Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi minun suhteet epäonnistuvat aina vain? :(

Vierailija
08.11.2016 |

Olen kolmekymppinen nainen, ja seurustellut vakavasti seitsemän eri miehen kanssa. Heistä kuuden kanssa olen ollut ihan avoliitossakin, ja yksikään suhde ei ole kestänyt puoltatoista vuotta pidempään. Tahtoisin jo vakiintua, mutta minä ihastun aina vaan vääriin miehiin ja joudun joko jättämään miehet tai sitten miehet jättäneet minut :( Enkä ole yhtään miestä edes etsinyt baarista tai Tinderistä vaan kaikki miehet olen tavannut ihan muuta kautta, kuten töiden, harrastusten tai kaverien kautta.
Miksi minä aina ihastun täysin vääriin miehiin? Miksei minulle ikinä suoda kunniaa löytää se oikea, vaan joudun jatkuvasti tuhlaamaan aikaa väärien miesten kanssa? :(

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
08.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei 1.5v kauempaa mutta kuuden kanssa avoliitossa? Siinä syy, miksi kiirehdit?

Vierailija
2/26 |
08.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska alitajuisesti valitset aina sellaisen miehen, jonka kanssa suhteesta ei voi tullakaan mitään. Kannattaisiko olla välillä yksin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
08.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitset vääränlaisia miehiä. Ovat todennäköisesti liian tasokkaita omaan tasoosi nähden tai muuten liian erilaisia sinun elämäntapaasi verrattuna. Ovat sinun kanssasi vain sen ajan mikä menee "paremman" löytämiseen.

Vierailija
4/26 |
08.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet hoora.

Ja millähän perusteella? Täysin asiaton kommentti sinulta, ei minun historia tee todellakaan minusta sellaista!

Vierailija
5/26 |
08.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillakin ulospäinsuuntautuneilla ihmisillä se on just tommosta, mikään suhde ei kestä ja päätökset tehdään tunteella ja nopeasti. Ehkä kannattaisi miettiä tarkkaan, mitä on etsimässä ja sitten koittaa pysyä siinä suhteessa silloinkin, kun se tuntuu käyvän tylsäksi.

Vierailija
6/26 |
08.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei minun mielestä ole järkeä odottaakaan, jos tapaa miehen jonka kanssa kolahtaa. Lisäksi siinä näkee nopeammin voiko suhde onnistua.

Vierailija
7/26 |
08.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jep. Epätoivo haisee tänne asti.

Vierailija
8/26 |
08.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska alitajuisesti valitset aina sellaisen miehen, jonka kanssa suhteesta ei voi tullakaan mitään. Kannattaisiko olla välillä yksin?

Olen minä ollutkin yksin jopa pari vuotta putkeen, en minä edes hyppää välittömästi suhteesta toiseen.

Vierailija
9/26 |
08.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et tunne itseäsi etkä ole analysoinut mieshistoriaasi. Hoidapa nuo asiat kuntoon, niin alkaa onni kääntyä.

Vierailija
10/26 |
08.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei minun mielestä ole järkeä odottaakaan, jos tapaa miehen jonka kanssa kolahtaa. Lisäksi siinä näkee nopeammin voiko suhde onnistua.

Onko ne onnistuneet?

Vierailija
11/26 |
08.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Valitset vääränlaisia miehiä. Ovat todennäköisesti liian tasokkaita omaan tasoosi nähden tai muuten liian erilaisia sinun elämäntapaasi verrattuna. Ovat sinun kanssasi vain sen ajan mikä menee "paremman" löytämiseen.

Ei kyse voi olla siitä, kyllä minä olen kaikista miehistä ottanut selvää ja varmistanut kunnolla ennen suhdetta, että heillä on kanssani mm. samat tulevaisuudenhaaveet, samanlaisen elämäntavat jne.

Vierailija
12/26 |
08.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kyse voi olla siitä, kyllä minä olen kaikista miehistä ottanut selvää ja varmistanut kunnolla ennen suhdetta, että heillä on kanssani mm. samat tulevaisuudenhaaveet, samanlaisen elämäntavat jne.

