Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko ketään muuta, jota Saara Aalto EI ärsytä? Millainen olet?

Vierailija
07.11.2016 |

Minua ei yhtään ärsytä. En ole elämässäni fanittanut ketään, enkä häntäkään fanita. Mutta ei hän minusta ole sen enempää outo kuin muovinenkaan. Hän vain on tuollainen. Jokainen saa olla oma itsensä. Ei se ole minusta pois.

Kommentit (50)

Vierailija
1/50 |
07.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama. Ei hän ärsytä minua, eikä mielestäni ole teennäinen. Toivon, että hän menestyy. :)

Vierailija
2/50 |
07.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi valittaisin asioista, joille en voi mitään ja joka on turhaa. Käytän energiani mielummin asioihin mihin voin vaikuttaa. Kuten vaikka omaan hyvään oloon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/50 |
07.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pärjää tai ei pärjää ihan sama mulle

Vierailija
4/50 |
07.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ärsytä, eikä ärsytä Sara Forsbergkään. Minua on aina surettanut se, miten niin monet inhoavat kaikkea ja kaikkia ja ärsyyntyvät kaikesta samaan tahtiin.

Vierailija
5/50 |
07.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ärsytä millään tavoin. En ole Saaran nähnyt (tv:ssä siis, en ilmi elävänä) esiintyvän kuin muutaman kerran, mutta ei nostattaisi tunteita, vaikka näkisin päivittäinkin. Vaikka en häntä aktiivisesti seuraa, toivon tietenkin hänelle kaikkea hyvää.

Ja millainen olen? Tavallinen keski-ikäinen toimistotäti, luonteeltani hiljainen ja rauhallinen taiteen ja kirjallisuuden ystävä.

Vierailija
6/50 |
07.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ärsytä. En fanita (ketään), mutta olen katsonut esityksiä. Hienoa, että on pärjännyt ja toivottavasti luo uraansa laulajana.

Vierailija
7/50 |
07.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko joku jota Saara ärsyttää? Ei kai!

Vierailija
8/50 |
07.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ei Saara ärsytä tippaakaan. Toivon hänelle menestystä. Vaikken aktiivisesti seuraakaan hänen esityksiään, on hienoa että kerrankin joku suomalainen laulaja menestyy ulkomailla. Ihmettelen kovasti sitä miksi häntä niin kovasti esim. täällä arvostellaan.

T: nainen 37-v

Vierailija
9/50 |
07.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitenkään erityisen suuresti ihastuta, eikä ainakaan millään lailla vihastuta. Arvostan kunnianhimoista ja eteenpäin pyrkivää asennettaan ja niin toivon menestystä.

Ja eikös jo saanut kirjoitettua jonkinlaisen sopimuksenkin liittyen managerointiin tms.?

Eli terveiset vaan niille, joiden mielestä, "hän on niin ruma, ärsyttäväsuinen, muovinen ja teennäinen, eikä osaa laulaa, vaan kirkuu" :O Mites noi Simonit ja Nicolet, kun puhuvat jotain ihan muuta??? :D

Mä kokisin, että ennemminkin varautunut. Tuli kaapista ja ollut ikuinen kakkonen, vaikka aineksia olisi. Haukkumalla ei ainakaan ketään kannusteta. Mikä helvettiä tympeitä ja aina niin negatiivisia ihmisiä vaivaa???

Vierailija
10/50 |
07.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ärsytä, koska en tiedä, kuka on Saara Aalto

11/50 |
07.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ärsytä eikä kauheasti kiinnostakaan.

Vierailija
12/50 |
07.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ärsytä. Päin vastoin tykkään kovasti. Luen kaikki uutiset ja seuraan Saaraa instassa.

Vierailija
13/50 |
07.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ärsytä. Olen helkutin ylpeä. Asun Keski-Euroopassa ja seuraan innolla Saaran menestystä. Ihmettelen häneen kohdistuvaa suomalaisten kritiikkiä. Ettekö ole ylpeitä??!

Vierailija
14/50 |
07.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ärsytä yhtään, koska en ole kiinnostunut koko tyypistä. En ole nähnyt yhtäkään esiintymistä tai lukenut yhtäkään haastattelua koska EI KI. Hieno juttu toki hänelle, mutta minua asia ei liikuta pätkän vertaa.

Vierailija
15/50 |
07.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ärsytä. En seuraa X-factoria enkä ole Saaran biisejäkään kuullut, vain sen Let it gon, mutta Saara on nätti tyttö enkä ymmärrä miksi hirveät haukkumiset aina tälläkin palstalla.

Vierailija
16/50 |
07.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ärsytä. En ollenkaan ymmärrä miksi ärsyttäisi, todella lahjakas ja on tehnyt paljon työtä päästäkseen eteenpäin. Lämpöäkin hänen esiintymiseensä on tullut paljon sitten Vof-aikojen. Ei laula mun tyylistä musiikkia, joten en sillä tavalla "fanita", mutta todellakin toivon hänelle menestystä ja kaikkea hyvää! Uskon, että nyt hänelle aukeavat ovat kansainväliseen uraan. Olen keski-ikäinen perheenäiti ja yrittäjä ja kuuntelen paljon musiikkia.

Vierailija
17/50 |
07.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen Saarasta ollut aina että VAU miten taitava jo silloin kun kilpaili Suomessa.

Minkälainenko olen, hyväksyn erilaiset ihmiset ja se on mielestäni rikkaus. Olen aina arvostanut eri taiteenlajeja ja jos joku on jossain mielestäni hyvä niin arvostan häntä ja osaamistaan.

En äänestä vaikka "fanitan". Olin itse kouluaikoinani se "kympin tyttö".

Vierailija
18/50 |
07.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ärsytä. Likka rupee olemaan jo  nyt eilisen uutinen. Mediakin kyllästynyt?

Vierailija
19/50 |
07.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ärsytä. Kunnioitan kovaa työtä jota on tehnyt ja tekee parhaillaankin.

Vierailija
20/50 |
07.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni hän on teennäisen oloinen, mutta ei hän minua ärsytä. Onnea ja menestystä vaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kaksi