Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vakaa suhde ja oma ihastuminen toiseen..

Vierailija
06.11.2016 |

Tää on vähän monimutkaisempi juttu. Olen tämän ihastuksen kanssa tuntenut jo melkein viisi vuotta, paljon pidempään kun mieheni. Miehen kanssa ollaan oltu yhdessä 2,5 vuotta, suunnitelmia on tulevaisuuteenkin.. :)
Olen jo aiemmin ollut tästä toisesta kiinnostunut, mutta pysynyt etäällä, koska miehen maine on mitä on. Lämmittelee vähän jokaista, panee vähän jokaista. Kaveripiiristä tiedän parikin ihmistä joita on käynyt vähän tuuppaamassa. En ole halunnut olla yksi heistä, vaikka mahdollisuus on ollutkin. Myönnettävä kuitenkin on, että se tietää mitä tekee..
Eilen näin hänet pitkästä aikaa ja olin ihan sulaa vahaa. Vanhat tunteet tuli ryminällä takaisin. Näin viimeyönä untakin että petin miestäni hänen kanssaan..

Äh. Onhan se kiva haaveilla. Kuitenkin silti mieltä vähän painaa, oisko joskus kuitenkin pitänyt "kokeilla". Miten tästä selviää?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
06.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up :/

Vierailija
2/13 |
06.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeilemalla. Puhun kokemuksen syvällä rintaäänellä ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
06.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vaikka ajattelisit aivoilla etkä p****lla.

Vierailija
4/13 |
06.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä polta näppejäsi ja nykyistä suhdettasi minkään jännämiehen kanssa 😕

Vierailija
5/13 |
06.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Vakaa suhde". Vakaa nainen

Vierailija
6/13 |
06.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, täysin selvää on että olisi ihan idioottimaista pilata oma suhde ton yhden miehen takia. Siksi jääkin vaan haaveilun tasolle. Onko silti väärin vähän leikkiä ja vastata flirttailuun. Itseäni siinä kyllä kiusaan :(

Vierailija
7/13 |
06.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluatko sä oikeasti pilata hyvän suhteen jonkun pukin takia, joka on höylännyt jokaista liikkuvaa reikää? Sellaisesta harvemmin on uskolliseen, pitkään parisuhteeseen

Vierailija
8/13 |
06.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika hoitaa.

Vierailija
9/13 |
06.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän se onkin kun järki sanoo että ei helvetissä kannata. :/ eniten tässä harmittelen siis sitä etten tilannetta käyttänyt hyväkseni kun olin vielä sinkku.

Höh. Tosiaan, ei siitä parisuhteeseen ole. Sen myöntänyt itsekin. Mutta se vaan osaa olla niin mukava, hauska ja "hurmaava". Monien olen nähnyt jalkoihin lankeavan :D

Ehkä mä pidän ton vaan sellaisena "päivän piristyksenä" aina kun tiet kohtaa.

Vierailija
10/13 |
06.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tollanen aina ajallaan mene ohi. 7 vuotta kestin itse ja sitten oli pakko kokeilla. Kivaa oli. Kokeilin koska miksei. 

Vierailija
11/13 |
06.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, no eipä se ole niin yksinkertaista. Valitettavasti. :/

Vierailija
12/13 |
06.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tollanen aina ajallaan mene ohi. 7 vuotta kestin itse ja sitten oli pakko kokeilla. Kivaa oli. Kokeilin koska miksei. 

Pettäjä lortto...

Vierailija
13/13 |
06.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pettäjä lortto...

Mutta hauskaa oli.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan yksi