Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka kehtaatte nauraa päin naamaa aikuiset ihmiset?

Vierailija
07.11.2016 |

Sinä "ihana" kaljupää mies homssuisen vaimosi kanssa, jotka nauroitte rumalle naamalleni takanani. Vaimo sentään tajusi kääntää turpansa pois kun näki että huomasin, mutta sinä - sinä keski-ikäinen kaljupää mies jäit nauramaan ja tuijottamaan. Käänsin sinulle selkäni, hetken päästä käännyin uudelleen ja sinä se jaksoit tuijottaa ja irvailla itseksesi.

En mahda sille mitään että olen ruma. Olen kuitenkin myös ihminen, jolla on tunteet. Ja kyllä, kyllä se satuttaa kun vuodesta toiseen aikuiset ihmiset jaksavat kommentoida, nauraa, osoitella, ikäänkuin en olisi ihminen lainkaan.

Et tiedä mitä teen työkseni, mutta muistan naamasi jos ikinä sinulla on varaa tarvita minun palvelujani. Silloin on maksun paikka.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
07.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloittajalla on paha itsetunto-ongelma. Ilmeisesti  aivopesty jo  lapsuudenperheessä kuvittelemaan että on ruma. PItkäkestoinen terapia voi auttaa.

Ei ne sulle nauraneet. Sä olet nobody,

Tarinassa ei ole mitään mikä olisi vaikea uskoa.

Vierailija
22/26 |
07.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloittajalla on paha itsetunto-ongelma. Ilmeisesti  aivopesty jo  lapsuudenperheessä kuvittelemaan että on ruma. PItkäkestoinen terapia voi auttaa.

Ei ne sulle nauraneet. Sä olet nobody,

Sulla lienee päässä vikaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
07.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tuollaisia paskamaisia ihmisiä löytyy, oli aloitus totta tai ei. Minunkin kropassani on isoja ruttuja ja kerran eräässä yleisessä saunassa keski-ikäinen nainen tuli ihmettelemään, että miten sua kukaan mies huolii... Yleensä juuri miehet ovat minun kokemukseni mukaan hyväksyneet tällaiset asiat paremmin kuin naiset.

Vierailija
24/26 |
07.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen lihava 140 kg ja eikä tämä naamakaan mikään sievä ole. Lisäksi mulla on aika kiukkunen perusilme. Eli suht ruma nainen. Enkä koskaan ole huomannut mitään moista ivaa ja naureskelua jne.

Mussa olisi monta kohtaa joihin tarttua verbaalisti, mutta ei. Mä olen saanut olla rauhassa ja hyvä niin - vastapuolelle nimittäin. Mä olen suht paha suustani, että toiseksi jäisi. Ehkä niillä on joku merkillinen itsesuojavaisto.

Vierailija
25/26 |
08.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyse lienee kateudesta. Ei rumille naureta. Kauniiden itsetuntoa yritetään murentaa. Näin se vaan on.

Vierailija
26/26 |
08.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen lihava 140 kg ja eikä tämä naamakaan mikään sievä ole. Lisäksi mulla on aika kiukkunen perusilme. Eli suht ruma nainen. Enkä koskaan ole huomannut mitään moista ivaa ja naureskelua jne.

Mussa olisi monta kohtaa joihin tarttua verbaalisti, mutta ei. Mä olen saanut olla rauhassa ja hyvä niin - vastapuolelle nimittäin. Mä olen suht paha suustani, että toiseksi jäisi. Ehkä niillä on joku merkillinen itsesuojavaisto.

Eli ap:n tapauksessa kyse on kateudesta.  Ihmiset ovat niin kovin helppo tulkintaisia aina olleet.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi yksi