Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

raskaana ja pitkittynyt flunssa, mitä helpottamaan?

Vierailija
06.11.2016 |

Alkaa jo pikkuhiljaa tympiä... Yli kuukausi sitten mun kurkku tuli törkeen kipeäksi, ja siitä asti on joka päivä ollut jatkuvaa aivastelua, niistämistä ja vielä kerran niistämistä, unesta heräilyä kun ei saa siltä rään määrältä happea ja herää sellaseen tunteeseen että on tukehtumaisillaan. :) Tuossa alkuvaiheessa mulla oli vaan vähän kuumetta muutamana päivänä ja kurkkukipukin katosi nopsaa, mutta hirveä tukkoisuus ja paksun rään määrä senkun jatkuu vielä näin yli kuukauden jälkeenkin.. Kurkkua saa olla kakomassa kokoajan kun mikäkin 50vuotta tupakoinut pubiruusu ja niistäminenkin on jatkuvaa mutta hankalaa kun lima on niin paksua ettei se liiku rööreissä edes kunnolla! Pahoittelen yksityiskohtia. Tiedän että tukkoisuus raskauden aikana on normaalia ja tommoista mulla olikin pienessä määrin ennen kipeilyä, mutta kyllä kaipaisin jo pikkuhiljaa jotain helpotusta tähän räkäisyyteen... Mielummin olisin kärsinyt muutaman päivän kunnolla tämän sijasta :( Muutenkin näköjään jokainen pöpö on iskenyt kyntensä muhun näin raskaana ollessa vaikka muutoin en ole kun max kerran kahdessa vuodessa kipeänä ja sillonkin vaan jotain pikkulenssua. Nyt ajauduin vastoin periaatteitani ottamaan jopa influenssarokotteen kun tosiaan kaikki tuntuu iskevän.

Oisko kenelläkään mitään vinkkejä helpottamaan?

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kaksi