Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko ketään muuta, jota Saara Aalto EI ärsytä? Millainen olet?

Vierailija
07.11.2016 |

Minua ei yhtään ärsytä. En ole elämässäni fanittanut ketään, enkä häntäkään fanita. Mutta ei hän minusta ole sen enempää outo kuin muovinenkaan. Hän vain on tuollainen. Jokainen saa olla oma itsensä. Ei se ole minusta pois.

Kommentit (50)

Vierailija
41/50 |
07.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdentekevää, en seuraa tuota ohjelmaa enkä iloitse tai itke sen tapahtumista.

Vierailija
42/50 |
07.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ärsytä. Musiikki on intohimo ja elämä itselleni, sitäkin opiskellut ja lahjakkaita ihmisiä on ihanaa seurata. En fanitaa Saaraa, vaan musiikkia ylipäänsä, kaikissa lajeissa. Saara on hieno laulaja ja siitä on kehittynyt koskettava tulkitsija.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/50 |
07.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ärsytä. Likka rupee olemaan jo  nyt eilisen uutinen. Mediakin kyllästynyt?

Joo tosi kyllästynyt, kun eilenkin oli Iltiksessä liveseuranta lähetyksestä minuutti minuutilta!

Ok. Ei kuulu minun valtamedioihin niin en voinut tietää. Ei vaan ole samalla tavalla otsikot osuneet silmiin, eikä uutislähetyksissä korviin.

Vierailija
44/50 |
07.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä luulen että Saara-vihaajat on entisiä koulukiusaajia ja nykyisiä työpaikkakiusaajia, kun taas Saaran puolustajista löytyy ne kiusatut. Saarastakin huomaa että hän on joutunut kokemaan kiusaamista elämässään :(

Tuhkehtukaa jo siihen kiusaamiseen ja lakatkaa käyttämästä sitä pirun huonona tekosyynä kaikkeen epäonnistumiseennne.

Vierailija
45/50 |
07.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ärsytä, koska en tiedä, kuka on Saara Aalto

Minulla oli sama tilanne. Näin hänen nimensä palstalla ja ihmettelin, kuka hän on. Googlaamalla minulle selvisi, että hän esiintyy Britannian X Factor -laulukilpailussa. Kuuntelin hetken hänen lauluaan.

Muuta en tiedä.

Toivottavasti hän menestyy.

Vierailija
46/50 |
07.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttää, että jatkuvasti mollaa Suomen imagoa ulkomaiden mediassa.

Muutenbmulle koko tyyppi aivan sama.

Vierailija
47/50 |
07.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen X-Factoria en tiennyt kuka Saara Aalto on (kuuntelen ihan erilaista musiikkia enkä katso Voicea ja X-Factoria ja mitä näitä on). Nyt kun hänestä on ollut lehdissä koko ajan, katsoin youtubesta muutaman videon. Ei hän ärsytä mua mitenkään erityisesti. Laulajana ihan hyvä ja lahjakas, hienoa että hän saa julkisuutta X-Factorissa ja toivottavasti pääsee luomaan kansainvälistä uraa. Sen sijaan musta Saaran taustatiimiä ja "manageria" kohtaan esitetty kritiikki on ollut ihan asiasta, ja vaikka Saara itsessään tai hänen musiikkinsa ei ärsytä nyt on alkanut  ärsyttää tosissaan nämä Saaran julkisuudessa antamat lausunnot, kiukuttelu Samu Haberin antamista tosi asiallisista ja hyvistä neuvoista, ja se että jatkuvasti on tuotava esille että häntä ei arvostettu Suomessa ja toisaalta nyt myös se että ulkomaalaisena hänellä on vaikeaa Britanniassa. Noita lausuntoja pitäisi kyllä miettiä tarkasti, ei voi mennä möläyttelemään ihan mitä tahansa nyt kun on jatkuvasti julkisuudessa ja jokaista lausuntoa seurataan. Noilla lausunnoilla alkaa helposti ärsyttää vaikka Saara itse laulajana tai persoonana ei muuten olisi koskaan ärsyttänyt. Kuten mulle on juuri viime päivinä käynyt.

Vierailija
48/50 |
07.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen valehtelija, joka ei paljasta oikeita mielipiteitään, kuin anonyyminä netissä, muuten olen olevinani aina samaa mieltä kuin kaikki muutkin.

#unelma #punavihreäkupla

Tuntuu että jopa suomettumisen aikaan ihmiset saivat olla asioista vapaammin mitä mieltä tahansa, nyt on vain yksi totuus.

Vierailija
49/50 |
07.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä luulen että Saara-vihaajat on entisiä koulukiusaajia ja nykyisiä työpaikkakiusaajia, kun taas Saaran puolustajista löytyy ne kiusatut. Saarastakin huomaa että hän on joutunut kokemaan kiusaamista elämässään :(

Tuhkehtukaa jo siihen kiusaamiseen ja lakatkaa käyttämästä sitä pirun huonona tekosyynä kaikkeen epäonnistumiseennne.

Miten esimerkiksi Saara on epäonnistunut? Sitä paitsi, kiusaajat voivat olla työelämän onnistujia, mutta harvemmin oman elämänsä onnistujia. Mun tuntemilla kiusaajilla ei oo asiat hyvin, he ovat jatkuvasti negatiivisia ja heidän yksityiselämässään tapahtuu paljon pahaa. Kuvittelevat, että purkamalla pahan olonsa toisiin ihmisiin voivat päästä siitä eroon. Ei se vaan mene niin, huono energia ja huonot asiat seuraavat toisiaan. Karma is a bitch. Toivon että säkin kasvaisit ihmisenä vielä joku päivä.

Vierailija
50/50 |
07.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noi lausunnot on ihan käsikirjoitettuja. Pitää saada x-factoriin nyyhkytarina kuinka tullaan köyhästä ja ilkeästä maasta ihanaan Britanniaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan viisi