Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Työkaveri puukotti selkään - Onko normaalia ajatella väkivaltaisia ajatuksia?

Vierailija
12.02.2025 |

Mietin siis, mitä hirveyksiä voisin hänelle tehdä kostaakseni. Onko tämä siis normaalia? En tietenkään aio toteuttaa ajatuksiani. 

Kommentit (53)

Vierailija
1/53 |
12.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pn normaalia

Vierailija
2/53 |
12.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis jos esim joku huijaa multa rahat, niin toivon että karma kostaa. Tekisi mieli laittaa moottoripyöräjengi hakee mun rahat takaisin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/53 |
12.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok, kiva että meitä on muitakin. Mielestäni selkäänpuukottajat kyllä ansaitsisivat kokea jotakin karmeaa. 

ap

Vierailija
4/53 |
12.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myy se astutettavaksi.

Vierailija
5/53 |
12.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin joskus samaa ja ajattelin, että kai se on suht normaalia. Eräs nainen häiriköi meidän perhettä vuosikausia, ja kerran katselin häntä kaukaa ja toivoin, että hänen päänsä nyt räjähtäisi. 

Olen rauhallinen ja kärsivällinen ihminen, mutta hän sai vuosien aikana aikaan niin paljon ahdistusta että mietin, että jos hän tulisi ovellemme, voisin siinä vihanpuuskassani lyödä häntä pesäpallomailalla, monta kertaa ja niin lujaa kuin pystyn.

Meillä ei tosin ole pesäpallomailaakaan.

Vierailija
6/53 |
12.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaalia.

Työkaveri savusti minut ulos valehtelemalla.

Oli aika murhaavia ajatuksia.

Vierailija
7/53 |
12.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selkään puukottaminen on aika väkivaltaista.

Vierailija
8/53 |
12.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten itse totesit, PUUKKO SELKÄÄN, eikä nyt vaan kuvainnollisesti, se auttaa lopulliseen ratkaisuun, ei nimittäin puukottele enää ketään.

Vierailija
9/53 |
12.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis jos esim joku huijaa multa rahat, niin toivon että karma kostaa. Tekisi mieli laittaa moottoripyöräjengi hakee mun rahat takaisin.

Sun täytyy maksaa niille ainakin yli 1000€ että saan sun 25€ lainan takaisin 

Vierailija
10/53 |
12.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Normaalia.

Työkaveri savusti minut ulos valehtelemalla.

Oli aika murhaavia ajatuksia.

Ehkäpä savusti ihan syystä 😊

Vierailija
11/53 |
12.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kukaan sinne pään sisään näe, ajatella saa ihan mitä vain. Jos rupeaa toteuttamaan ajatuksia niin se on ihan eri juttu. Kyllä minäkin toivon pahaa vaikka kenelle milloin mistäkin syystä, mutta en aio tehdä asialle mitään.

Vierailija
12/53 |
12.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minuakin puukotti työkaveri selkään tekemällä valitutuksen, jossa valehteli kaikenlaista. Minua ei uskottu. valitti pari kertaa myöhemmin uudelleen ja taas olin puhuttelussa. Viimeisin kerta sitten asiaa puitiin yhdessä ja eipä ollut henkilöllä kanttia myöntää kasvotusten, mitä oikeasti oli tapahtunut, valehteli oman osuutensa. Minä kerroin tarkasti, miksi olin sanonut hänelle jyrkästi, koska se oli vastaus hänen minuun kohdistuvaan päsmäröintiin. Olin koko ajan ensimmäisen valituksen jälkeen pystynyt pysymään tyynen rauhallisena ja kumoamaan hänen väitteensä häirinnästä yms. Kopsahti selkäänpuukottajan omaan nilkkaan nämä valitukset ajan myötä. 

Ole vaan varovainen, mitä ja miten kommunikoit hänen kanssaan. Mä pääsin kaiken piinan jälkeen eroon puukottajasta, joka siirrettiin muihin tehtäviin firman sisällä.

Vierailija
13/53 |
12.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä on täällä Suomessa poliisi siihen tarkoitukseen. Järkevää lähteä itse rikkomaan lakia sen takia, että joku on huijannut sinulta hieman pennosia.

Vierailija
14/53 |
12.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väkivaltafantasiat ei ole normaalia. On normaalia toivoa jotain pahaa, jos se menee nopeasti ohi. Siitä kannattaa opetella eroon, jos se vaivaa usein, koska se kuormittaa SINUA. Ei sitä kus*päätä. Se ei tiedä sinun ajatuksiasi, mutta sinä joudut kärsimään niistä.

Vierailija
15/53 |
12.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On normaalia ajatella silloin kun tuntee itsensä pahasti petetyksi, kunhan jää ajatuksen tasolle. 

Vierailija
16/53 |
12.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minuakin puukotti työkaveri selkään tekemällä valitutuksen, jossa valehteli kaikenlaista. Minua ei uskottu. valitti pari kertaa myöhemmin uudelleen ja taas olin puhuttelussa. Viimeisin kerta sitten asiaa puitiin yhdessä ja eipä ollut henkilöllä kanttia myöntää kasvotusten, mitä oikeasti oli tapahtunut, valehteli oman osuutensa. Minä kerroin tarkasti, miksi olin sanonut hänelle jyrkästi, koska se oli vastaus hänen minuun kohdistuvaan päsmäröintiin. Olin koko ajan ensimmäisen valituksen jälkeen pystynyt pysymään tyynen rauhallisena ja kumoamaan hänen väitteensä häirinnästä yms. Kopsahti selkäänpuukottajan omaan nilkkaan nämä valitukset ajan myötä. 

Ole vaan varovainen, mitä ja miten kommunikoit hänen kanssaan. Mä pääsin kaiken piinan jälkeen eroon puukottajasta, joka siirrettiin muihin tehtäviin firman sisällä.

Oliko intialainen tai muu alan vaihtaja?

Vierailija
17/53 |
12.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kuten varmasti arvasitkin. Noista ajatuksista ei kannata avautua terapiassa.

Järkyttynyt terapeutti kirjoitti omakantaan että normaalilta vaikuttava nainen kertoo että toivoo x henkilön nukkuvan joka yö kuin kusiaispesässä. Todella julma ajatus. Uskoo myös karmaan.

Vierailija
18/53 |
12.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oliko intialainen tai muu alan vaihtaj

Ihan suomalainen alanvaihtaja. Jatkoi tuota peliään vielä senkin jälkeen, kun oli vakinaistettu.

Vierailija
19/53 |
12.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ehkä hieman ylimitoitettua kontekstiin nähden haaveilla väkivallasta, paitsi tietysti jos hän kirjaimellisesti puukotti sinua selkään niin sitten reilua ja tasapuolista

Anna ajatusten tulla ja mennä, mutta koita ajatuksen lopuksi siirtyä muihin puuhiin sen sijaan että jäät vellomaan

Vierailija
20/53 |
12.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selkäänpuukotus voi olla ihan subjektiivinen kokemus, jossa "tekijä" toimi kuitenkin objektiivisesti katsottuna oikein.