Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Seksillä kiristäminen parisuhteessa

Vierailija
06.11.2016 |

Onko kellään muulla samanlaista kokemusta parisuhteessa? Jompi kumpi kiristää seksillä? Ollaan oltu pian 10v yhdessä, kaksi lasta. Vuosien aikana ollaan ajauduttu tilanteeseen jossa oma halukkuus on vähentynyt ja mies kiukuttelee ja kiristää asiassa, esim. Pyydän häneltä jotain, ihan pientäkin vain ni vastaa "ettei hänkään saa". Tuntuu että olen vain toisen tarpeen tyydyttäjä. Itsellä halukkuus menee aika säännöllisesti kuukautiskierrron mukaan, eli ovulaation aikoihin olen halukkaimmillani ja kierron loppuakohden taas käperryn enemmän itseeni henkisesti.
Arki-iltaisin mies haluaa mennä aikaisin nukkumaan ja jos itse saan orgasmin en saa enää unta. Joskus myönnyn ja seuraavana päivänä kärsin.

Jotenkin toivoisin, että seksi olisi sellaista rakkaudellista ja tasa-arvoista. Ei kiukuttelua, haukkumista ja tiuskimista jos ei huvita.

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
06.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/25 |
06.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuota ei minun parisuhteessa ole koskaan ollut, koska mies ei tahtonut. Nuorimmainen lapsikin on kyllä sen sortin ihme, että melkein on verrattavissa siihen ainutlaatuiseen tapahtumaan. 

Ei sitä voi kiristykseksi sanoa, mutta välinpitämättömyydeksi kyllä. Hän ei tahtonut ja se oli siinä. Kaikki läheisyys hiipui lopulta pois, puhuminenkin meni lopulta  ja viimein oli pakko todeta, etten tahdo näin elää. 

Suosittelen miettimään, miten pelastat parisuhteesi vai eroatteko hyvissä ajoin vielä, kun puheyhteys pelaa.

Rakkaudesta sitä seksiä voisi oppia jopa tahtomaan silloinkin, kun sitä ovulaatiota ei ole. Minä  ainakin tahdon aina. Ja nykyinen mieheni on onneksi samaa maata, joten meillä kyllä pidetään aamuseksistä kiinni, vaikka sitten tulisikin hoppu töihin. Se on lopulta vain tahdon asia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
06.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuo teidän suhde kovin onnelliselta kuullosta.

Parempi että eroatte ja sinä etsit jonkun aseksuaalin kumppanin.

Tottakai puutteessa tulee kiukkuiseksi.

N32

Vierailija
4/25 |
06.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tuo teidän suhde kovin onnelliselta kuullosta.

Parempi että eroatte ja sinä etsit jonkun aseksuaalin kumppanin.

Tottakai puutteessa tulee kiukkuiseksi.

N32

Tämä on varmasti totta. Ja eroakin mietin aika ajoin. Miehellekin soisin naisen jota haluttaa 24/7. Sillä on selkeesti korkeempi testosteronin taso kuin mulla. Kaipaisin joskus enemmän läheisyyttä kuin seksiä, mutta miehen puolesta läheisyyden runnustukset ovat vain enteilyä, merkkejä seksin halusta.

Vierailija
5/25 |
06.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en YMMÄRRÄ miksi paukataan naimisiin ja tehdään lapsia ihmisen kanssa jonka kanssa ei ole testattu kunnolla miten seksuaalisesti sovitaan yhteen!!!! Sit naristaan vauvapalstalla kun on pallo jalassa, viisi lasta ja papin edessä vannottu että TAHDON. Tahdo nyt sitten ja avaa ne haarat tai ota avioero.

Vierailija
6/25 |
06.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No on se aika karu tilanne miehelle, että seksiä heruu vain kerran pari kuussa (ovulaation aikoihin). Jos sä kuitenkin seksissä saat orgasmin niin eikö se tarkoita, että nautit siitä? Ettekö voi hoitaa asioita illalla niin (lapset yms) että te molemmat pääsette ajoissa sänkyyn? Miehesi on turhautunut, ja seksinpuute on oikeasti miehille asia mikä vaikuttaa kaikkeen, siihenkin miten käyttäytyy puolisoa kohtaan. 

Itse olen nainen, mutta en tosiaan voisi elää suhteessa missä seksiä olisi noin vähän. Kyllä se pari kertaa viikossa on aika lailla minimi.

Vierailija
7/25 |
06.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä avaan haarat vaikkei aina olisi halujakaan, mutta sillä saan miehen hyvälle tuulelle ja kaikilla on kivaa :)

Vierailija
8/25 |
06.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen myös sellainen, että jos illalla saan orgasmin, en nuku kunnolla koko yönä. Olemme ratkaisseet asian aamuseksillä ja se on kummastakin aika ihanaa.

Vierailija
9/25 |
06.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskustele miehesi kanssa ihan ajan kanssa. Hänen täytyy nyt ymmärtää, että vonkaaminen ja syyllistäminen tappaa loputkin seksihalut. Kerro miltä tuo läheisyyden puute tuntuu.

Kaava keskusteluun: mitä tapahtuu nyt -> miltä se sinusta tuntuu, mikä siinä ei toimi ja miksi -> mitä toivot tulevaisuudelta, millä tavalla toivoisit tilanteen muuttuvan -> kuuntele, mitä miehellä on sanottavaa.

