Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minulle tarjottiin juuri rahaa seksistä!

Vierailija
06.11.2016 |

Miten toimisit jos sinulle tarjottaisi rahaa seksistä? Toisaalta ajatus tuntuu väärältä, toisaalta helppo raha houkuttelisi. Tuskinpa tartun tarjoukseen, mutta mielenkiinnosta kyselen mielipiteitä.

Kommentit (40)

Vierailija
21/40 |
06.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suurin osa naisista on maksullisia tavalla tai toisella, vaikkeivät ottaisi maksua suoraan käteisenä.

Miten niin?

Koska kaikki naiset on lompakkoloisia jotka esim. seurustelee miesten kanssa ainoastaan jos miehellä on tarpeeksi rahaa maksaa naiselle kaikkea hienoa.

T: palstan naisvihamiehet

Vierailija
22/40 |
06.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö teillä ole omaa rahaa ämmät?? Kuinka joku voi edes ajatella noin alisteista tilannetta? Harrastaisin seksiä ilmaiseksi vähän kaikenlaisten mieesten kanssa mutta edes maailman komeimman kanssa en rahasta. Hyi helevtti. t. Itse tienaava nainen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/40 |
06.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran baarissa luokseni tuli vanhempi herrasmies puku päällä ja lätkäisi ensi töikseen käteeni 50 euron setelin. Sitten hän osoitti salin toisessa päässä seisoskelevaa kaveriaan, vanhempi pukuherra tämäkin, ja pyysi minua tulemaan heidän pöytäänsä. Rahan saisin kuulemma pitää, jos tekisin kaverille "palveluksen". Kun mies käänsi selkänsä ja lähti astelemaan kohti ystävänsä pöytää, minä käännyin kannoillani ja juoksin narikan kautta kiireesti ulos ja menin toiseen baariin. Seteli mukana. Jos kerran joku on noin hölmö, niin siitä sietää sitten vähän maksaakin.

Vierailija
24/40 |
06.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain jotenkin rivien välistä sellaisen vaikutelman, että puhuttaisiin satasista, ei kympeistä.

Vierailija
25/40 |
06.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Multa kyselty vielä kolmeysinä. Varmaan kysytään tulevaisuudessakin.

Siinäpähän luulevat.

Paras osti 1000€ arvoisen lahjan minulle, eikä saanut edes pillua.

T. Hyväkuntoinen hyvällä p*llulla

Vierailija
26/40 |
06.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä maksullisessa seksissä on väärää, jos se perustuu täysin kaikkien osapuolien vapaaehtoisuuteen ja omaan tahtoon?

Vastaus: ei mikään.

Se, että se ei perusty yhteiseen seksuaaliseen haluun vaan kauppasuhteeseen. Millainen mies kykenee yhtymään naiseen joka ei ole mukana pelkästä himosta?

Vierailija
27/40 |
06.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehkä antaisin..tosin mulla on niin suuri raskauden pelko että se rajottaa aika paljon mua.mielummin sitoudun rikkaaseen mieheen kuin harrastan irtoseksiä ja avioliiton kautta voi tienata paljon!

Vierailija
28/40 |
06.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljonko mies olisi maksanut?

Vierailija
29/40 |
06.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en myisi mistään hinnasta. En ole maksullinen millään tavalla, en suorasti tai epäsuorasti. Seksuaalinen hyvinvointini on tärkeämpää kuin mikään rahasumma. Rakastelen miehen kanssa, jos itseä haluttaa, ei rahan yms takia.

Vierailija
30/40 |
06.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä maksullisessa seksissä on väärää, jos se perustuu täysin kaikkien osapuolien vapaaehtoisuuteen ja omaan tahtoon?

Vastaus: ei mikään.

Se, että se ei perusty yhteiseen seksuaaliseen haluun vaan kauppasuhteeseen. Millainen mies kykenee yhtymään naiseen joka ei ole mukana pelkästä himosta?

Tässä on kyllä todella hyvä pointti.

Vierailija
31/40 |
06.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen itse suomi24 tarjonnut monille naiselle 500€ tai 300€ ihan vain kokeillakseni moniko suostuis. Ehkä yks 50:stä suostuis ja muutamia olen tavannutkin. Yks 19v sai lopulta 100€ lyhkäsestä autopanosta, ymmärsi että on aika amatööri näissä:D yks 5 lapsen äiti otti 200€:D

Mutta lopulta meillä äiti sanoi ettei oo enempää rahaa mun kalliisiin harrastuksiin ja naimisiinkin mentiin niin oli syy lopettaa.

Mies 31v

Vierailija
32/40 |
06.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

ootko muuten jotenkin erikoisen hyvännäköinen vai tarjotaanko rahaa ihan norminaisillekin?

Vierailija
33/40 |
06.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyvännäköinen varmaankin mutta tuskin mikään jumalainen kaunotar. Blondi, pitkä tukka, muodokas mutta en läski, enemmän pitkä kuin pätkä, semmoinen perusskandinaavin näköinen nainen.

Vierailija
34/40 |
06.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä suostuisin jos joku mulle ehdottais. Eihän se siitä kulu.

Vierailija
35/40 |
30.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai se pano pillussakin hyvältä tuntuu? Seksin lisäksi saa vielä rahaa, mikä on ongelma?

Vierailija
36/40 |
30.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle tarjottiin juuri kotitöitä. Seksistä ei ollut mitään puhetta. Tuskin uskallan kysyäkään...

Vierailija
37/40 |
30.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin alas en ikinä vajoa.

Vierailija
38/40 |
13.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

antaisit vaikka mulle puh.0451136575 mauno

Vierailija
39/40 |
13.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarjoan heti 3000 euroa. Yksi maksullinen nainen kieltäytyi kun näki minut vaikka tarjosin 2000 euroa.

Vierailija
40/40 |
13.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun olin vielä s24-treffeillä, mulle tarjottiin rahaa ainakin viikottain. Risteilyitä, muitakin lomamatkoja myös. Hassuin tarjous oli 500 euroa skype-puhelusta. Kaikki ohjasin mielestäni ystävällisesti niiden oikeasti maksullisten puoleen. Käsittääkseni siellä heitäkin on. Hölmöt eivät tajunneet, että annan ihan ilmaiseksi sille kenelle haluan ;)

Hyvä tyttö, villeistä vuosista hyötyy kaikki!