Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka kehtaatte nauraa päin naamaa aikuiset ihmiset?

Vierailija
07.11.2016 |

Sinä "ihana" kaljupää mies homssuisen vaimosi kanssa, jotka nauroitte rumalle naamalleni takanani. Vaimo sentään tajusi kääntää turpansa pois kun näki että huomasin, mutta sinä - sinä keski-ikäinen kaljupää mies jäit nauramaan ja tuijottamaan. Käänsin sinulle selkäni, hetken päästä käännyin uudelleen ja sinä se jaksoit tuijottaa ja irvailla itseksesi.

En mahda sille mitään että olen ruma. Olen kuitenkin myös ihminen, jolla on tunteet. Ja kyllä, kyllä se satuttaa kun vuodesta toiseen aikuiset ihmiset jaksavat kommentoida, nauraa, osoitella, ikäänkuin en olisi ihminen lainkaan.

Et tiedä mitä teen työkseni, mutta muistan naamasi jos ikinä sinulla on varaa tarvita minun palvelujani. Silloin on maksun paikka.

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
07.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelitko, että kyseinen "kaljupää mies" lukee tätä palstaa, koska kohdistit kirjoituksesi hänelle?

Vierailija
2/26 |
07.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko sossu?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
07.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niiiin tuttua, mutten enää jaksa välittää vaikka samaa mietinkin kuin sinä, miten joku kehtaa. Mutta vika on heissä, ei sinussa.

Vierailija
4/26 |
07.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Roskasakkia on valitettavasti olemassa. Voimia ap. <3

Vierailija
5/26 |
07.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävää että olet joutunut kokemaan tuollaista kohtelua. Jokainen on kaunis omalla tavallaan... ei ole olemassa ulkoisesti rumia ihmisiä, vain erilaisia. Maailma on pullollaan ihmisiä, jotka elävät omassa harhaisessa kuplassaan ja luulevat että heillä on varaa arvostella toisia.

Ei kannata kuunnella pohjasakan huuteluita, he osoittavat käytöksellään vain oman typeryytensä ja sisäisen hirviönsä. Muista että huutelu perustuu heikkoon itsetuntoon. Unohda idioottien mielipiteet.

Vierailija
6/26 |
07.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pahoillani puolestasi! En ole koskaan ymmärtänyt mikä vika ihmisissä on, jotka nauravat ja pilkkaavat muita ihmisiä. Jotain heissä on pahasti vialla.

Vierailija
7/26 |
07.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tuli joku nainen joskus sanomaan Hesen jonossa, että älä päästä lapsias tohon kuntoon. Ei siinä mitään, sen tiesi heti, että naisella ei ole asiat yhtä hyvin kuin itsellä. Sääliksi kävi.

Vierailija
8/26 |
07.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli mitä tapahtui? Sanoiko ne nauravansa kasvoillesi?

Vierailija
9/26 |
07.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noita löytyy niin paljon, että tuollaiset ihmiset kannattaa jättää omaan arvoonsa. Jos joku saa kiksejä naureskelemalla toisen olemukselle tai ulkonäölle (joka ei tarkoituksella yritä olla sellainen, mitä vahingossa saattaa viestittää), niin niillä viiraa ihan tarpeeksi päästä omasta takaa, ettei siitä kannata ottaa itseensä.

Samaan sakkiin kuuluvat myös ne, jotka naureskelevat niille ylipainoisille, jotka tosissaan ovat halunneet lähteä muokkaamaan itseään hoikemmaksi salia tai vaikkapa vain kävelylenkkiä hyödyntäen.

Ihmisillä on joku Hitler-kompleksi, joilla he pyrkivät lyttäämään ns. omasta mielestään alempiarvoisemmat rakoon tavalla tai toisella. Kyllä, minulle on naureskeltu monet kerrat ja naureskellaan edelleen. Ennen se kävi itsetunnon päälle ja melkein sai henkisen yliotteen, että "eipä itsensä parantaminen taida auttaa ollenkaan, antaa olla". Sen jälkeen huomasin, että minkä hemmetin takia annan vieraitten ihmisten hallita omaa elämääni ja nyt jätän lähes täysin huomiotta. Toisaalta jos taas sitä jatketaan ja jatketaan saman henkilön toimesta, niin kuittailen kyllä takasin niin että tuntuu. En anna enää muiden kävellä ylitseni.

Vierailija
10/26 |
07.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä sä tiedät mille ne nauroi?

Vierailija
11/26 |
07.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä sinun naamassasi niin silmiinpistävää sitten on? Iso luomi tai syyliä? Päivittäin näkee vähemmän kauniita ihmisiä, eikä naurata yhtään.

Vierailija
12/26 |
07.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wt-porukasta ei kannata välittää. Ne nauraa kaikelle, itseään paremmillekin, peittääkseen heikkoa itsearvostustaan.

Vierailija
13/26 |
07.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua jotenkin hämmentää tämä herkkyys, jolla antaudutaan vieraiden ivalle. Ei sillä, olen itse ihan yhtä altis varmaan, vaikka mua ei ole koskaan ilkuttu. Mutta sellaiset, kun vaikka lapsi on kitissyt kaupassa tms. Tai joku mököttää käytävällä ostoskärryjen takana kun ei osaa mitään ääntä päästää, että huomaisin hänet ja päästäisin ohi, ja jostain käsittämättömästä syystä otan siitä tarjottua syyllisyyttä vastaan, vaikka hyvin ymmärrän että tyypillä täytyy olla muitakin ongelmia jos yhdet ostoskärryt riittäävät hänet nujertamaan.

