Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko ketään muuta, jota Saara Aalto EI ärsytä? Millainen olet?

Vierailija
07.11.2016 |

Minua ei yhtään ärsytä. En ole elämässäni fanittanut ketään, enkä häntäkään fanita. Mutta ei hän minusta ole sen enempää outo kuin muovinenkaan. Hän vain on tuollainen. Jokainen saa olla oma itsensä. Ei se ole minusta pois.

Kommentit (50)

Vierailija
21/50 |
07.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on elämä.

Vierailija
22/50 |
07.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ärsytä minuakaan. Ei kyllä kiinnostakaan pahemmin... en katso sitä x-factoria ja tämä on eka Saara Aalto-keskustelu, minkä avasin. Ihan kiva, että on päässyt noinkin pitkälle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/50 |
07.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ärsytä. Likka rupee olemaan jo  nyt eilisen uutinen. Mediakin kyllästynyt?

Joo tosi kyllästynyt, kun eilenkin oli Iltiksessä liveseuranta lähetyksestä minuutti minuutilta!

Vierailija
24/50 |
07.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi huonosti henkisesti. Sitähän se on jos toivoo muille pahaa ja ärsyyntyy Saarasta, kun se ei ole kenenkään lähipiirissä niin ei tarvitse katsoa eikä kuunnella. Ikää mulla 51v.

Vierailija
25/50 |
07.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksinkertaisesti ihmisillä itsellään on ongelmia kun näkevät menestyvän ihmisen.

T.Saarasta ylpeä suomalainen

Vierailija
26/50 |
07.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ärsytä. Aiemmin en ehkä kuitenkaan niin pitänyt, kun biisit eivät vain kolahtaneet. Silloinkaan ei ärsyttänyt. Nyt X-factortaipaleella olen monista esityksistä tykännytkin. Toivon, että Saara menestyy.

Vierailija
27/50 |
07.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se muakaan ärsytä tai oikeestaan herätä mitään suuria tunteita. Toki silti toivon et menestyy kisassa, toivon menestystä kaikille suomalaisille. Eilen katoin ekaa kertaa youtubesta nuo sen x-factor esitykset nopsaa, ihan ok mutta en osaa sen kummemmin taas arvostella kun en oo nähnyt muiden esityksiä, en siis tiedä kisan tasoa. En oo ikinä innostunut näistä laulukilpailuista kauheesti, voiceakaaan en oo kattunut ikinä yhtä kokonaista kautta.

Sitä oon ihmetellyt et täällä on 100 keskustelualoitusta ko henkilöstä niin puolesta kuin vastaan, ajattelinpa nyt itsekin vastata yhteen.

Vierailija
28/50 |
07.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ärsytä, eikä ärsytä Sara Forsbergkään. Minua on aina surettanut se, miten niin monet inhoavat kaikkea ja kaikkia ja ärsyyntyvät kaikesta samaan tahtiin.

Se on se oma paha olo, ei olla onnellisia. Pitää sitten löytää syy muista ihmisistä. Yksikään tällainen av- mamma ei mahtuisi mun elämään.

Vierailija
29/50 |
07.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saara vaikuttaa ihanalta ja herkältä tyypiltä :) Mä oon tämmöinen erikoinen taiteilijasielu itsekin ja olen huomannut jakavani ihmisten mielipiteitä. Ehkä noin 70% ihmisistä ei tykkää musta. Itse en vihaa ketään juuri koskaan. Jonkun pitää kohdella mua todella töykeästi että alan ärsyyntymään hänestä. En ärsyynny kenestäkään vain pärstäkertoimen perusteella.

Vierailija
30/50 |
07.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en usko, että Saaraa niin hirveästi vihataan. Muutama heitteri riittää, mikäli ovat aktiivisia somessa. Minäkin saisin halutessani tänne tunnissa vaikka kuinka monta kymmentä vihakirjoitusta halutessani- ja näin taitaa Saaran vihaajat juurikin tehdä.

