Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko muita joille jää suuttuminen / ketutus päälle?

Vierailija
07.11.2016 |

Nyt esim teinille rähjäsin ties monennetta kertaa samasta mokasta minkä tekee. Itsellä jää vitutus päälle enkä pääse tästä olotilasta yli. Monesti on näin. Jotkut selvittää asian kerralla mutta itse jääb märehtimään.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
07.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emt.

Vierailija
2/4 |
07.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääsettekö kaikki muut tosiaan helpoati suuttumisesta ohi? Mikä mua vaivaaaa????

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
07.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos oikein isosti ja kunnolla suuttuu, niin kyllä toipumiseen saattaa mennä aikaa, varsinkin, jos ei kunnolla selvitetä asiaa ja pyydetä anteeksi raivoamista.

Vierailija
4/4 |
07.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisko asia perille jollain muulla keinolla kuin rähjäämisellä? Millainen on tämä sama moka? Aina sama kaavako? Mitä tuohon vitutukseen tulee, niin voisko sillä olla avaava tie johonkin muuhun, vielä muunkin asian käsittelyyn? Minä nimittäin niputan monesti samaan räyhypakettiin aika paljon tavaraa. Mut sitten kun on saanut tunteita ulos, asioita jopa ehkä joskus jonkunlaiseen järjestykseenkin, niin helpottaa. Tai kunnon nauru, tai itkupotkuraivari. Entäs jos käyt kuuntelee teiniä, päästääkö lähelleen? Löytäisittekö yhdessä ratkaisun tähän mokailuun, ettei enää toistuisi? Sovittelutaitoja? -- Mutta kyllä märehtimiselläkin on tarkoituksensa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi viisi