Mutta siis, kun miettii miten typeriä ja ilkeitä ihmisiä maailmassa ihan varmasti täytyy olla, niin onhan se oikeastaan pieni ihme, että niinkin häiriöttä tuolla saa kulkea.

Jotenkinhan tuo olisi jopa lähes liikuttavaa tuollainen ryhmähengen luominen kahden pösilön välille, jos ei ottaisi huomioon, että kohde on kuulolla. Ajattele, ovat niin hölmöjä, että tekevät ulkona samaa kuin kotona telkkarin ääressä. Pakko heidän on ihan itse nostaa omaa häntää, kun ei sitä kukaan muu tee. Jos muita keinoja ei riitä, niin onhan se kamalan surullista. Oikeastaanhan tuollaisille pitäisi määrätä ulkonaliikkumiskielto. Kurssitettaisiin ja ripitettäisiin vähän, ja sitten päästettäisiin valvottuun koevapauteen kokeilemaan elämää ihmisiksi.

Vierailija
14/26 |
07.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh, kaljut on itse rumia. Eli ei pitäisi olla varaa naureskella :-)

Vierailija
15/26 |
07.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas on asperger-sossurotta esiintymässä toisena henkilönä. Ei kukaan pidä itseään rumana

Vierailija
16/26 |
07.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet todella sairas ihminen. En ymmärrä, miten ikinä sen raiskauksen jälkeen olet pystynyt kestämään itseäsi. Olet kirjoittanut haluavasi tappaa teini-tyttöjä ja runkkaat kuolleille teineille. Tässä on niin sairas ihminen,ettei edes vankila häntä paranna.

Vierailija
17/26 |
07.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittajalla on paha itsetunto-ongelma. Ilmeisesti  aivopesty jo  lapsuudenperheessä kuvittelemaan että on ruma. PItkäkestoinen terapia voi auttaa.

Ei ne sulle nauraneet. Sä olet nobody,

Vierailija
18/26 |
07.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kasvoissa toisella puolella ja kaulan alueella arpia palovammoista. Selkeästi näkyviä eikä tosiaan mitenkään sieviä... Monesti edelleen jaksaa ihmisten idioottimaisuus yllättää, vaikka nahka on jo aika niin paksu, etten loukkaannu kommenteista.

Kerran kaupassa vieressäni seisoi mies ja kun käännyin mennäkseni hänen ohitseen, hän näki arpeni. "No huh! Luulin sua jo nätiksi!"

Samaten miljoona kertaa ventovierailta kuultu "mikset meikkaa noita piiloon?", " eikö noita voi leikata?, "hirveen näkönen!", "laita pussi päähän!" ja sitä rataa...

Lapset kyselee ja kommentoi usein, mutta se ei ikinä haittaa ja lasten kanssa juttelen mielellään ("äiti, miks ton tätin naama on tollanen? ÄITIIII? MIKS SSSSSSSH?" :D)

Ei ole muuten kukaan ikinä nauranu....

Vierailija
19/26 |
07.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua jotenkin hämmentää tämä herkkyys, jolla antaudutaan vieraiden ivalle. Ei sillä, olen itse ihan yhtä altis varmaan, vaikka mua ei ole koskaan ilkuttu. Mutta sellaiset, kun vaikka lapsi on kitissyt kaupassa tms. Tai joku mököttää käytävällä ostoskärryjen takana kun ei osaa mitään ääntä päästää, että huomaisin hänet ja päästäisin ohi, ja jostain käsittämättömästä syystä otan siitä tarjottua syyllisyyttä vastaan, vaikka hyvin ymmärrän että tyypillä täytyy olla muitakin ongelmia jos yhdet ostoskärryt riittäävät hänet nujertamaan.

Mutta siis, kun miettii miten typeriä ja ilkeitä ihmisiä maailmassa ihan varmasti täytyy olla, niin onhan se oikeastaan pieni ihme, että niinkin häiriöttä tuolla saa kulkea.

Jotenkinhan tuo olisi jopa lähes liikuttavaa tuollainen ryhmähengen luominen kahden pösilön välille, jos ei ottaisi huomioon, että kohde on kuulolla. Ajattele, ovat niin hölmöjä, että tekevät ulkona samaa kuin kotona telkkarin ääressä. Pakko heidän on ihan itse nostaa omaa häntää, kun ei sitä kukaan muu tee. Jos muita keinoja ei riitä, niin onhan se kamalan surullista. Oikeastaanhan tuollaisille pitäisi määrätä ulkonaliikkumiskielto. Kurssitettaisiin ja ripitettäisiin vähän, ja sitten päästettäisiin valvottuun koevapauteen kokeilemaan elämää ihmisiksi.

Huomaa kyllä ettei sinua ole ilkuttu. Ap kirjoitukseen voi samaistua kuka vain, jonka ulkonäössä on jokin selkeä 'vika'. Ei sitä voi verrata mitättömyyksistä mielensä pahoittamiseen, jolle uhraat suurimman osan viestistäsi. Tahallisen loukkaamisen tarkoitus on loukata, ja sen se tekee.

Vierailija
20/26 |
07.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaxuhalit. <3

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi yhdeksän