Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi minun suhteet epäonnistuvat aina vain? :(

Vierailija
08.11.2016 |

Olen kolmekymppinen nainen, ja seurustellut vakavasti seitsemän eri miehen kanssa. Heistä kuuden kanssa olen ollut ihan avoliitossakin, ja yksikään suhde ei ole kestänyt puoltatoista vuotta pidempään. Tahtoisin jo vakiintua, mutta minä ihastun aina vaan vääriin miehiin ja joudun joko jättämään miehet tai sitten miehet jättäneet minut :( Enkä ole yhtään miestä edes etsinyt baarista tai Tinderistä vaan kaikki miehet olen tavannut ihan muuta kautta, kuten töiden, harrastusten tai kaverien kautta.
Miksi minä aina ihastun täysin vääriin miehiin? Miksei minulle ikinä suoda kunniaa löytää se oikea, vaan joudun jatkuvasti tuhlaamaan aikaa väärien miesten kanssa? :(

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
08.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottaisin että kyselet ystäviltäsi. He ovat tarpeeksi lähellä, mutta kuitenkin suhteidesi ulkopuolella, niin voivat toivottavasti antaa sinulle selityksen että miksi tapailet "vääriä" miehiä. Minä ainakin tunnen läheisimmät ystäväni tarpeeksi hyvin jotta osaan sanoa millainen mies olisi hyvä heille, ja yleensä näen jos he ovat huonossa suhteessa. Hankala sitä on näin ulkopuolisena miettiä. :)

Vierailija
22/26 |
08.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

WAU! Oletko oikeasti asunut jo tohon ikään mennessä jo kuuden eri miehen kanssa? Aikamoinen suoritus!!

Ettet nyt ole luonteeltasi vain sellainen joka ryntää uusiin juttuihin vähän liian innokkaasti, ottamatta selvää paremmin sovitteko miehen kanssa yhteen?

No mielestäni juuri yhdessä asumisella saa otettua selvää sovitaanko yhteen vai ei.

no selkeesti sun tapas ei toimi. Lähde seuraavan kerran lomalle selvittämään asiaa, äläkä muuta yhteen.

Olen se minäkin useamman kanssa seurustellut, mutta vain kahden kanssa asunut, tai siis nyt asun nro kakkosen kanssa. Ikää 40v.

Sä vissiin innostut hirveesti, ja yhtä nopeasti kyllästyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
08.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet haistaa epätoivon. Ehkä takerrut liikaa? Onko sinulla ns omaa elämää, vai onko parisuhteen löytämisestä tullut pakkomielle? Tosin ymmärrettävää se on, biologinen kello jne.

Tai sitten vaan toistat jotain huonoa kaavaa näissä ihmissuhteissasi. Mitä jos toimisit seuraavan miehen kanssa ihan eri tavalla?

En ole mielestäni millään lailla epätoivoinen, olen pärjännyt yksinkin pitkiä aikoja ihan mainiosti. ja miten niin on muka huono kaava jos tahtoo vaikka muuttaa yhteen nopeasti ja täten selvittää, onko suhteella toivoa? Juuri silloinhan ihmiseen tutustuu parhaiten ja saa selville, voiko suhteesta tulla mitään.

Ehkä suhteet tarvitsevat joskus vähän enemmän kypsymisaikaa. Yhteen muuttaminen liian varhaisessa vaiheessa on sama kuin lätkäisisi jääkaappikylmän pihvin suoraan pannulle. Vaikka pitäisi ensin antaa sen olla huoneenlämmössä.

Vierailija
24/26 |
08.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

taidat  olla joku lihava elämäm koululainen kun kukaan ei halua sinusta pitää kii.

varmaa on että joku vika sinussa on, mutta se että mikä on vaikeaa sanoa näkemättä .

taidat olla helppokaato tai kiertopalkinto jota kukaan ei halua pitää kauan 

maineesi ja historiasi tietää kaikki , eikä se ole kovin mairitteleva 

Vierailija
25/26 |
08.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiertopalkinnolle ottaja edes joku please kirjoitti:

taidat  olla joku lihava elämäm koululainen kun kukaan ei halua sinusta pitää kii.

varmaa on että joku vika sinussa on, mutta se että mikä on vaikeaa sanoa näkemättä .

taidat olla helppokaato tai kiertopalkinto jota kukaan ei halua pitää kauan 

maineesi ja historiasi tietää kaikki , eikä se ole kovin mairitteleva 

Palstan vakkari naisvihaaja taas vauhdissa ilmeisesti. Päätelmä ontuu kuitenkin, koska kiertopalkintojen ja kaatojen kanssa ei muuteta yhteen. Ellei mies sitten itsekin ole joku jämäjäännös.

Vierailija
26/26 |
08.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mielestä ihmisestä, joka on asunut kuuden kanssa, tulee mieleen sellainen, joka ei todellakaan tiedä mitä haluaa.

Miksi suhteet on päättynyt? Sinä olet jättänyt heidät? Vai he sinut? Mitkä ovat niitä asioita mitä on tullut ilmi heistä? Mikset voi tapailla vaikka vuotta, ja sitten vasta muuttaa yhteen?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kolme