Mitä sädekehänkiillotusainetta käytätte?
Tajusin vasta eilen, etten ole koskaan kiillottanut sädekehääni, niin piti sitten, noita otsikoita vilkaistuani tulla kysymään, mikä sädekehänkiillotusaine toimisi noin neljäkymmentä vuotta kiillottamattomalle sädekehälle?
Saako ihan automarketeista, vai ainoastaan erikoisliikkeistä?
Kommentit (41)
En ymmärrä kysymystä.
Miten saastaisia sieluja täällä palstalla oikein asustelee kun on tarvetta huoltaa sädekehää?
Itsellä se on keikkunut kohta 45v tuossa paikallaan ja yhä hohtaa niin etten pimeässä metässäkään tarvitse edes otsalamppua. Suorastaan häikäisevän kirkas. Yöksi huputan sen, että saa sen loisteelta nukuttua.
*ihmeissään lajitovereiden moraalittomuudesta*
En mitään kun en moista käytä. Itselläni on äitimyytti tiara.
Vierailija kirjoitti:
En mitään kun en moista käytä. Itselläni on äitimyytti tiara.
Niin ja kiillotan sen marttyyripulverilla
Ei ehdi kiillotella kun on niin kiire näiden lasten kanssa. Voiko sen upottaa johonkin pika-kiilloitteeseen?
Unelma uutteella ja pelipoikki puuterilla.
Vierailija kirjoitti:
Ruokasoodaa ja etikkaa
Meinasin ehdottaa tätä, mutta joku olikin jo ehtinyt ensiksi. On myös Marttaliiton suositus, eli tehokasta ja ekologista!
Vierailija kirjoitti:
Minä en ainakaan millään myrkyillä kiillota sädekehääni niinkuin te muut, vaan pelkästään luonnollisilla ainella kuten etikalla ja ruokasoodalla. Siksipä sädekehäni kiiltääkin kymmenkertaisesti teihin muihin verrattuna!
Nail it!
Itte saan Wc-Ankalla ja Mr. Musclella parhaitten pois kaikki pään ylitte sädekehän pinnalle roiskunneet keltaiset nesteet ja kiinteet ruskeet, joita sinne tuppaa kertyvvän.
Mutta siskot hyvät, ettekö ole kuulleet uusimmasta vaihtoehtoisesta trendistä; sädekehän voi nyt huoletta antaa myös tummua! Sopivan patinoituneena elämän jäljet ja historia saavat siis luvan kanssa näkyä, mikä tekee sädekehästä vain entistä katu-uskottavamman!
Mä en jaksa kiillottaa. Käytän kerran viikossa autopesulan kiiltopesussa.
Vierailija kirjoitti:
Unelma uutteella ja pelipoikki puuterilla.
Huoh. Yksikään ketju ei näemmä säästy.
Laitan astianpesukoneen yläritilälle aina sunnuntai-iltana. Sitten kyllä pärjää ihan koko viikon kivasti. Oon huomannut että ei ole mitään mieltä käsin kiillotella kun ei kukaan kuitenkaan huomaa mitään eroa konepestyyn.
Minä olen niin laiska noissa puunaushommissa, että naamioin vain pokalla mahdolliset tummentumat piiloon asustamalla sädekehäni jollain kauden teemaan sopivalla rekvisiitalla. Esim. näin joulun lähestyessä siihen saa näppärästi vaikka himmelin osia roikkumaan. Vetää muuten tosi tehokkaasti huomion pois likaisesta sädekehästä tai finnistä keskellä leukaa.
Moral-Radiancea pieninä annoksina.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen niin laiska noissa puunaushommissa, että naamioin vain pokalla mahdolliset tummentumat piiloon asustamalla sädekehäni jollain kauden teemaan sopivalla rekvisiitalla. Esim. näin joulun lähestyessä siihen saa näppärästi vaikka himmelin osia roikkumaan. Vetää muuten tosi tehokkaasti huomion pois likaisesta sädekehästä tai finnistä keskellä leukaa.
Kuulostaa vähän turhalta näpertelyltä, sori vaan. Itsekään en tykkää pestä tai hinkata, joten olen ratkaissut homman ledivalonauhalla ja ilmastointiteipillä - kyllä kestää ja hohtaa!
Itse käytän sappisaippuaa ja vettä ja laitan hetkeksi foloihattuunni muhimaan
Itsesääliä, toisten halveksuntaa, pateettisuutta, kateellisuutta, mustamaalaamista erityisesti somessa. Mitäs muuta? Katteettomia kuvitelmia omasta osaamisesta, suuria kuvitelmia ja toisten päsmäröintiä niiden toteuttamiseksi, kun ei oma jaksaminen ja taidot riitä. Painostusta saada oma rakas patalaiska työtön luuserikaveri palkattua firmaan töihin ns. omaksi avuksi, että olisi kahvi- ja lounasseuraa vähintään neljä tuntia per päivä. Kukkoilua, toisten tontille tunkemista, vaatimusta saada tehdä ihan mitä itse huvittaa.
Miksiköhän tätä uutetta kutsuisi. Ruotsin miljonääriäiti?