Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Eksä on löytänyt itselleen uuden naisen. Ja kaikki periaatteet on unohtuneet.

Vierailija
06.11.2016 |

Oon oikeesti vähän järkyttynyt. Kuulin yhdeltä yhteiseltä ystävältä, että eksä on löytänyt itselleen naisen, jolla on lapsia. Siis meidän parisuhde loppui siihen, kun eksä ei halunnut lapsia ja minä taas olisin halunnut... JA kaiken kukkuraksi eksä oli myös aina periaatteesta avioliittoa vastaan (sen olisin voinut hyväksyä mutta en sitten tuota lapsiasiaa) ja nyt kuulemma eksäni harkitsee jopa tuon naisen kosimista! En voi tajuta, miten voi ihminen muuttua tuolla tavalla :/ Eikä meidän erostakaan ole vielä vuotta kauempaa. En vaan käsitä, mitä ihmettä?!

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
06.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä se rakkaus teettää. Epäilen sua kyllä vahvasti provoksi koska tiedät kyllä syyn miksi mies noin toimii. Enkä usko että oikeasti haluaisit oikeen rypeä siinä muitten mammojen avustuksella.

Vierailija
2/28 |
06.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin käy aika usein. Tuolloin se eksä ei ole ollut rehellinen. Hän ei ole kertonut, ettei halua lapsia sen silloisen puolison kanssa eikä naimisiin hänen kanssaan, mutta kun se ns. oikea löytyy, niin jopa vain haluaa molempia.

Tuota en ihan heti kyllä usko, että ihmiset kertovat kovin avoimesti vapaasti eteenpäin kerrottavaksi (suomeksi juoruttavaksi), että harkitsevat kosivansa. Eikö se yleensä oteta ekana puheeksi sen kanssa, jota kositaan? Ei kaveripiirissä tai  sukulaisille, että meinaan tässä piakkoin kosia. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
06.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin exä ei halunnut lapsia tai naimisiin sinun kanssasi...

Vierailija
4/28 |
06.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitä se rakkaus teettää. Epäilen sua kyllä vahvasti provoksi koska tiedät kyllä syyn miksi mies noin toimii. Enkä usko että oikeasti haluaisit oikeen rypeä siinä muitten mammojen avustuksella.

Mutta kyllä meilläkin oli rakkautta.... Meillä oli hyvä suhde kaikin puolin, vain se lapsiasia hiersi. Ja lopulta meidät erotti. Eikä kai toisen lapsia nyt voi mitenkään verrata omiin? Jos eksä ei halunnut edes omia, miten ihmeessä sellainen ihminen nyt hyväksyy toisen lapset elämäänsä.

Vierailija
5/28 |
06.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä et ollut se oikea.

Vierailija
6/28 |
06.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noin käy aika usein. Tuolloin se eksä ei ole ollut rehellinen. Hän ei ole kertonut, ettei halua lapsia sen silloisen puolison kanssa eikä naimisiin hänen kanssaan, mutta kun se ns. oikea löytyy, niin jopa vain haluaa molempia.

Tuota en ihan heti kyllä usko, että ihmiset kertovat kovin avoimesti vapaasti eteenpäin kerrottavaksi (suomeksi juoruttavaksi), että harkitsevat kosivansa. Eikö se yleensä oteta ekana puheeksi sen kanssa, jota kositaan? Ei kaveripiirissä tai  sukulaisille, että meinaan tässä piakkoin kosia. 

No sekin muuten vielä, että kukaan eksän kavereista ei ole vielä kertaakaan edes tavannut sitä naista! Tai no, ei ainakaan kukaan meidän yhteisistä kavereista. Sitäkin ihmettelen....

Vierailija
7/28 |
06.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä se tosirakkaus teettää, ollaan valmiita joustamaan ja nähdään asiat uudessa valossa.

8/28 |
06.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä jouduin aikamoiseen ryöpytykseen, kun mieheni - vannoutunut poikamies, muutti kanssani yhteen ja olimme naimisissa vuoden sisään. Muutamat naiset, joiden kanssa hänellä oli ollut fwb-tyyppistä juttua olivat melkoisen katkeria, koska olivat itse osoittaneet halua sitoutua ja mies ei halunnut. Jos en tietäisi paremmin, niin sanoisin että Ikis on yksi näistä naisista, sen verran pahaa tekstiä kuulin mm. ikäerostamme. 

Sinussa ei ole yhtään mitään vikaa ap, joidenkin ihmisten luonteet vain sopivat paremmin yhteen kuin toisten.    Eikä siinä ole mitään väärää muuttaa mieltään, jos löytää oikean ihmisen. Jos hän katsoi kykenevänsä lasten kasvattajaksi sen kyseisen naisen tuella?

Vierailija
9/28 |
06.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta kyllä meilläkin oli rakkautta.... Meillä oli hyvä suhde kaikin puolin, vain se lapsiasia hiersi. Ja lopulta meidät erotti. Eikä kai toisen lapsia nyt voi mitenkään verrata omiin? Jos eksä ei halunnut edes omia, miten ihmeessä sellainen ihminen nyt hyväksyy toisen lapset elämäänsä.

Outo ajatusmaailma sinulla. Mieheni on vela, mutta pitää lapsistani ja tulee mahtavasti toimeen heidän kanssaan. "Eikä kai toisen lapsia nyt voi mitenkään verrata omiin?" No ei voikaan. Sehän siinä juuri onkin. Niissä omissa lapsissa on miljoona kertaa enemmän työtä, vastuuta, rahanmenoa jne jne jne.

