Minulle tarjottiin juuri rahaa seksistä!
Miten toimisit jos sinulle tarjottaisi rahaa seksistä? Toisaalta ajatus tuntuu väärältä, toisaalta helppo raha houkuttelisi. Tuskinpa tartun tarjoukseen, mutta mielenkiinnosta kyselen mielipiteitä.
Kommentit (40)
Riippuu hinnasta ja tarjoajasta. Jos mukavan näköinen, sopivan ikäinen (n.20-40v), niin kyllä pistäisin vakavaan harkintaan. Mistään parista kympistä en suostuisi mutta 200-300 olis jo oikeen käypä hinta.
Tosin sitten päästään taas siihen kohtaan, että miksi kuvailemani mies joutuisi maksamaan seksistä :D
Helposti antaisin, jos summa ois kohillaan.
En pidä seksiä kovin suurena juttuja. Palvelu se ois siinä misaä hiustenleikkuukin.
Kyseessä on siisti, ehkä noin viisikymppinen, työssäkäyvä mies. Toki siis itseäni vanhempi, reilustikin, mutta ei mikään ällö tyyppi. Ja varmasti maksaisi ok-hinnan. Siitä ei vielä keskusteltu tarkemmin, koska en osannut sanoa oikein mitään tarjoukseen, koska ei tällaista ole kohdalleni ennen osunut.
Jos oma aviomieheni antaisi rahaa, niin mikäpä ettei! :) mutta muilla ei pääsyä minuun mistään rahasummasta. Tää siis varatun tiukan, tiukkapipoisen ja tiukkahousuisen nainen mielipide. Eli kantani on ehdoton ei.
Nanao kirjoitti:
Riippuu hinnasta ja tarjoajasta. Jos mukavan näköinen, sopivan ikäinen (n.20-40v), niin kyllä pistäisin vakavaan harkintaan. Mistään parista kympistä en suostuisi mutta 200-300 olis jo oikeen käypä hinta.
Tosin sitten päästään taas siihen kohtaan, että miksi kuvailemani mies joutuisi maksamaan seksistä :D
Onpas sulla kallis toosa. Mikä tekee siitä niin arvokkaan?
Ollessani n. 17-vuotias niin joku mies kyseli panon perään, sanoin ei kiitos. Sitten ehdotti maksusta, vastasin, että ei nyt tällä kertaa.
Hyvin rento kohtaaminen haha. Kerran joku pukumies kysyi liikennevaloissa keskellä päivää, että haluanko tienata rahaa. Sanoin ujona nuorena 15-veenä ei, ja mies lähti. En tiiä mitä halusi.
Nanao kirjoitti:
Seksistä maksavat miehet ovat Suomessa keskimääräistä koulutetumpia ja varakkaampia. Tuskinpa he kaikki joutuvat maksamaan seksistä.
Vierailija kirjoitti:
Kyseessä on siisti, ehkä noin viisikymppinen, työssäkäyvä mies. Toki siis itseäni vanhempi, reilustikin, mutta ei mikään ällö tyyppi. Ja varmasti maksaisi ok-hinnan. Siitä ei vielä keskusteltu tarkemmin, koska en osannut sanoa oikein mitään tarjoukseen, koska ei tällaista ole kohdalleni ennen osunut.
Ota tarjous vastaan, miesparka ei varmaan ole saanut seksiä kotioloissa pitkiin aikoihin. Teet hänet onnelliseksi ja saat vähän käyttörahaa samalla.
Mulla ei onneksi ole koskaan ollut niin huonoa rahatilannetta että oisin joutunut edes harkitsemaan.
Pari kertaa on maksulliseksi luultu - luoja yksin tietää miksi kun kummallakin kerralla olin tilanteeseen nähden varsin peittävästi pukeutunut. Varmaan aika ja paikka ovat ne suurimmat syyt olleet; viikonloppuyönä "väärässä" kaupunginosassa käyskentely (ehta ammattilainen luuli että olen tullut hänen apajilleen kärkkymään) ja kaverin viemänä baarissa josta jälkeenpäin kuultiin että sillä on vähän kyseenalainen maine. (Joo ei menty toista kertaa! x) )
Aluksi ällistyin että onko tyyppi tosissaan kun tuollaista vihjailee, sen jälkeen sanoin miehelle muutaman painokkaan sanasen ja poistuin paikalta. Tuollaisessa tilanteessa halveksunta miessukukuntaa kohtaan nostaa myös automaattisesti päätään. :/
Vierailija kirjoitti:
Nanao kirjoitti:
Seksistä maksavat miehet ovat Suomessa keskimääräistä koulutetumpia ja varakkaampia. Tuskinpa he kaikki joutuvat maksamaan seksistä.
Mies maksaa aina seksistä. Kalleinta se on av(i)oliitossa.
Vierailija kirjoitti:
Nanao kirjoitti:
Onpas sulla kallis toosa. Mikä tekee siitä niin arvokkaan?
No se on hinta josta suostun seksiin. Toosa on kireeksi kehuttu. :D Ei sen kummempaa. Hän ottaa tai jättää ei mun tarvi itseäni myydä :D
Mikä maksullisessa seksissä on väärää, jos se perustuu täysin kaikkien osapuolien vapaaehtoisuuteen ja omaan tahtoon?
Vastaus: ei mikään.
Se voi olla ihan kivaakin, itse aikanaan nuorena suostuin diiliin ja sain itsekin hyvää seksiä - parempaa kuin yhden yön jutut baarista. Lisäks juteltiin miehen kanssa varsin fiksuja juttuja. Jaettiin hyvin erilainen maailmankuva. En koe itseäni huorana, se oli ehkä jonkinlainen ystävyyssuhde.
Vierailija kirjoitti:
Suurin osa naisista on maksullisia tavalla tai toisella, vaikkeivät ottaisi maksua suoraan käteisenä.
Miten niin?
Nosiis mulle tarjottii kyl kerran ja oon mies :DDDD Olin iha vaa sillai "joo". Ei siin mitää, perse tuli kipeeks mut sain 50 euroo!!
Ei nyt tehdä tästä mitään miehet vastaan naiset -keskustelua. Lähinnä mietityttää se, että jos suostuisin, kokisinko siitä jotain syyllisyyttä myöhemmin. Olisiko ns. likainen olo. Vaikka en näe mitään väärää maksullisessa seksissä sinänsä.
Nanao kirjoitti:
No varmaan se mies tykkää erikoisuuksista, joihin ei joka muori suostu.
En kyllä helpolla rahasta seksiä harrastaisi, mulle se on niin tunteita ja molemminpuolista kiinnostusta vaativa asia. Olen aika rahaton, mutta harkitsisin varmaan vasta oikeasti vakavassa rahapulassa tai melko suuresta summasta, silloinkin toki vain jos tyyppi olisi ihan ok:n oloinen. Ymmärrän toisaalta asian houkutuksen monelle.
Sanoisin ihan miettimättä ei. Jäisi itselle hyväksikäytetty ja likainen olo vaikka mies olisi mukava. Harrastan seksiä mieluummin ihan ilmaiseksi.
Kun olin vielä s24-treffeillä, mulle tarjottiin rahaa ainakin viikottain. Risteilyitä, muitakin lomamatkoja myös. Hassuin tarjous oli 500 euroa skype-puhelusta. Kaikki ohjasin mielestäni ystävällisesti niiden oikeasti maksullisten puoleen. Käsittääkseni siellä heitäkin on. Hölmöt eivät tajunneet, että annan ihan ilmaiseksi sille kenelle haluan ;)