Aikoinaan Tuksu sai samankaltaista haukkumista- siinäkin joku fanaattinen hullu perusti jopa jonkin sivuston, jossa keksimällä keksi mitä sairaampia tarinoita ja levitteli niitä. Itse toivoisin, että ihmiset oppisivat paremmin lukemaan ja ymmärtämään mediaa ja somea ylipäätään- kuka vaan voi kirjoittaa mitä vaan- ja tämä tulisi tiedostaa ja pitää mielessä.

Vierailija
31/50 |
07.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä myös yksi kannustaja. Hienosti laulaa, vaikka kappaleet ennen x-factoria olleet melko tylsiä. Tänään lauloi pudotusuhan alla aivan mielettömän hienosti. N 35

Vierailija
32/50 |
07.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän kaikki sen tietää että kateus ja oma paha olo johtaa siihen että

et voi sietää sellaisia ihmisiä joilla on hyvä olo ja kaikki sujuu kuin tanssi.

Vierailija
33/50 |
07.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä ehtii virittäytyä Britannian telkkarin Itv:lle katsomaan kun Saaraa haastatellaan. Alkaa ihan juuri. Filmon:lta näkee:)

Vierailija
34/50 |
07.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jo VoF-kisassa vuosia sitten Saara erottui äänellään ja taidollaan. Ihmettelin mielessäni, miksi hän ei myöhemmin päässyt  Suomessa kunnolla esiin kaikkien honotus-, kimitys-, lapsenääni-  ja kähinälaulajattarien sijasta. X Factorissakin Saara edustaa aivan toista taito- ja kykytasoa kuin kilpailijansa. Siitä saamme olla vain iloisia ja ylpeitä. Mikä suominaisen menestymisessä ärsyttäisi ketään paitsi kadeihmisiä ja kaljakaraokeja.

Vierailija
35/50 |
07.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttää nää kaikki keskustelut Saara Aallosta. Kun koko av- palsta alkaa olemaan pelkkää Saara Aaltoa. Ja joo, ei oo pakko lukea ketjuja jotka ei kiinnosta sen tiedän mutta silti ärsyttää. Saara ei ärsytä tai herätä muitakaan tunteita ja siksi ihmettelen miten jotkut jaksaa keuhkota hänestä sivutolkulla hyvässä tai pahassakaan.

Vierailija
36/50 |
07.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä. Mielestäni olen ihan tavallinen, en katso tuon tyyppisiä ohjelmia joten ei ole tietoa millainen Saara on artistinia tai ihmisenä. Lehtijuttujakaan hänestä en ole lukenut. Ainoastaan se vähän ärsyttää kun nyt on jatkuvasti Saara sitä ja Saara tätä juttuja, mutta sehän ei ole hänen vikansa.

Vierailija
37/50 |
07.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saara vaikuttaa ihanalta ja herkältä tyypiltä :) Mä oon tämmöinen erikoinen taiteilijasielu itsekin ja olen huomannut jakavani ihmisten mielipiteitä. Ehkä noin 70% ihmisistä ei tykkää musta. Itse en vihaa ketään juuri koskaan. Jonkun pitää kohdella mua todella töykeästi että alan ärsyyntymään hänestä. En ärsyynny kenestäkään vain pärstäkertoimen perusteella.

Älä ärsyynny vaan heivaa elämästäsi ikävät ihmiset.

Vierailija
38/50 |
07.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ärsytä. Vaikuttaa mukavalta ja Aidolta ihmiseltä. t.ihan tavallinen ihminen

Vierailija
39/50 |
07.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä ärsyynny vaan heivaa elämästäsi ikävät ihmiset.

Ei voi heivata työ- ja koulukavereita :/

Vierailija
40/50 |
07.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä luulen että Saara-vihaajat on entisiä koulukiusaajia ja nykyisiä työpaikkakiusaajia, kun taas Saaran puolustajista löytyy ne kiusatut. Saarastakin huomaa että hän on joutunut kokemaan kiusaamista elämässään :(

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi neljä