Tajuaako nuo Puoli Seitsemän - juontajat olevansa täydelliset naimanaamat
Käsittääkseni eivät seurustele, Susanna ainakin sinkku (?).
Noilla menee eleet ja ilmeet niin yksiin, usein samaan aikaan sanovat jotain samaa, elehtivät samalla tavalla jne. Ovat kuin kauan naimisissa oleva pari. Kehonkielikin viestii toistensa suuntaan ja tänä aamuna (lähetys tullut eilen) kun katson ohjelmaa, ne nykyään istuukin melkein toistensa sylissä.
Kommentit (43)
Olet vain kateellinen huomiota herättävän kauniille ja älykkäälle naiselle.
Susanna on kyllä nätti ja pitkäsäärinen nainen. Se mies on ihan tavis.
Puoliseiska on täynnä piilomainontaa, Sussun keikistelyä tekniikan kanssa ja kahta jo kulunutta naamaa!
"Kyllähän Suskin sääristä(kin) moni isukki sekoaa..."
Jaa. Hienot on sääret..luonnonkiharat ja väärin takapuolessa kiinni.
Mä aina pohdin tällaisista juontajapareista ja muista että onko ne joskus panneet keskenään, vaikka nyt parisuhteessa muiden ihmisten kanssa oltaisiin. Tämä pari on varmasti, Janne Kataja ja SAARA ehkä. Pekka Haavisto ja kampanjapäällikkönsä pressanvaalikampanjasta ei.
Sitä mä vaan ihmettelen, miten tämä muka oli katsojien mielestä paras tv-ohjelma? Tämmösiä haastatteluhölötysohjelmia on sata tusinassa.
Piti se halavatun lonttaposki eukkoneen hommata puol seiskaan.Perr niihen pärstät jo joka paikassa v....
Oon katsonut puol seiskaa ja mietin että molemmilla juontajilla voisi olla omat tuolit. Ettei Mikon tarvitse istua kohta lattialla.
Vierailija kirjoitti:
Susanna löysi rakkauden kesällä. Siinä meni yksi perhe rikki...
Isälläs meni ko*domi rikki
Vierailija kirjoitti:
Sitä mä vaan ihmettelen, miten tämä muka oli katsojien mielestä paras tv-ohjelma? Tämmösiä haastatteluhölötysohjelmia on sata tusinassa.
Susanna Laineen takia.
T. setä-mies
hieman ihmetytti Mikon kommentit siitä että ihmiset ostaa enemmän kerralla vessa paperia. eikö Mikon mieleen tullut se seikka , että kun ostaa isomman määrän keralla kotiin tapeellisia tuotteita ei tarvii alvariinsa juosta hakemassa tartuntaa, eihän vessa paperi vanhene.
myös pakastimeen voi tehdä ruokavaraston , niin pärjää jonkin aikaa ,jos sattuu sairastumaan,.
Susanna on hyvän näköinen ja yleensä miellyttävän tuntuinen ihminen, mutta silti kiduttaa ja murhaa syyttömiä ihmisiä. Joten on paha, hirveä, arvoton ihminen kuten kollegansakin.
Vierailija kirjoitti:
kenen kanssa suski seurustelee??
Sen Smackin laulajan kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
kenen kanssa suski seurustelee??
Sen Smackin laulajan kanssa.
Älä viitsi trollata. Sehän on ollut kuolleena ties kuinka kauan.
Vierailija kirjoitti:
Mies 160 cm nainen 180
Jossain se on ollut, että Mikon pituus on 176cm. Susanna on yli 180, veikkaan 182cm.
Huomattava pituusero syntyy, kun Susanna käyttää ( ylednsä) vähintään 10cm korkkareita.
Monet jo ennestään pitkät naiset käyttävät.
Vierailija kirjoitti:
Mies 160 cm nainen 180
Niin. - Onko tämä jokin ongelma?
Vierailija kirjoitti:
Susanna on hyvän näköinen ja yleensä miellyttävän tuntuinen ihminen, mutta silti kiduttaa ja murhaa syyttömiä ihmisiä. Joten on paha, hirveä, arvoton ihminen kuten kollegansakin.
Anteeksi mitä? En tajua saati ymmärrä tuota, minkä edellä kirjoitit viimeiseksi (ja jonka itse "lihavoin")
Vierailija kirjoitti:
Susanna ei kyllä ikinä ottais noin rumaa miestä.
Ketä 'noin' siis tarkoitat ?
Hyviä juontajia ovat, mutta hieman häiritsee kun Susanna kiehnää itseään koko ajan Mikkoa vasten.