Huumorintajuttomien AV-mammojen ikioma ketju :D
Meillähän ei todistetusti ole huumorintajua. Kaikki on niin vakavaa ja anopeista vaan puhutaan sekä juoruillaan.
Ei siis vitsiä tähän kohtaan, eikä huomennakaan. Jouluna voisi yrittää lohkaista?
Kommentit (18)
Mä oon ilmeiseti tosikko, kun suureen osaan ketjuista tekis mieli laittaa kommentti "yritätkö olla hauska?".
Mistä tunnistaa huumorintajuttoman AV-mamman? Vastaan tähän joulun jälkeen.
Satunnaisena kävijänä voin todeta, että täällä on ajoittain hyviä juttuja. Fiksuja ja ketään loukkaamattomia, hauskoja ja oivaltavia.
Vierailija kirjoitti:
Satunnaisena kävijänä voin todeta, että täällä on ajoittain hyviä juttuja. Fiksuja ja ketään loukkaamattomia, hauskoja ja oivaltavia.
Joo, mutta ne on sellaisten feikkiavmammojen tuotoksia. Eihän nyt oikea avmamma osaa.
Pieni vihreä mies kulki kadulla. Vastaantulija: Mistäs oot kotoisin? Mies: Kateellisten miesten sivustolta.
Nytkö ei sais olla huumorintajutonkaan. Jo on hitot, ei saa olla läski, ei karvanen, ei pihtari, ei amis, ei landepaukku. Minkä ein unohdin. Täytyy mennä itteen ja miettiä, mulla on kaikki eit ja mä oon niin tyytyväinen itteeni. Mä oon paras.
Huumorintajuton ja erittäin hapan täällä. Prkl, ensimmäinen joka hehkuttaa miten ihanaa on kun lunta sataa, saa köniinsä.
Vierailija kirjoitti:
Mä oon ilmeiseti tosikko, kun suureen osaan ketjuista tekis mieli laittaa kommentti "yritätkö olla hauska?".
Tälläisiä ketjuja tarkoitin http://www.vauva.fi/keskustelu/2706059/korvataan-joulu-sana-perse-sanal… tai oikeesti mä taidan vaan olla liian vanha näihin.
Minä olen ainakin niin kuiva, että hapakorppuun verratessakin hapankorppukin loukkaantuu. Suurin osa vitseistä on huonoja. Alapäävitsit on surkeita. Se että mies pukeutuu naiseksi ja laukoo hävyttömyyksiä, on mukahauskaa skeidaa. Juopotteluvitsit, yhtä karmeita kuin alapäävitsit. En usko olevani huumorintajuton, hyvää huumoria vain ei ole. Paitsi brittihuumori, se on sopivan kuivaa minulle.
Mieheni yritti äsken likistellä. Karjaisin, että näpit irti tolvana!!! Luikki toiseen huoneeseen karkuun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tälläisiä ketjuja tarkoitin http://www.vauva.fi/keskustelu/2706059/korvataan-joulu-sana-perse-sanal… tai oikeesti mä taidan vaan olla liian vanha näihin.
Lapsellista kyllä!
AV-mummo 100 v.
60 % jutuista liittyy alapäähän, suhteisiin, ihmisiin ja juoruihin. Ei naurata.
AV-mamma nauraa itselleen ja vähän pi(m)psallekin, vai sittenkin toisin päin?
Olipa kerran aavee ja se oli ihan kaahee. Sitten se muuttu ja käyttäjät suuttu. Itkua väännän ja kanavan käännän. Hyvää yötä ja oikeaa työtä!
Tämmöiseen keskusteluun on ihan pakko osallistua huumorin tajuisena miehenä. Alapää huumorilla olen nykyistä naurattanut. Vanha juttu jossa laitoin kalut jalkojen väliin ja näytin miltä pillu näyttää. Luotettavalta taholta olen kuullut että olen saatanan tyhmä. Mitä siihen voi vastata muuta kuin että tykkäät sitten helvetin pöljästä?
Joitakin kertoja olen kuullut että mulla on vain yksi asia mielessä. Ei pidä paikkaansa, usein ajattelen oraaliakin.
AV-mamma voi olla kuka tahansa. Naispuolisen mamman erottaa miespuolisesta ainoastaan parempi huumorintaju.
AV-mamma on suurin tosikko koko maailmassa!