Minkälainen ihminen katsoo POSSEA?
Minkälainen imbesilli? Kerro itsestäsi. Oletko akateeminen?
Kommentit (27)
Vierailija kirjoitti:
Kai sitä on aika monen pakko katsoa kun parhaaseen katseluaikaan tulee. Töissä jotkut ovat kertoneet katsovansa lapsiensa kanssa, tiedä sitten katsoisivatko yksikseen. Harmittaa että just viikonloppuna illalla kun olisi kerrankin aikaa telkkaria katsoa sieltä tulee lähes poikkeuksetta pelkkää sontaa eli näitä kotimaisia "viihde"ohjelmia jossa samat valtakunnanjulkkikset nauraa omille vitseilleen ja tosi-tv:tä.
Onneksi nykyään on mahdollista katsoa netin kautta mitä haluaa ja milloin haluaa.
Olen tohtoris tasoinen ihminen mm. kuusi eri tutkintoa esim.
genetrian tutkinto, vegasus tutkinto, gorgi tutkinto ym.
Kyllä, katselen possea, vaikka en ole vielä ehtinyt yhtään
jaksoa katsella. But, aion katsella, kuhan ehin. Hei sitte!
Minä katson. Joskus lasten kanssa, joskus yksin. Olen 40v kirjanpitäjä. Työyhteisö on niin pystyynkuollutta ja huumirintajutonta, että vapaa-ajalla janoan tyhjänpäiväistä aivot narikkaan -huumoria.
Katson mitä vaan jos Jukka on alasti.
Sama joka kirjoittelee aivovapaalla
Samaa ihmettelen, aivan paskaa, ruualla leikkimistä ja takapuolen näyttämistä, nuoriso katsoo, ehkä.
Kai sitä on aika monen pakko katsoa kun parhaaseen katseluaikaan tulee. Töissä jotkut ovat kertoneet katsovansa lapsiensa kanssa, tiedä sitten katsoisivatko yksikseen. Harmittaa että just viikonloppuna illalla kun olisi kerrankin aikaa telkkaria katsoa sieltä tulee lähes poikkeuksetta pelkkää sontaa eli näitä kotimaisia "viihde"ohjelmia jossa samat valtakunnanjulkkikset nauraa omille vitseilleen ja tosi-tv:tä.