Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkälainen ihminen katsoo POSSEA?

Vierailija
05.11.2016 |

Minkälainen imbesilli? Kerro itsestäsi. Oletko akateeminen?

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
05.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai sitä on aika monen pakko katsoa kun parhaaseen katseluaikaan tulee. Töissä jotkut ovat kertoneet katsovansa lapsiensa kanssa, tiedä sitten katsoisivatko yksikseen. Harmittaa että just viikonloppuna illalla kun olisi kerrankin aikaa telkkaria katsoa sieltä tulee lähes poikkeuksetta pelkkää sontaa eli näitä kotimaisia "viihde"ohjelmia jossa samat valtakunnanjulkkikset nauraa omille vitseilleen ja tosi-tv:tä.

Vierailija
22/27 |
05.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kai sitä on aika monen pakko katsoa kun parhaaseen katseluaikaan tulee. Töissä jotkut ovat kertoneet katsovansa lapsiensa kanssa, tiedä sitten katsoisivatko yksikseen. Harmittaa että just viikonloppuna illalla kun olisi kerrankin aikaa telkkaria katsoa sieltä tulee lähes poikkeuksetta pelkkää sontaa eli näitä kotimaisia "viihde"ohjelmia jossa samat valtakunnanjulkkikset nauraa omille vitseilleen ja tosi-tv:tä.

Onneksi nykyään on mahdollista katsoa netin kautta mitä haluaa ja milloin haluaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
05.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tohtoris tasoinen ihminen mm. kuusi eri tutkintoa esim.

genetrian tutkinto, vegasus tutkinto, gorgi tutkinto ym.

Kyllä, katselen possea, vaikka en ole vielä ehtinyt yhtään

jaksoa katsella. But, aion katsella, kuhan ehin. Hei sitte!

Vierailija
24/27 |
05.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä katson. Joskus lasten kanssa, joskus yksin. Olen 40v kirjanpitäjä. Työyhteisö on niin pystyynkuollutta ja huumirintajutonta, että vapaa-ajalla janoan tyhjänpäiväistä aivot narikkaan -huumoria.

Vierailija
25/27 |
05.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katson mitä vaan jos Jukka on alasti.

Vierailija
26/27 |
05.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama joka kirjoittelee aivovapaalla

Vierailija
27/27 |
05.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa ihmettelen, aivan paskaa, ruualla leikkimistä ja takapuolen näyttämistä, nuoriso katsoo, ehkä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kaksi