Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä meikkejä käytät

n29
08.11.2016 |

..ja miten meikkaat :) Miten arkimeikkisi eroaa juhlameikistä? Mikä on mielestäsi liikaa meikkiä?

Itsellä joka päiväisessä käytössä Lumenelta under eye concealer, cc color correctin meikkivoide ja puuteri. Puuteria vain t-alueelle ja sipaisu luomille ettei rasvoitu ja rajaus tarttuu paremmin. Silmämeikkeinä lumenen perus ruskea silmämeikkikynä, rajaan yläripsien juuresta koko silmän matkalta, rajaus hieman paksumpi ulkonurkassa ja hieman alaripsien juuresta ulkonurkasta. Ripsarina Maybellinen the colossal volum express cat eyes, tätä aina kaksi kerrosta. Alaripsille taas Lumenen wild volume, laitan vain ulkonurkalle. Juhlameikissä käytän Lumenen mustaa nestemäistä rajaustussia, yleensä kissamaiset rajaukset. Jos jaksan ja on aikaa käytän ruskean sävyistä luomiväripalettia. Lisäksi meikkipussista löytyy valokynä mutta käytän sitä vain tarvittaessa jos olen todella nuutuneen näköinen. Huulimeikkiä en käytä.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
08.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käytä mitään meikkiä.

Vierailija
2/4 |
08.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Barefaced beautyn mineraalimeikkiä pohjana kasvojen ja kaulan alueelle, harmaan ruakea colour caramelin kulmakynää, joku lumenen musta ripsari ja hurraw-huulirasva, joka vähän punertaa samalla. En juuri käy missään juhlameikkiä vaativissa tilaisuuksissa, joten samana taviksena mennään aina vaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
08.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peitepuikkoa tarpeen mukaan, jos sattuu olemaan jokin näppylä tai arpi näkyvässä paikassa kun pitää lähteä ihmisten ilmoille. Muita meikkejä mulla ei ole eikä tule.

Vierailija
4/4 |
08.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missha Perfect Cover BB Creamia, kiinnitys Grimas irtopuuterilla. Jos on punaisia kohtia tai näppyjä niin Inglotin vihreää peitevoidetta.

Kulmat teen joko Anastasia Beverly Hillsin Dipbrow Pomadella tai Isadoran ruskealla rajaustussilla (molemmilla saa piirrettyä "yksittäisiä karvoja" joita aukkoiset kulmakarvani tarvitsevat). 

Yleensä lopetan tähän. Kulmat on minulle tärkeimmät, koska ilman niiden korjaamista näytän toispuoliselta ja valjulta (kulmani eivät luonnostaan kasva ja toisella puolella on puolen sentin aukko keskellä kulmakarvaa, vaikka en ole itse nyppinyt kulmia pilalle, ne eivät vaan kasva...)

Joskus laitan We Care Iconin poskipunaa sipaisun, ja Sensain 38 -ripsiväriä, mutta aika harvoin jaksan laittaa silmämeikkiä.

Juhlameikkiin sitten tietysti silmämeikki, johon tulee ripsien tyveen rajaus ja ruskeilla mattaluomiväreillä luomet (varjostustyyppisesti, eli keskelle luomea vaaleampaa ja ulommas tummempaa, vähän smokey eye -henkeen), sekä ripsiväriä.