten pitäisi joidenkin mielestä olla aina viileän sävyiset. Miksi ihmeessä? Ei se tukan viileys tai lämpimyys liity mitenkään tukan värin aitouteen. Ihmiset vain ovat eri sävyisiä. Esim. itselläni on värjäämätön tukka, luonnostaan vaalea ja lämpimän sävyinen. Myös ihoni on hyvin vaalea, mutta selvästi lämpimän sävyinen. Jos laitan käteni vierekkäin esim. perheenjäsenteni käsien kanssa, omani näyttää keltabeigeltä, heidän kätensä taas punakalta.

Vierailija
27/35 |
08.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen!

On värjäämättömät pitkät hiukset, ei yleensä lainkaan meikkiä, ei tatuointeja, ei yksiä korviksia lukuunottamatta lävistyksiä, ei ylipainoa, ei rusketusta, ei täytteitä tai mitään siloteruiskeita, ei iho-ongelmia, en harrasta fitnessiä, mutta liikuntaa kuitenkin.

Mutta mulla kyllä on myös mies ja useampi lapsi, et sori... (enkä muuten ole lesta, vaikka kuvauksesta ehkä niinkin vois luulla :D)

Vierailija
28/35 |
08.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap.lle.

On toki ja paljonkin. Me vain pakenemme sinua.

Vierailija
29/35 |
08.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Valivalivali, millon suomalaiset laittaudu näyttäväksi kuin Itä-euroopan ja Venäjän naiset vaan ovat tylsiä harmaahiirulaisia ja milloin ollaan ylipakkeloituja eikä luonnollisia eloveenoja...

En minä tuollaisista asioista valita. Mutta sitä ihmettelen, että milloin nykynaisten mielestä tällainen alkoi vastaamaan parasta naisten kauneusihannetta:

- Purkin/solariumin avulla täysin yliruskettunut vartalo

- Kulmikas fitnessvartalo

- Tekotissit, joista näkee jo kilometrien päähän, että kyseessä on kumitissit/muovitissit

- Lävistyksiä paljon, monilla kasvoissakin

- Tatuointeja iho täyteen

- Ylimeikattu naama

- Ylivärjätyt hiukset, jotka eivät sovi ollenkaan hiusten omaan luonnolliseen väriin

- Ylitörröttävät Botox-huulet joilla tehdään vielä kaikkia mahdollisia duckfaceja jokaiseen kuvaan, joka julkaisteen somessa

Minä taas pidän ehdottomasti paljon parempana sellaista luonnollisen kaunista, puhtaan raikasta Elovena-kauneusihannetta. T: Aloittaja

Käytkö sinä ulkona ollenkaan? Vai vahtaatko pelkkiä instakuvia netistä ja päättelet sen perusteella miltä kaikki suomalaiset naiset näyttää? Voe voe.

Vierailija
30/35 |
08.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla mennyt nyt puurot ja vellit sekaisin tässä! Tykkääkö ap myös elovenan luonnollisesta karvankasvusta alakerrassa?

Vierailija
31/35 |
26.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset ovat nykyään vain tatuoituja ja lävistettyjä. Lisäksi ovat joko yliruskettuneita, yleensä tekoruskettuneita, kivisen oloisia ja kulmikkaita fitnessnaisia tai sitten ovat useimmten ylipainoisia. Vaaleahiuksisilla naisillakin useimmilla hiukset on yliblondatut ja se hiustenväri muistuttaa enemmän kusenkeltaista kuin kaunista, vaaleaa hiusväriä. Ei sillä silti, että pitäisin blondia, brunettea tai mustaa hiusväriä jotenkin toisitaan parempana. Hiukset tosin ovat useilla naisilla lyhyeksi kynityt nykyään.

Minne ovat kadonneet entisten aikojen luonnollisen kauniit suomalaiset Elovena-neidot? Silloin oli naisilla puhtaan kaunis, raikas iho ja kauniit, elinvoimaiset, pitkät hiukset, olipa hiusten väri mikä tahansa. Lisäksi naiset olivat hoikkia, eivät siis mitään yliruskettuneita fitnesskoviksia tai ylipainoisia.

Vaihda kaveripiiriä.

Vierailija
32/35 |
26.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhutko siis Kiira Korven näköisistä blondeista?

Vierailija
33/35 |
26.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähtekää joskus kehäkolmosen ulkopuolelle oikein maaseudulle. Tosi paljon kauniita Elovenatyttöjänne.

Vierailija
34/35 |
26.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Valivalivali, millon suomalaiset laittaudu näyttäväksi kuin Itä-euroopan ja Venäjän naiset vaan ovat tylsiä harmaahiirulaisia ja milloin ollaan ylipakkeloituja eikä luonnollisia eloveenoja...

Itä-Euroopan, Suomen itäisin kohta on idempänä kuin Pietarin kaupunki.

Suomalaiset ovat hiuksiltaan maailman vaalein kansa ja kyllä näitä luonnon vaaleita eloveenoja on lähinnä Suomen lisäksi bongata vain Virossa, jossa aitoja blondeja on toiseksi eniten maailmassa.

Olen käynyt Virossa laulujuhlilla ja monissa kansanmusiikki tapahtumissa, siellä saattaa bongata aivan aitoja elovenatyttöjä, kansallispuku on ehkä ainoa joka ei täysin täsään kaurahiutalepurkin kanssa.

Monet ruotsalaiset ovat suomalaista sukujuurta, mutta siellä nuoret aidot blondit värjäävät jo hiuksiaan tummiksi, koska saavat liikaa ja vääränlaista huomiota.

Vierailija
35/35 |
26.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä. Itse oon nykyajan Eloveena. Luonnollisen vaalea tukka, meikkaan kyllä joka päivä mutta suht vähän, kivat vaatteet muttei mitään avonaista, ei nyöripaitoja, freddyjä tai muuta mautonta. Tuntuu olevan tää fitnesskardashiancontourkulmakarvatissipeppu-tyyli kummallisen monen aikuisenkin naisen suosiossa.

T. 20v

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan neljä