Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä teet silloin kun perhe-elämä ahdistaa ja vituttaa niin paljon että aivot sulaa?

Vierailija
05.11.2016 |

Kaikki ideat tervetulleita.

Join juuri pari lasia viiniä, ei auttanut.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
05.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä oikein tiedä, mitä silloin pitäis tehdä. Oon kyllä saanut harrastuksista apua. Joskus kävelylenkki auttaa.

Vierailija
2/13 |
05.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole tuollaista tunnetta ollut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
05.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Komennan miehen johonkin illanviettoon. Nautin itse vapaasta lasten nukahdettua, karkkia, telkkaria. Tänään on naisystävä käymässä. Lapset nukkuu juuri ja kohta avataan punaviini. Huomenna mies on kiitollinen "vapaasta", joten saan taas lisää bonusaikaa ja huomiota itselleni (mies esim.ottaa lapset puistoon tms). Näin se sujuu.

Vierailija
4/13 |
05.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole vituttanut enää lapsen kasvettua. Teinin kanssa on jo ihan mukavaa.

Vierailija
5/13 |
05.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No se viini ainakin masentaa jos joka ilta litkit, juoksulenkki saattaisi olla parempi juttu saada mielihyvää. Onko ahdistus oman pääsi sisässä vai johtuuko oikeasti perheestä? Joskus sitä laittaa omia ongelmiaan läheisten syyksi.

Vierailija
6/13 |
05.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huudan niin lujaa, että talo raikaa:D

Vierailija
7/13 |
05.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy lenkillä tai varaa itsellesi joku mini kylpyläloma vain itsellesi tai hanki harrastus tai mitä tahansa mikä saa sinut hetkeksi pois ja saat hengähtää.

Vierailija
8/13 |
05.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki ideat tervetulleita.

Join juuri pari lasia viiniä, ei auttanut.

:D ihanan rehellinen. 

Vierailija
9/13 |
05.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän riippuu vähän siitä, mikä sua ahdistaa? Minkä ikäisiä sun lapset on? Onko teidän vanhempien suhde kunnossa? Saatko nukkua ja levätä riittävästi? Onko sulla harrastuksia, ystäviä, omaa aikaa?

Kyllä mä muistan, että lasten ollessa pieniä joskus ahdisti ja se johtui mulla siitä, että olin liikaa kotona, työskentelin perhepäivähoitajana ja olin pitkät päivät kotona, illalla usein niin väsynyt, etten jaksanut lähteä minnekään, pyörin siis koko ajan kotiympyröissä. Mun piti oikein pakottaa itseni illalla lenkille, kirjastoon, jumppaan. Viikonlopuiksi järkkäsin itselleni jotain kivaa, menin ystävän kanssa syömään, elokuviin tms. Ja miehen kanssa kehiteltiin edes pieniä yhteisiä hetkiä. Ja pianhan ne lapset kasvoivat ja vapaa-aika lisääntyi.

Vierailija
10/13 |
05.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käy lenkillä tai varaa itsellesi joku mini kylpyläloma vain itsellesi tai hanki harrastus tai mitä tahansa mikä saa sinut hetkeksi pois ja saat hengähtää.

Jos ei ole mahdollista saada enempää lapsivapaata aikaa, ei koska tahansa lähteä yksin lenkille/kylpylään/mihinkään, ainakaan tarpeeksi usein, jotta ei vituttaisi? Ap

Vierailija
11/13 |
05.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki itsellesi metsästä käpy.

Vierailija
12/13 |
05.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos ei ole mahdollista saada enempää lapsivapaata aikaa, ei koska tahansa lähteä yksin lenkille/kylpylään/mihinkään, ainakaan tarpeeksi usein, jotta ei vituttaisi? Ap

Näinpä.. Tuskinpa ketään vituttais tai täältä neuvoja kyselis jos vois aina varata kylpyläloman kun tuntuu siltä:D

Vierailija
13/13 |
05.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätän perheeni (siis äitini ja isäni) omaan kotiinsa, ja menen itse omaani, ihanaan hiljaiseen ja siistiin ja lapsettomaan rauhaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi seitsemän