Ei auta kun istua alas, ottaa kuppi kahvia ja puhua asiat suoraan läpi. Laittakaa vaikka lapset hoitoon siksi aikaa, että saatte puhuttua. Älä uhkaile erolla, ellet ole siihen todella valmis.

Jos se ei auta niin en voi kyllä suositella muuta kuin eroa. Ei normaalissa parisuhteessa kiukutella tuolla tavalla puolisolle saatika sitten kiristetä, vaikka miten harmittaisi.

Vierailija
10/25 |
06.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta vaikuttaa siltä, että et toivoisi seksin olevan tasa-arvoista, vaan haluaisit, että pelataan sinun säännöilläsi.

Vierailija
11/25 |
06.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi on siis ap sika, joka ei ansaitse sinua. Hänen kyllä pitäisi ymmärtää, että parisuhteessa tulee seksuaalisessa mielessä kaikenlaisia kausia ja silloin ei todellakaan lähdetä vieraisiin tai erota. Tai sitten toivon sille eroajalle pahaa karmaa sukupuolitautien tai petetyksitulemisen muodossa. Sen hän ansaitseekin!

9

Vierailija
12/25 |
06.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kiukuttelen noin miehelle. Taas meni viikko ilman seksiä. Sanoisin sitä mulkuks muttei taida tajuta palikka sitäkään.

Vierailija
13/25 |
06.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä kiukuttelen noin miehelle. Taas meni viikko ilman seksiä. Sanoisin sitä mulkuks muttei taida tajuta palikka sitäkään.

Pidät miestäsi maksullisena mies-horona?

Vierailija
14/25 |
06.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten hei haluton kiristää seksillä? Kertokaa! Kun hänestä sitä ei tarttis olla OLLENKAAN. Miten sellaisella siis saadaan se, mitä halutaan? Tyrsk.

Vierailija
15/25 |
06.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei,

Kiitos kaikille vastauksista. Silloin 10v sitten olin 21-v ja meillä oli seksi _tosi paljon_! En osan ut silloin ajatella että vuosien varrella muuttuisin, miten lapset muuttavat minua jne. Ei olla naimisissa. Tykkään seksistä ja se on kivaa kyllä ja on viikkoja, että sitä tulee harrastettua enemmänkin. Ja pääasiassa ihan molempien halujen mukaan mennään. Keskimäärin sitä siis on 1-2 krt/vko, harvemmin ei ollenkaan.

Pointtini olikin, että niinä aikoina kun minua ei haluta, esim. Väsymyksen, flunssan, mielenkiinnon puutteen, stressin tms takia, miehen asenne muuttuu kiukuttelevaksi, kiristäväksi ja inhottavaksi. Koen ne ajat jotenkin raskaina. Olen yrittänyt muistuttaa, että seksiä meillä on ja se on kivaa molemmista, mitta turhautuessaan kokee ettei sitä oo IKINÄ ja syyllistäminen alkaa. Tällöin jos annan, tuntuu se enemmän velvollisuudesta hänen tarpeitaan kohtaan. Kuin olisin joku nukke jonka saa ottaa. En mä nauti ja sen huomaa mieskin, joka ei ole sitten siihenkään tyytyväinen.

Hyvä että vastasitte, selkeni tämä ongelma itsellekin hieman. Ehkä hänestä seksin pitää olla AINA poikeuksetta sellaista että molemmat ovat 110%:sti halukkaita ja useasti viikossa.

Onko muilla näin?

Vierailija
16/25 |
06.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
17/25 |
06.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten hei haluton kiristää seksillä? Kertokaa! Kun hänestä sitä ei tarttis olla OLLENKAAN. Miten sellaisella siis saadaan se, mitä halutaan? Tyrsk.

No siten että se toinen haluaa sitä, ja itse jotain muuta.

Pahvi.

Vierailija
18/25 |
06.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksiin painostaminen/pakottaminen on väkivaltaa ja oikeasti rikos. Ei toisen ihmisen ole tarkoitus tyydyttää toisen mitään tarpeita. Ystävällisyys, kunnioitus, intiimiys, pyyteettömyys, läsnäolo, vuorovaikutus... Rakkaus?

Vierailija
19/25 |
06.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, sun aloitusviesti oli tosi epäselvä. Kirjoitat siinä, että sulla on haluja vain ovulaation aikoihin. Naisella on ovulaatio kerran kuussa. Sitten kirjoitat kuitenkin, että seksiä onkin joka viikko kerran pari. Sä kirjoitat niin sekavia, että vaikea päästä kärryille mistä tässä nyt on kyse.

Siis teillä onkin oikeasti seksiä ihan kivasti, 1-2krt/vko, mutta kaikki nämä kerrat, lukuunottamatta ovulaation aikaan, ovat sellaisia että annat vain miehen mieliksi? Kannattaisiko yrittää elämää muuttaa niin, ettei sitä stressiä ja mielenkiinnon puutetta olisi niin paljon? Mistä ne asiat oikein johtuu? 

En lähtisi näillä tiedoilla miestäsi kovin paljoa syyttämään. 

Vierailija
20/25 |
06.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seksiin painostaminen/pakottaminen on väkivaltaa ja oikeasti rikos. Ei toisen ihmisen ole tarkoitus tyydyttää toisen mitään tarpeita. Ystävällisyys, kunnioitus, intiimiys, pyyteettömyys, läsnäolo, vuorovaikutus... Rakkaus?

Kaikki listaamasi ovat tarpeita, mutta sinun mielestä toisen ihmisen ei ole tarkoitus tyydyttää mitään tarpeita. Edes rakkauden.