Vierailija
10/28 |
06.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ettei halua omia lapsia ei tarkoita että vihaisi lapsia. Toisen lapsista ei tarvitse ottaa samaa loppuelämäksi sitovaa vastuuta vaikka yhdessä eläisikin, itsekin lapsettomana naisena olen ollut tuollaisessa parisuhteessa.

Vierailija
11/28 |
06.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Edelleen! Sitä se rakkaus teettää!

Vierailija
12/28 |
06.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

HEL-NYC kirjoitti:

Minä jouduin aikamoiseen ryöpytykseen, kun mieheni - vannoutunut poikamies, muutti kanssani yhteen ja olimme naimisissa vuoden sisään. Muutamat naiset, joiden kanssa hänellä oli ollut fwb-tyyppistä juttua olivat melkoisen katkeria, koska olivat itse osoittaneet halua sitoutua ja mies ei halunnut. Jos en tietäisi paremmin, niin sanoisin että Ikis on yksi näistä naisista, sen verran pahaa tekstiä kuulin mm. ikäerostamme. 

Sinussa ei ole yhtään mitään vikaa ap, joidenkin ihmisten luonteet vain sopivat paremmin yhteen kuin toisten.    Eikä siinä ole mitään väärää muuttaa mieltään, jos löytää oikean ihmisen. Jos hän katsoi kykenevänsä lasten kasvattajaksi sen kyseisen naisen tuella?

No nyt se itku tuli. Sä sen puit sanoiksi mitä mä tunsin mutta en tunnistanut. Ja joo, kyllä nää kommentit on sattunu. Olisinkin provo mutta olinkin vain tyhmä.

Vierailija
13/28 |
06.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se ole mitenkään itsestäänselvää ettei olisi ollut rehellinen. Hyvin on voinut olla aiemmassa suhteessaan täysin rehellisesti sitä mieltä, ettei halua lapsia kenenkään kanssa. Ero ja muut mullistukset elämässä saavat ihmiset usein miettimään omia arvojaan ja valintojaan ja välillä sen seurauksena joidenkin asioiden osalta mieli muuttuu.  Ja muuttuuhan ne pikkuhiljaa eletyn elämän myötä muutenkin.

Vierailija
14/28 |
06.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

HEL-NYC kirjoitti:

Ja tarinan myöhempiä käänteitä kuultuaan ovat olleet hemmetin tyytyväisiä siihen, että mitään syvempää ei ole päässyt syntymään, mutta sä se vaan jaksat roikkua siinä pettäjämiehessäsi.

Vierailija
15/28 |
06.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

HEL-NYC kirjoitti:

Ja tarinan myöhempiä käänteitä kuultuaan ovat olleet hemmetin tyytyväisiä siihen, että mitään syvempää ei ole päässyt syntymään, mutta sä se vaan jaksat roikkua siinä pettäjämiehessäsi.

Ja ne naiset + muutama muu saa isoa nekkekyrpää aina silloin tällöin kun tilanne antaa myöten :)

Provohan tuo ämmä tosin on, sehän on täällä jo todettu kertaalleen.

16/28 |
06.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

HEL-NYC kirjoitti:

Ja ne naiset + muutama muu saa isoa nekkekyrpää aina silloin tällöin kun tilanne antaa myöten :)

Provohan tuo ämmä tosin on, sehän on täällä jo todettu kertaalleen.

Kovasti te yritätte provoa loukata. Ja se teidän toteamisennekin taisi mennä hiukan nolosti puihin...

Vierailija
17/28 |
07.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sitä tiedä miksi toimii noin. Sinuna nyt vaan uutta miestä etsimään, sinulla on hyvät mahdollisuudet saada se oma perhe vielä. Minulla on kaksi lasta ja ex-mies sekä tämän uusi nainen riesana. Alistavat meidän lapsia minkä ehtivät ja raha-asiat hiertää. Tarkoituksena savustaa ex-lapset pois silmistä selvästi mutta eihän ne katoa.

Vierailija
18/28 |
08.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän tunteen, kun olen kokenut tämän jo useamman naisen kanssa. Kyllä siinä tulee aika hyväksikäytetty olo. Kelkka kääntyy ihan päälaelleen toisen ihmisen kanssa, eikä tarvitse olla kyse edes puolisosta.

Vierailija
19/28 |
08.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hehe, mulla on tälläinen mies nykyään! Eksänsä halusi kovasti lapsia ja naimisiin, mutta miestä se vain ahdisti, ja sanoi jatkuvasti ettei halua kumpaakaan _ikinä_.

Minulla tosiaan on kaksi lasta jo, ja mies on heille kuin toinen isä, ja kovasti puhuu omista tulevista lapsistaan ja naimisiin menosta. Eksänsä kanssa ei vain yksinkertaisesti voinut kuvitella perustavansa perhettä, kun ei rakastanut sitä niin paljon.

Vierailija
20/28 |
08.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse naisena olin aina sitä mieltä että en halua lapsia enkä naimisiin, kunnes tapasin nykyisen.

Huomasin sen että kun se toinen on jo kokenut sen lapsen tuoman epävarmuuden ja kömpelyyden auttoi minua haluamaan lasta. Myös se että näin millainen isä hän on lapsellensa auttoi siinä päätöksen teossa, ei tarvitse pelätä millainen vanhempi sieltä kuoriutuu.

Eli minulla se että jo valmiiksi tiesin millainen kumpani on vastassa vanhemmuudessa auttoi omien pelkojen hälventämisessa ja valoi uskoa pärjäämiseen.

T. 10 vuotta naimisissa, yksi synnyttetty lapsi ja yksi joka asettui sydämeen asumaan heti alussa.