Ottanut selvää miten? Kysynyt miehiltä? Mies saattaa sanoa juuri ne asiat mitkä haluat kuulla jos tarkoituksena on päästä nk. ylläpitosuhteeseen. Paremman kuvan saat kun selvität miesten lähipiiriltä millainen menneisyys tällä on ja millaisia eksät ovat olleet.

Vierailija
13/26 |
08.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet haistaa epätoivon. Ehkä takerrut liikaa? Onko sinulla ns omaa elämää, vai onko parisuhteen löytämisestä tullut pakkomielle? Tosin ymmärrettävää se on, biologinen kello jne.

Tai sitten vaan toistat jotain huonoa kaavaa näissä ihmissuhteissasi. Mitä jos toimisit seuraavan miehen kanssa ihan eri tavalla?

Vierailija
14/26 |
08.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ottanut selvää miten? Kysynyt miehiltä? Mies saattaa sanoa juuri ne asiat mitkä haluat kuulla jos tarkoituksena on päästä nk. ylläpitosuhteeseen. Paremman kuvan saat kun selvität miesten lähipiiriltä millainen menneisyys tällä on ja millaisia eksät ovat olleet.

"Paremman kuvan saat kun selvität miesten lähipiiriltä millainen menneisyys tällä on ja millaisia eksät ovat olleet" Juuri näin minä olenkin toiminut ja varmistunut että menneisyydessä ei ole mitään hälyyttävää tms. ennen kuin olen sitoutunut sen suuremmin. Silti miehistä vain on paljastunut jotain sellaista, minkä takia suhde ei voikaan onnistua :(

Vierailija
15/26 |
08.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet haistaa epätoivon. Ehkä takerrut liikaa? Onko sinulla ns omaa elämää, vai onko parisuhteen löytämisestä tullut pakkomielle? Tosin ymmärrettävää se on, biologinen kello jne.

Tai sitten vaan toistat jotain huonoa kaavaa näissä ihmissuhteissasi. Mitä jos toimisit seuraavan miehen kanssa ihan eri tavalla?

En ole mielestäni millään lailla epätoivoinen, olen pärjännyt yksinkin pitkiä aikoja ihan mainiosti. ja miten niin on muka huono kaava jos tahtoo vaikka muuttaa yhteen nopeasti ja täten selvittää, onko suhteella toivoa? Juuri silloinhan ihmiseen tutustuu parhaiten ja saa selville, voiko suhteesta tulla mitään.

Vierailija
16/26 |
08.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tai sitten sellaisia kädenlämpöisiä miehiä, joihin ap ei voi rakastua ja on siten turvassa itsensä kohtaamiselta.

Vierailija
17/26 |
08.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

WAU! Oletko oikeasti asunut jo tohon ikään mennessä jo kuuden eri miehen kanssa? Aikamoinen suoritus!!

Ettet nyt ole luonteeltasi vain sellainen joka ryntää uusiin juttuihin vähän liian innokkaasti, ottamatta selvää paremmin sovitteko miehen kanssa yhteen?

Vierailija
18/26 |
08.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

WAU! Oletko oikeasti asunut jo tohon ikään mennessä jo kuuden eri miehen kanssa? Aikamoinen suoritus!!

Ettet nyt ole luonteeltasi vain sellainen joka ryntää uusiin juttuihin vähän liian innokkaasti, ottamatta selvää paremmin sovitteko miehen kanssa yhteen?

No mielestäni juuri yhdessä asumisella saa otettua selvää sovitaanko yhteen vai ei.

Vierailija
19/26 |
08.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mielestäni juuri yhdessä asumisella saa otettua selvää sovitaanko yhteen vai ei.

Tämähän se on tullut jo hyvin selväksi, että sinun mielestäsi tuo on paras tyyli. Ja koska sinun mielestäsi ilmeisesti asiat ovat menneet tuolla sinun tyylilläsi hyvin, niin ilman muuta jatkat samalla tavalla. Good luck sitten vaan!

Vähän epäselväksi vain jäi, että miksi ap teki tämän aloituksen :-)

Vierailija
20/26 |
08.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sulla ei sitten tule mieleenkään, että olet mahdollisesti väärässä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme neljä