Eksä on löytänyt itselleen uuden naisen. Ja kaikki periaatteet on unohtuneet.
Oon oikeesti vähän järkyttynyt. Kuulin yhdeltä yhteiseltä ystävältä, että eksä on löytänyt itselleen naisen, jolla on lapsia. Siis meidän parisuhde loppui siihen, kun eksä ei halunnut lapsia ja minä taas olisin halunnut... JA kaiken kukkuraksi eksä oli myös aina periaatteesta avioliittoa vastaan (sen olisin voinut hyväksyä mutta en sitten tuota lapsiasiaa) ja nyt kuulemma eksäni harkitsee jopa tuon naisen kosimista! En voi tajuta, miten voi ihminen muuttua tuolla tavalla :/ Eikä meidän erostakaan ole vielä vuotta kauempaa. En vaan käsitä, mitä ihmettä?!
Kommentit (28)
Et vain ollut miehellesi se oikea. Minulla on kaveri, jonka mies ei halunnut "koskaan naimisiin eikä lapsia, ei taloa eikä mitään". Ainakaan eksänsä kanssa. Kun tapasi nykyisensä, eli kaverini, mies käänsi kelkan kertaheitolla! Kolme kuukauden päästä kihlat, vuoden päästä naimisiin, nyt heillä on jo se talo ja lapsikin. Mies on sanonut, että tämä kaverini vain oli hänelle se oikea.
Nyt katsotaan miten käy toiselle kaverilleni... Hänen nykyinen poikaystävänsä suostui kyllä pitkin hampain talon ostoon, mutta naimisiin ei sitten millään. Ikävä kyllä tuntuu, että kaverini on tälle miehelle vain "varalla" siihen asti, että se oikea tulee vastaan. :/
Se pitkä nuoruuden rakkaus on ollut se suhde, johon on nuoruuden tyrskyissä oksennettu omaa pahaa oloa ja aikuisuuden kasvukipuja. Nuorina ollaan myös periaatteellisia. Sitten seuraavan rakkauden sattuessa ollaankin jo lähempänä keski-ikää ja keskiluokkainen elämä naimisiinmenoineen näyttäytyykin järkevänä ratkaisuna. Ei siinä sen kummempaa.
Moni on täällä jo sulle sen sanonut, mutta sanon vielä. Eksäsi ei tosiaan halunnut niitä lapsia ja avioliittoa sinun kanssasi. Et ollut hänelle se valittu, mutta voit hyvinkin olla sitä jollekin toiselle. Jos erosta on vielä vähän aikaa, niin asia saattaa tuntua kipeältä, mutta usko pois, että ajan kanssa itsekin ymmärrät, miksi näin piti käydä. Todennäköisesti suakin odottaa joku oikeampi jossain, ellet ole jo häneen törmännyt.
Ja teidän yhteiset ystävät ei luonnollisestikaan halua kertoa uusia käänteitä sinulle, koska eivät halua, että sinuun enää lisää.
Kaikkea hyvää.
En pitäisi ketään salama-avioitujaa kauhean vakaana. Erityisesti jos aikasemmassa suhteessa avioliitto oli big no. Silloin tuollaiset salamahäät tuntuvat jopa kostolta exälle tai joltain epävakaalta vakuuttelulta uuden rakkauden paremmuudesta. Eri asia, jos vuosien jälkeen vasta häät.
Ap unohda exäsi ja keskity omaan tulevaisuuteesi. :)
Eihän tuossa ole mitään ihmeellistä. Ihmisten kanssa haluaa eri asioita. Sitäpaitsi moni lapsi syntyy naisen tahdosta mihin mies vain taipuu, että ei ne kaikki isätkään niin innokkaasti ole perhettä olleet perustamassa. On olemassa myös niitä ihan oikeita puolisoita joiden kanssa synkkaa ja on halua rakentaa koko elämä uusiksi. Itse tein lapset koska biologinen kello kilkatti, eikä kumppani ollut mun kannaltani kovinkaan sopiva. Luulen et monella näin. Sitten kohtasin sen "oikean" ja täytyy sanoa että puhutaan ihan eri asiasta. Meitä eivät ole mitkään murheet tai ongelmat nujertaneet, vaan päinvastoin, aina vaan rakkaus syvenee ja vahvistuu. Kyllä mieheilläkin taitaa monesti olla tunne siitä, millaisen ihmisen haluaa lastensa äidiksi... Ei sun kannata tuollaisia miettiä vaan mennä eteepäin omassa elämässäsi. Mies meni. Ei hänen elämänsä enää kuulu sulle., turhaan itseäsi kiusaat..
En ikinä ottaisi miestä, joka olisi edellistä tyttöystäväänsä "roikuttanut varalla". Ei kerro ukosta mitään kovin hyvää.
Monet sanovat että sitten kun rakastuvat oikeasti, haluavatkin naimisiin jne. Mä en usko, että se on aina sitä. Luulen että siihen sekottuu monesti myös uutuuden huuma, toive elämän mittaisesta suhteesta ja varmuudesta ja ehkä halu tehdä pesäero menneeseen, esim siihen aikaisempaa seurustelukumppaniin. Haluaa tehdä eri tavalla tällä kertaa, naimisiinmeno on ikään kuin vakuuttelua itselle, että kyllä tämä mirja nyt on aivan erilainen ja ihanampi kuin ulla, kun sen kanssa suostuin jopa naimisiinkin! Luulen että usein se on vähän sellainen viidenkympin kriisiin verrannollinen heittäytyminen. Ja ei, en ole itse tällainen katkera exä, jonka kanssa ei menty naimisiin. ;) Olen pelkkä sivusta seuraaja.