Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mihin aikaan sunnuntaiaamuna on soveliasta imuroida?

Vierailija
06.11.2016 |

Alapuolella ei asu ketään, vieressä nuori pariskunta, vastapäätä joku mies, joka on viikonloput naisystävänsä luona (itse kertoi, kun rapsuteltiin autoja, että kulkee siellä), alapuolella on pyörävarasto ja yläpuolen asukkaasta en tiedä yhtään, kuka siinä on. Toisella puolella vieressä on rappukäytävä.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
06.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sunnuntai ei eroa mitenkään muista päivistä.

No eroaa se nyt ainakin siinä että silloin kai kuitenkin suurimmalla osalla ihmisistä on vapaapäivä ja haluaisivat ehkä nukkua aamulla pitkään ilman tarpeettomia meluhaittoja.

Vierailija
22/26 |
06.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sunnuntai ei eroa mitenkään muista päivistä. Klo 06 loppuu useimmissa taloissa hiljaisuus, joten sen jälkeen voi vaikka remontoida. Itse teen yövuoroja ja herään usein päivällä nukkuessani poraamisen ääneen. Kerrostaloon ja kaupunkiin mahtuu ääntä ja on hienoa että ympärillä on elämää.

Yleensä taloyhtiöiden järjestyssäännöissä hiljaisuus on klo 22-07 tai 23-07.

t. Isännöitsijä 20 vuoden kokemuksella

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
06.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon pitänyt rajana klo 9 viikonloppuisi . Meillä herätään kuudelta ja ääntä varmasti kuuluu naapuriin, niin koetan edes vähän sääliä.

Vierailija
24/26 |
06.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aaamuäänet eivät niinkään häiritse naapureita kun illalla nukkumaan käydessä kuuluva melu. Hiljaisuus päättyy aamuseitsemältä, mutta jos haluat olla erityisen huomaavainen naapureitasi kohtaan, niin voit odottaa kahdeksaan. Kirkonmenojen aikaa, eli kymmenestä yhteentoista on syytä olla hiljaa.

Vierailija
25/26 |
06.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos välttämättä pitää siivota sunnuntaina, niin sitten kirkkoajan jälkeen. On huonoa organisointia, jos ei ehdi viikolla siivota.

Juuri näin. Kirkonmenon jälkeen soveliasta. Ja pakanat alapeukuttaa...😃

Vierailija
26/26 |
06.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on taas kusipäistä porukkaa liikkeellä kun sanotaan että vaikka seitsemältä aamulla voi alkaa imuroimaan. Ei kaikkea ole pakko tehdä vaikka virallisesti saisikin. Voi myös välillä ajatella muitakin kuin itseään ja antaa naapureiden nukkua pidempään viikonloppuna.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme neljä